Over ShoppingTomorrow

ShoppingTomorrow is het digital commerce-platform voor alle professionals in dit vakgebied, de inspiratiebron voor digitale trends en de innovatiemotor van Thuiswinkel.org. ShoppingTomorrow brengt e-commerceprofessionals samen in een exclusief en actief netwerk, met als doel het leveren van inzichten voor de branche. Gezamenlijk verkennen, onderzoeken en leveren we een bijdrage aan de transformatie van B2C- en B2B-retail. Wat betekenen toekomstige ontwikkelingen op het gebied van businessmodellen, customer journey en technologie voor medewerkers, bedrijven en de BV Nederland? Het netwerk van ShoppingTomorrow is best in class op het gebied van deelnemende retailers, webshops en merken, tech-bedrijven, consultancy en wetenschap.

ShoppingTomorrow is in 2013 geïnitieerd door Thuiswinkel.org en wordt ondersteund door verschillende Nederlandse branche- en belangenverenigingen. 

Over ShoppingTomorrow

ShoppingTomorrow jubileumvideo

Bekijk onderstaande video van de eerste 10 jaar ShoppingTomorrow!

ShoppingTomorrow 10 jaar!
ShoppingTomorrow 10 jaar! - https://www.youtube.com/watch?v=PapREi4OgTI

Team

Het team van ShoppingTomorrow bestaat uit een programmamanager, projectmanager en een contentmarketeer. Daarnaast wordt het team ondersteund door een aantal collega’s vanuit Thuiswinkel.org. Ontmoet hieronder het team dat jaarlijks de organisatie van het onderzoeksprogramma op zich neemt.

Het ShoppingTomorrow-team

Marieke Vink
Marieke Vink
Programmamanager ShoppingTomorrow & E-Academy
mariekevink@thuiswinkel.org

Marlou Verstappen - Greve
Projectmanager ShoppingTomorrow
marlougreve@thuiswinkel.org

Marianne Broers
Contentmarketeer
mariannebroers@thuiswinkel.org

Simon Groters
Projectmanager ShoppingTomorrow & E-Academy
simongroters@thuiswinkel.org

De leden van de Raad van Advies

Naast het team, wordt ShoppingTomorrow ook ondersteund door een Raad van Advies. De leden van de Raad van Advies denken mee over de toekomst van het ShoppingTomorrow programma en de speerpunten van de expertgroepen. Dit doen zij op het gebied van strategie en innovatie, thema’s en onderzoek. Het doel is altijd om BV Nederland toekomstproof te houden op het gebied van digital commerce.

Rutger Wismeyer
Rutger Wismeyer
Interim E-commerce Management, Wismeyer Interim Services
Axel Groothuis
Axel Groothuis
Partner, Magnus Red
Paul de Vries
Paul de Vries
Commercial Director, DIDI
Machiel Tiddens
Machiel Tiddens
CEO, BuyBay
Inge Demoed
Inge Demoed
Business Innovation Manager, Thuiswinkel.org

Vacatures

Man wijst naar laptopscherm

Aan de slag bij ShoppingTomorrow? Bekijk hier de openstaande vacatures>

Partners

Mensen aan tafel geven elkaar een boks

ShoppingTomorrow wordt mede mogelijk gemaakt door diverse partners die ons programma ondersteunen. Bekijk hier al onze partners.

ShoppingTomorrow maakt gebruik van cookies en vergelijkbare technieken. Met cookies volgen wij en derde partijen jouw internetgedrag binnen onze website. Hiermee kunnen we advertenties tonen op basis van jouw interesse en kun je informatie delen via social media. Als je verdergaat op onze website gaan we ervan uit dat je hiermee akkoord bent. Meer informatie is te vinden in de Privacyverklaring

Bestand downloaden

Laat je gegevens achter om bestanden te kunnen downloaden. Dit hoeft maar één keer.

Wij gaan zorgvuldig met jouw gegevens om. Meer informatie hierover is te vinden in de Privacyverklaring.