Hét kennisnetwerk voor digital commerce in Nederland
ShoppingTomorrow brengt e-commerceprofessionals samen in een exclusief en actief netwerk, met als doel het leveren van inzichten voor de branche. Wat betekenen toekomstige ontwikkelingen op het gebied van businessmodellen, customer journey en technologie voor medewerkers, bedrijven en BV Nederland? De nieuwste bluepapers met alle inzichten en resultaten van 2021 zijn nu te downloaden!
ShoppingTomorrow is in 2013 geïnitieerd door Thuiswinkel.org.

Onderzoeksjaar 2022
- Advanced B2B E-commerce 2022
- AI, Conversational: the next level of Customer Interaction 2022
- Better Personalized Ads 2022
- Business Model Innovation for B2B2X 2022
- Conversion Rate Optimization 2022
- Creating Personalized Ecommerce 2022
- Cross-Border E-commerce 2022
- D2C: Create a new Revenue Driver for Brands 2022
- Data as fuel for successful Customer Engagement 2022
- Developing Successful E-commerce Teams 2022
- Digital Persuasion or Manipulation: nudging and dark patterns 2022
- Digital Retail Media 2022
- From Product Data to Product Experience 2022
- Futureproof Technologies for B2X (digital) Commerce 2022
- Game Changing Customer Journeys 2022
- Instant Commerce: Impact on E-commerce Business Models 2022
- Marketplaces: creating a Minimal Viable Ecosystem 2022
- Measuring Marketing Effectiveness in 2022
- Phygital Commerce: Merging Digital and Physical Shopping 2022
- Product Data for Sustainable Constructions 2022
- Selling Successfully on Marketplaces 2022
- Sustainable Payments 2022
- The Boundless Store 2022
- The role of Product Data in Sustainability 2022
- The Social Economic Interest of Innovative Logistics 2022
Samen met experts vanuit de hele branche zorgt ShoppingTomorrow voor een kijkje in belangrijke en snel veranderende onderwerpen binnen e-commerce. Tijdens de events word je als professional bijgepraat over de laatste trends, waarvan de kennis is meegenomen in de uitgevoerde onderzoeken. Dit resulteert in interessante inzichten waar de experts zich samen in hebben verdiept zodat jij, binnen je eigen onderneming (startup of een grote organisatie), een handleiding hebt in de vorm van het ShoppingTomorrow-boek. (2019-2020)