Over ShoppingTomorrow

Meer weten over ShoppingTomorrow? ShoppingTomorrow is een exclusief én actief netwerk dat e-commerceprofessionals samenbrengt en inzichten levert voor de branche. Gezamenlijk met experts in de e-commercebranche onderzoeken we de retailmarkt en dragen we bij aan de transformatie van b2c- en b2b-retail. Wat betekenen toekomstige ontwikkelingen op het gebied van onder andere businessmodellen, customer journey en technologie voor medewerkers, bedrijven en BV Nederland? Het onderzoekplatform is in 2013 geïnitieerd door Thuiswinkel.org en wordt inmiddels ondersteund door meer dan twintig Nederlandse branche- en belangenverenigingen.

Vrouw laat laptopscherm zien met ShoppingTomorrow-logo

Team

Meer weten over het vaste team van ShoppingTomorrow? Het vaste team bestaat uit Inge, Simone, Milou en Jack. Daarnaast wordt ons team ondersteund door een aantal collega’s vanuit Thuiswinkel.org en hebben we ieder halfjaar een stagiair(e) die onze onderzoeksafdeling ondersteunt en een onderzoek uitvoert. Ontmoet hieronder het team dat jaarlijks de organisatie van het onderzoeksprogramma op zich neemt.

Het ShoppingTomorrow-team

Inge Demoed
Inge Demoed
Programmamanager
ingedemoed@thuiswinkel.org
Simone de Bot
Simone de Bot
Projectmanager
simonedebot@thuiswinkel.org
Jack Schrijn
Senior Accountmanager
jackschrijn@thuiswinkel.org
Milou Swens
Projectmanager
milouswens@thuiswinkel.org
 

Ondersteuning

Richard van Welie
Richard van Welie
Senior Redacteur, Thuiswinkel.org
richardvanwelie@thuiswinkel.org
Mikkie Hogenboom
Mikkie Hogenboom
Senior Redacteur, Thuiswinkel.org
mikkiehogenboom@thuiswinkel.org
Floor Bindels
Floor Bindels
Marketing & Communicatie
floorbindels@thuiswinkel.org

De leden van de Raad van Advies

Naast het vaste team wordt ShoppingTomorrow ook ondersteund door een raad van advies. Leden van deze raad denken mee over de toekomst van het ShoppingTomorrow programma, en over de speerpunten van expertgroepen. Dit doen zij op het gebied van strategie en innovatie, thema’s en onderzoek. Het doel is altijd om BV Nederland toekomstproof te houden op het gebied van digital commerce.

Rutger Wismeyer
Rutger Wismeyer
Directeur Global E-commerce Development, Bugaboo
Axel Groothuis
Axel Groothuis
Partner, Magnus Red
Paul de Vries
Paul de Vries
Head of Omnichannel/E-commerce/Digital Transformation, Didi Fashion
Machiel Tiddens
Machiel Tiddens
Directeur Digitaal Platform / CDO, NLinBusiness

Vacatures

Man wijst naar laptopscherm

Aan de slag bij ShoppingTomorrow? Bekijk hier de openstaande vacatures.

Historie

Vrouw met laptop wijst naar ShoppingTomorrow logo

ShoppingTomorrow startte in 2013 onder de naam Shopping2020. Sinds die tijd zijn er jaarlijks zo’n twintig expertgroepen die zich bezighouden met de trends en ontwikkelingen binnen de (e-)commercebranche. Lees over de historie.

Partners

Mensen aan tafel geven elkaar een boks

ShoppingTomorrow wordt mede mogelijk gemaakt door diverse partners die ons programma ondersteunen. Bekijk hier al onze partners.

Bestel het boek

Man wijst naar laptopscherm

Ieder jaar lanceert ShoppingTomorrow een nieuw boek met de onderzoeksresultaten van het afgelopen jaar, mede mogelijk gemaakt door alle experts. Bestel hier het boek.

Studiereis

Man wijst naar laptopscherm

ShoppingTomorrow gaat jaarlijks op studiereis om de laatste e-commercetrends te volgen. Lees meer over de studiereizen.

Consumentenonderzoek

Vrouw met mobiele telefoon in haar handen

In samenwerking met GfK voert ShoppingTomorrow jaarlijks een consumentenonderzoek uit met als hoofdvraag: ‘Hoe shopt de consument over 5 jaar?’ Bekijk meer over het consumentenonderzoek.

ShoppingTomorrow maakt gebruik van cookies en vergelijkbare technieken. Met cookies volgen wij en derde partijen jouw internetgedrag binnen onze website. Hiermee kunnen we advertenties tonen op basis van jouw interesse en kun je informatie delen via social media. Als je verdergaat op onze website gaan we ervan uit dat je hiermee akkoord bent. Meer informatie is te vinden in de Privacyverklaring

Bestand downloaden

Laat je gegevens achter om bestanden te kunnen downloaden. Dit hoeft maar één keer.

Bij het klikken op ‘downloaden’ geef je toestemming dat jouw gegevens worden verstrekt aan de partner/auteur van het document (met wie dit document in samenwerking tot stand is gekomen) en dat je benaderd kunt worden door de partner/auteur, binnen 3 maanden na het downloaden. Meer informatie over hoe ShoppingTomorrow omgaat met je gegevens is te vinden in het privacy statement.