Expertgroepen
Ieder jaar zijn er verschillende expertgroepen die onderzoek doen naar een hot topic in de e-commerce of digital commerce markt. Het onderzoeksjaar voor de expertgroepen van ShoppingTomorrow (2022) zijn van start gegaan. Benieuwd naar de expertgroepen? Bekijk ze hieronder. Ben je juist benieuwd naar de onderzoeksresultaten van groepen uit eerdere onderzoeksjaren? Bekijk hier de bluepapers van voorgaande jaargangen.

-
Advanced B2B E-commerce 2022
De expertgroep Advanced B2B E-commerce, met De Nieuwe Zaak als voorzitter en BigCommerce als host, gaat aan de slag met de onderzoeksvraag: Hoe kan ik als fabrikant of groothandel groeien met e-commerce....
- 21
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
- …
-
AI, Conversational: the next level of Customer Interaction 2022
De expertgroep AI, Conversational: the next level of Customer Interaction met Customer Journey Experts als voorzitter en Achmea, Microsoft en Avanade als hosts, gaat aan de slag met de onderzoeksvraag: Wat...
- 18
-
-
- …
-
Better Personalized Ads 2022
De expertgroep Better Personalized Ads met Human & Tech institute als voorzitter en Meta als host, gaat aan de slag met de onderzoeksvraag: Hoe kunnen we gepersonaliseerd adverteren niet verbieden,...
- 23
-
-
-
-
-
-
- …
-
Business Model Innovation for B2B2X 2022
De expertgroep Business Model Innovation for B2B2X, met Macaw als voorzitter en Sitecore als host, gaat aan de slag met de onderzoeksvraag: Hoe kan ik mijn B2B organisatie transformeren naar een klantgericht...
- 14
-
-
-
-
-
-
-
-
-
- …
-
Conversion Rate Optimization 2022
De expertgroep Conversion Rate Optimization met Valantic als voorzitter en Tweakwise als host, gaat aan de slag met de onderzoeksvraag: Welke adviezen ten aanzien van de grootste trends en uitdagingen...
- 19
-
-
-
-
-
-
-
-
- …
-
Creating Personalized Ecommerce 2022
De expertgroep Creating Personalized Ecommerce met SPARQUE Spotler en Netprofiler als voorzitters en hosts, gaat aan de slag met de onderzoeksvraag: Hoe kan ik als e-commerce organisatie personalisatie...
- 31
-
-
-
-
-
-
-
- …
-
Cross-Border E-commerce 2022
De expertgroep Cross-Border E-commerce, met Salesupply als voorzitter PostNL als host, gaat dit onderzoeksjaar bedrijven begeleiden die in het buitenland 'vastzitten' om hun activiteiten weer succesvol...
- 19
-
-
-
-
-
-
-
-
-
- …
-
D2C: Create a new Revenue Driver for Brands 2022
De expertgroep D2C: Create a new Revenue Driver for Brands, met Spryker als voorzitter en Mobiquity als host, gaat aan de slag met de onderzoeksvraag: Hoe wordt D2C een belangrijke winstfactor voor B2B...
- 24
-
-
-
-
-
-
-
-
-
- …
-
Data as fuel for successful Customer Engagement 2022
De expertgroep Data as fuel for successful Customer Engagement 2022 wordt mede mogelijk gemaakt door Ematters, VOYADO en PostNL. De groep gaat aan de slag met de onderzoeksvraag: Welke data zijn voor jouw...
- 21
-
-
-
-
-
-
-
-
-
- …
-
Developing Successful E-commerce Teams 2022
De expertgroep Developing Successful E-commerce Teams met Dept en Salesforces als voorzitters/ hosts, gaat aan de slag met de onderzoeksvraag: Hoe bouw je een succesvoller E-commerce team?
- 19
-
-
-
-
-
- …
-
Digital Persuasion or Manipulation: nudging and dark patterns 2022
De expertgroep Digital Persuasion or Manipulation: nudging and dark patterns, met Human & Tech als voorzitter en Thuiswinkel.org als host, gaat aan de slag met de onderzoeksvraag: Op welke wijze en...
- 21
-
-
-
-
-
- …
-
Digital Retail Media 2022
De expertgroep Digital Retail Media 2022 geeft dit jaar een vervolg op de expertgroep van 2021. De voorzitters van deze expertgroep zijn CitrusAd, Epsilon en Summit Retail Media Group. Zij gaan aan de...
- 18
-
-
-
-
-
-
-
-
- …
-
From Product Data to Product Experience 2022
De expertgroep From Product Data to Product Experience met Squadra als voorzitters en Syndigo als host, gaat aan de slag met de onderzoeksvraag: Hoe organiseer je de productdata stromen zodanig dat de...
- 24
-
-
-
-
-
-
-
-
- …
-
Futureproof Technologies for B2X (digital) Commerce 2022
De expertgroep Futureproof Technologies for B2X (digital) Commerce met Valantic als voorzitter en Spryker als host, gaat aan de slag met de onderzoeksvraag: Welke technologieën hebben een grote invloed...
- 19
-
-
-
-
-
-
-
-
- …
-
Game Changing Customer Journeys 2022
De expertgroep Game Changing Customer Journeys, met Webhelp en Netino by Webhelp als voorzitter en Conversation24 als host, gaat aan de slag met de onderzoeksvraag: Hoe creëer je een game changing customer...
- 14
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
- …
-
Instant Commerce: Impact on E-commerce Business Models 2022
De expertgroep Instant Commerce: Impact on E-commerce Business Models, met Connective Payments als voorzitter en Visa als host, gaat aan de slag met de onderzoeksvraag: Wat kunnen of moeten bedrijven aanpassen...
- 20
-
-
-
-
- …
-
Marketplaces: creating a Minimal Viable Ecosystem 2022
De expertgroep Marketplaces: creating a Minimal Viable Ecosystem, met Xplore Group als voorzitter en Mirakl als host, gaat aan de slag met de onderzoeksvraag: Wat zijn de interne en externe componenten...
- 18
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
- …
-
Measuring Marketing Effectiveness in 2022
De expertgroep Measuring Marketing Effectiveness in 2022, met Google en Objective Platform als voorzitters, gaat aan de slag met de onderzoeksvraag: CFO-vriendelijke marketing: hoe optimaliseer ik het...
- 21
-
-
-
-
-
-
-
- …
-
Phygital Commerce: Merging Digital and Physical Shopping 2022
De expertgroep Phygital Commerce: Merging Digital and Physical Shopping met Boer&Croon als voorzitter en Adyen als host, gaat aan de slag met de onderzoeksvraag: Hoe ziet de business case voor Phygital...
- 26
-
-
-
-
-
-
-
- …
-
Product Data for Sustainable Constructions 2022
De expertgroep Product Data for Sustainable Constructions, met DigiGo als voorzitter en host, gaat aan de slag met de onderzoeksvraag: Wat kunnen we vandaag de dag met duurzaamheidsdata over producten...
- 20
-
-
-
-
-
-
-
- …
- Vorige pagina
- 1
- 2
- Volgende pagina