Over ShoppingTomorrow
Meer weten over ShoppingTomorrow? ShoppingTomorrow is een exclusief én actief netwerk dat e-commerceprofessionals samenbrengt en inzichten levert voor de branche. Gezamenlijk met experts in de e-commercebranche onderzoeken we de retailmarkt en dragen we bij aan de transformatie van b2c- en b2b-retail. Wat betekenen toekomstige ontwikkelingen op het gebied van onder andere businessmodellen, customer journey en technologie voor medewerkers, bedrijven en BV Nederland? Het onderzoekplatform is in 2013 geïnitieerd door Thuiswinkel.org en wordt inmiddels ondersteund door meer dan twintig Nederlandse branche- en belangenverenigingen.

Team
Meer weten over het vaste team van ShoppingTomorrow? Het vaste team bestaat uit Inge, Simone, Lodi en Ilona. Daarnaast wordt ons team ondersteund door een aantal collega’s vanuit Thuiswinkel.org en hebben we ieder halfjaar een stagiair(e) die onze onderzoeksafdeling ondersteunt en een onderzoek uitvoert. Ontmoet hieronder het team dat jaarlijks de organisatie van het onderzoeksprogramma op zich neemt.
Het ShoppingTomorrow-team
![]() Programmamanager ingedemoed@thuiswinkel.org |
![]() Projectmanager simonedebot@thuiswinkel.org |
|
|
|
Ondersteuning
![]() Senior Redacteur, Thuiswinkel.org richardvanwelie@thuiswinkel.org |
![]() Senior Redacteur, Thuiswinkel.org mikkiehogenboom@thuiswinkel.org |
![]() Marketing & Communicatie floorbindels@thuiswinkel.org |
De leden van de Raad van Advies
Naast het vaste team wordt ShoppingTomorrow ook ondersteund door een raad van advies. Leden van deze raad denken mee over de toekomst van het ShoppingTomorrow programma, en over de speerpunten van expertgroepen. Dit doen zij op het gebied van strategie en innovatie, thema’s en onderzoek. Het doel is altijd om BV Nederland toekomstproof te houden op het gebied van digital commerce.
![]() Directeur Global E-commerce Development, Bugaboo |
![]() Partner, Magnus Red |
![]() Head of E-commerce & Marketing, The Sting |
![]() Directeur Digitaal Platform / CDO, NLinBusiness |
Vacatures
Aan de slag bij ShoppingTomorrow? Bekijk hier de openstaande vacatures.
Historie
ShoppingTomorrow startte in 2013 onder de naam Shopping2020. Sinds die tijd zijn er jaarlijks zo’n twintig expertgroepen die zich bezighouden met de trends en ontwikkelingen binnen de (e-)commercebranche. Lees over de historie.
Partners
ShoppingTomorrow wordt mede mogelijk gemaakt door diverse partners die ons programma ondersteunen. Bekijk hier al onze partners.
Bestel het boek
Ieder jaar lanceert ShoppingTomorrow een nieuw boek met de onderzoeksresultaten van het afgelopen jaar, mede mogelijk gemaakt door alle experts. Bestel hier het boek.
Studiereis
ShoppingTomorrow gaat jaarlijks op studiereis om de laatste e-commercetrends te volgen. Lees meer over de studiereizen.
Consumentenonderzoek
In samenwerking met GfK voert ShoppingTomorrow jaarlijks een consumentenonderzoek uit met als hoofdvraag: ‘Hoe shopt de consument over 5 jaar?’ Bekijk meer over het consumentenonderzoek.