AI/ Tech
Welke technologieën hebben invloed op de (Nederlandse) e-commercesector? En welke innovaties komen eraan waarmee jij het verschil kunt maken met je webshop?
AI transformeert e-commerce door processen te automatiseren en de klantbeleving te verbeteren, met toepassingen zoals gerichte aanbevelingen en slimme bestelprocessen via smart speakers. Toch vereist de toenemende focus op privacy dat bedrijven zorgvuldig omgaan met klantdata om zowel innovatie als vertrouwen te waarborgen.
De kansen van AI en technologie in e-commerce
Voor veel bedrijven is het lastig om de juiste technologieën te kiezen uit de vele beschikbare opties. ShoppingTomorrow expertgroepen hebben onderzoek gedaan naar AI, voice en machine learning. Ze bekeken de waarde van innovatie in winkels, kansen van AI in e-commerce en conversational commerce. Download de bluepapers voor meer verdieping in hun bevindingen.
Gerelateerde pagina's
-
De wereld van e-commerce staat op een keerpunt. Generatieve AI belooft een revolutie in hoe we klantervaringen vormgeven: hypergepersonaliseerd, natuurlijk en volledig op schaal. Denk aan een AI-agent...
-
Welke mogelijkheden biedt GenAI voor omzet- en winstmaximalisatie
Generatieve AI (GenAI) ontwikkelt zich in razend tempo en vindt steeds meer toepassingen in domeinen zoals muziek, tekst, video, fotografie, instructies en softwareontwikkeling. Nu steeds meer organisaties... -
AI: verbeterde customer journey | 2024
Deze expertgroep, met Deloitte als voorzitter en Adwise en Google als hosts, gaan onderzoeken hoe de integratie van AI de klantreis persoonlijker en relevanter maken. -
GenAI als groeimotor voor de retailer en fabrikant | 2024
Deze expertgroep, met Gwynt als voorzitter en Triple als host, gaat onderzoeken op welke manier omzet en winst maximalisatie mogelijk is door de inzet van genAI. -
AI in Retail: Hyperpersonalisatie | 2024
Deze expertgroep, met Amazon Web Services als voorzitter en ML6 en Amazon Web Services als hosts, gaan onderzoeken waar de Nederlandse retailbranche verwacht dat A.I. in de toekomst nog (meer) ingezet... -
Slimme SEO met generatieve AI bij retailers
Als online retailer ben je altijd op zoek naar nieuwe manieren om beter gevonden te worden en meer producten te verkopen. Azerty.nl - één van de grootste spelers in e-commerce voor computers, laptops en... -
AI-verbeterde customer journey in 2024: Wat betekent dit voor jouw bedrijf?
Binnen ShoppingTomorrow’s expertgroep "AI: verbeterde Customer Journey 2024" werken toonaangevende bedrijven zoals Deloitte, Google, en AdWise als voorzitters en hosts samen om de toekomst van AI in klantreizen... -
AI: verbeterde customer journey | 2024
De integratie van AI in de klantreis is geen luxe, maar een noodzaak. De bluepaper van de expertgroep 'AI; verbeterde customer journey', met Deloitte als voorzitter en Adwise en Google als hosts, benadrukt... -
AI in retail: hyperpersonalisatie | 2024
In e-commerce verwachten klanten steeds vaker gepersonaliseerde ervaringen die aansluiten bij hun behoeften. Dankzij AI kunnen retailers nu hypergepersonaliseerde winkelervaringen bieden die klanttevredenheid,... -
AI & PIM: creëer de ultieme productervaring voor je klanten
In een wereld vol digitale transformatie staat de e-commercesector op het punt om een revolutionaire sprong voorwaarts te maken door de integratie van kunstmatige intelligentie (AI). De expertgroep 'AI... -
GenAI als groeimotor voor de retailer en fabrikant | 2024
Generatieve AI (GenAI) ontwikkelt zich in razend tempo en vindt steeds meer toepassingen in domeinen zoals muziek, tekst, video, fotografie, instructies en softwareontwikkeling. Nu steeds meer organisaties... -
De highlights van de ShoppingTomorrow – Final Sprint
De ShoppingTomorrow - Final Sprint bracht een mooie opkomst van ruim 400 experts in stadion de Galgenwaard in Utrecht. Het evenement bood de gelegenheid voor de professionals om samen te komen met hun...
- Vorige pagina
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- Volgende pagina