Organization & Change

Organization en change: een nieuwe tijd vraagt om vernieuwend denken en doen. Klanten staan natuurlijk niet stil en blijven zich continue ontwikkelen. Hoe kun je omgaan met deze veranderingen en je medewerkers klaarstomen voor de consument van de toekomst?

Organization & Change

De e-commerce industrie groeit nog ieder jaar hard. Jaarlijks blijkt de totale omzet hoger te zijn dan het voorgaande jaar. Tegelijkertijd veranderd de industrie continue. Jaarlijks zijn er nieuwe tools en vernuftigheden die de mogelijkheden voor retailers en de behoeftes van consumenten veranderen.

Toch moet ook de organisatie en het team meedenken met deze veranderingen. Stilstand is binnen de e-commerce dan ook achteruitgang. Deze veranderingen kunnen op allerlei vlakken voorkomen, maar een aantal technologische toevoegingen van de afgelopen jaren zijn bijvoorbeeld machine learning, virtual reality, big data, 3D-printen en the Internet of Things (IoT). Wanneer je als organisatie achterblijft raakt op termijn ook de klantervaring achter. Juist door van consumenten data te verzamelen en in te spelen op nieuwe veranderingen kan een positieve impact op de organisatie worden bereikt.

De mogelijkheden om in te spelen op de markt zijn echter groot, wat dacht je bijvoorbeeld van marktplaatsen, en e-commerce automatisering, bijvoorbeeld door de inzet van product information management systemen? Maar ook op het gebied van transport ontstaan er nieuwe kansen voor de organisatie.

Expertgroepen

ShoppingTomorrow maakt gebruik van cookies en vergelijkbare technieken. Met cookies volgen wij en derde partijen jouw internetgedrag binnen onze website. Hiermee kunnen we advertenties tonen op basis van jouw interesse en kun je informatie delen via social media. Als je verdergaat op onze website gaan we ervan uit dat je hiermee akkoord bent. Meer informatie is te vinden in de Privacyverklaring

Bestand downloaden

Laat je gegevens achter om bestanden te kunnen downloaden. Dit hoeft maar één keer.

Bij het klikken op ‘downloaden’ geef je toestemming dat jouw gegevens worden verstrekt aan de partner/auteur van het document (met wie dit document in samenwerking tot stand is gekomen) en dat je benaderd kunt worden door de partner/auteur, binnen 3 maanden na het downloaden. Meer informatie over hoe ShoppingTomorrow omgaat met je gegevens is te vinden in het privacy statement.