Over ShoppingTomorrow

Meer weten over ShoppingTomorrow? ShoppingTomorrow is een exclusief én actief netwerk dat e-commerceprofessionals samenbrengt en inzichten levert voor de branche. Gezamenlijk met experts in de e-commercebranche onderzoeken we de retailmarkt en dragen we bij aan de transformatie van b2c- en b2b-retail. Wat betekenen toekomstige ontwikkelingen op het gebied van onder andere businessmodellen, customer journey en technologie voor medewerkers, bedrijven en BV Nederland? Het onderzoekplatform is in 2013 geïnitieerd door Thuiswinkel.org en wordt inmiddels ondersteund door meer dan twintig Nederlandse branche- en belangenverenigingen.

Vrouw laat laptopscherm zien met ShoppingTomorrow-logo

Team

Meer weten over het vaste team van ShoppingTomorrow? Het vaste team bestaat uit Inge, Simone, Lodi en Ilona. Daarnaast wordt ons team ondersteund door een aantal collega’s vanuit Thuiswinkel.org en hebben we ieder halfjaar een stagiair(e) die onze onderzoeksafdeling ondersteunt en een onderzoek uitvoert. Ontmoet hieronder het team dat jaarlijks de organisatie van het onderzoeksprogramma op zich neemt.

Het ShoppingTomorrow-team

Inge Demoed
Inge Demoed
Programmamanager
ingedemoed@thuiswinkel.org
Simone de Bot
Simone de Bot
Projectmanager
simonedebot@thuiswinkel.org


Lodi van der Mark
Programmamanager
lodivandermark@thuiswinkel.org