Thema's

Binnen het ShoppingTomorrow-programma hanteren wij een aantal thema’s, waaronder alle topics en expertgroepen vallen. Ieder onderzoeksjaar doen de groepen onderzoek naar de verschillende topics en deze thema’s zijn elk gerelateerd aan e-commerce en digital commerce, gefocust op zowel b2b als b2c. Zo doen we onder andere onderzoek op het gebied van Data, Marketing, Strategie en tech.

Bekijk hieronder de verschillende thema’s van ShoppingTomorrow en verdiep je aan de hand van de inzichten uit de expertgroepen verder in de verschillende onderwerpen. Duik onder in jouw vakgebied en relevante informatie. Door middel van de bluepapers die de expertgroepen jaarlijks publiceren kun je je jouw expertise bovendien nog verder verbeteren.

Thema's

ShoppingTomorrow maakt gebruik van cookies en vergelijkbare technieken. Met cookies volgen wij en derde partijen jouw internetgedrag binnen onze website. Hiermee kunnen we advertenties tonen op basis van jouw interesse en kun je informatie delen via social media. Als je verdergaat op onze website gaan we ervan uit dat je hiermee akkoord bent. Meer informatie is te vinden in de Privacyverklaring

Bestand downloaden

Laat je gegevens achter om bestanden te kunnen downloaden. Dit hoeft maar één keer.

Bij het klikken op ‘downloaden’ geef je toestemming dat jouw gegevens worden verstrekt aan de partner/auteur van het document (met wie dit document in samenwerking tot stand is gekomen) en dat je benaderd kunt worden door de partner/auteur, binnen 3 maanden na het downloaden. Meer informatie over hoe ShoppingTomorrow omgaat met je gegevens is te vinden in het privacy statement.