Hét kennisnetwerk voor digital commerce in Nederland

ShoppingTomorrow brengt e-commerceprofessionals samen in een exclusief en actief netwerk, met als doel het leveren van inzichten voor de branche. Wat betekenen toekomstige ontwikkelingen op het gebied van businessmodellen, customer journey en technologie voor medewerkers, bedrijven en BV Nederland? De nieuwste bluepapers met alle inzichten en resultaten van 2021 zijn nu te downloaden!

ShoppingTomorrow is in 2013 geïnitieerd door Thuiswinkel.org.

Hét kennisnetwerk voor digital commerce in Nederland

Voice, omnichannel, retouren, cross-border, marketplaces, AI … Er zijn zoveel buzzwords rondom e-commerce. Ze krijgen pas echt betekenis als je er met experts induikt en er toepassingen bij bedenkt. Dat is precies wat we met ShoppingTomorrow beogen te doen. Al een aantal jaren ben ik onderdeel van dit inspirerende platform en heb ik in verschillende expertsessies en events mogen meedenken, maar bovenal mogen leren van alle andere experts. De kracht zit ‘m voor mij in de verschillende invalshoeken. Op het gebied van marketplaces bijvoorbeeld kan ik, als eenvoudige online zuivelverkoper, erg veel opsteken van andere industrieën die al lange tijd actief zijn in dergelijke kanalen. De constante verandering houdt het spannend.

Roland Wiedhaup

Roland Wiedhaup

Global Head of eCommerce, FrieslandCampina Nederland B.V.

Nieuws

  • Studiereis: Shopping redefined; de nieuwe manier van verkopen
    • Nieuwsbericht
    • 26-09-2022

    We bevinden ons midden in de slag om de consument en het wordt lastiger om producten door de supply chain te krijgen, zegt Salesforce tijdens de Thuiswinkel.org/ShoppingTomorrow studiereis naar New York....
  • Studiereis: Ondernemen in Amerika, waar moet je rekening mee houden?
    • Nieuwsbericht
    • 21-09-2022

    De studiereis bracht ons naar het consulaat in New York. Ontvangen door Maarten Boef, plaatsvervangend ambassadeur, spraken we over de uitdagingen die het ondernemen in Amerika met zich meebrengt. De verschillende...
  • Shopping Today: From Product Data to Product Experience
    • Expertgroep
    • 20-09-2022

    Wat houdt Product Experience Management (PXM) precies in? Op welke manier kan je jouw potentiële klanten bedienen? En waarom is het een belangrijk om je conversie te laten stijgen? Wim Griffioen, partner...

Meer nieuws

Komende events

    • 13-10-2022 08:30

    n.t.b.

    • 20-10-2022 14:00

    The Duke Business Club, Slotenseweg 11, 5388 RC Nistelrode

Meer events

Trots onderdeel van ShoppingTomorrow

ShoppingTomorrow maakt gebruik van cookies en vergelijkbare technieken. Met cookies volgen wij en derde partijen jouw internetgedrag binnen onze website. Hiermee kunnen we advertenties tonen op basis van jouw interesse en kun je informatie delen via social media. Als je verdergaat op onze website gaan we ervan uit dat je hiermee akkoord bent. Meer informatie is te vinden in de Privacyverklaring

Bestand downloaden

Laat je gegevens achter om bestanden te kunnen downloaden. Dit hoeft maar één keer.

Bij het klikken op ‘downloaden’ geef je toestemming dat jouw gegevens worden verstrekt aan de partner/auteur van het document (met wie dit document in samenwerking tot stand is gekomen) en dat je benaderd kunt worden door de partner/auteur, binnen 3 maanden na het downloaden. Meer informatie over hoe ShoppingTomorrow omgaat met je gegevens is te vinden in het Privacyverklaring.