E-commerce nieuws

We houden je graag op de hoogte! Via het e-commerce nieuws hieronder informeren we je over alle trends en ontwikkelingen in zowel e-commerce als de digital commerce branche. Daarnaast vind je nieuws over onder andere (komende) events en congressen en bieden we een kijkje in de keuken bij de verschillende expertgroepen die onderzoek doen naar verschillende vakgebieden binnen de e-commerce. 

Veel leesplezier!

Nieuws

  • Succesfactoren voor verandering

    Verandering is altijd en overal en we zijn er niet altijd aan toe. De hoeveelheid en complexiteit van verandering neemt daarentegen alleen maar toe. Hoe zorg je er dan voor dat een verandertraject alsnog...
  • Hoe krijg je mensen mee in verandering? In vijf stappen naar verandering

    Verandering is altijd en overal en we zijn er niet altijd aan toe. De hoeveelheid en complexiteit van verandering neemt daarentegen alleen maar toe. Hoe zorg je er dan voor dat een verandertraject alsnog...
  • Hoe marketplaces kunnen bijdragen aan de groei van bedrijven in B2B e-commerce

    B2B e-commerce groeit sneller dan ooit. Er is veel potentie, maar het vraagt een serieuze inspanning van een organisatie. Het verschil tussen bedrijven die van deze groei profiteren en de achterblijvers...
  • The Architecture of Customer Engagement: wat zijn de uitdagingen?

    Een van de nieuwe expertgroepen dit jaar is The Architecture of Customer Engagement. Onder leiding van Youwe zijn 31 experts op 15 april gestart aan een nieuw kennisavontuur. De experts zijn werkzaam bij...
  • De kick-off van expertgroep Innovation for Brands

    Dit jaar slaan Bluebird Day en Magnus opnieuw de handen ineen met de expertgroep Innovation for Brands. Met 30 man sterk gaan ze de volgende vraag zo goed mogelijk beantwoorden: hoe kunnen (retail)merken...
  • Next Level City Logistics: geen ‘one-size fits all'

    Op 15 april vond de kick-off van de ShoppingTomorrow-expertgroep ‘Next Level City Logistics’ plaats. In ‘virtuele kamers’ zijn ruim 20 experts van de diverse ketenpartijen (vervoerders, hub operators,...
  • Hoe besteden Nederlandse consumenten hun tijd en wat kun je daarvan leren?

    Onlangs gaf Premier Rutte aan dat we moeten wennen aan een ‘nieuw’ normaal en dat deze situatie nog een tijd kan duren. Een uitspraak die aangeeft dat mensen hun oude leven (hopelijk tijdelijk) op een...
  • Wrap-up Webwinkel Vakdagen: Let’s make it personal

    Grote kans dat je afgelopen dagen op de Webwinkel Vakdagen bent geweest, in januari the place to be voor e-commerceprofessionals. Centraal dit jaar stonden personalisatie en het vertellen van je eigen...
  • Jurjen Jongejan: “Vergeet mobiel first of marketplace first. Het is propositie first!”

    Op woensdag 29 januari betrad Jurjen Jongejan van ISM e-Company het keynotepodium van de Webwinkel Vakdagen. Een bijzonder moment, want Jurjen was de winnaar van de bezoekersverkiezing die de organisatie...
  • Marketplaces: Hoe positioneer je je op marktplaatsen zoals Amazon en bol.com?

    Na het succes op Shopping Today staat er ook tijdens de Webwinkel Vakdagen weer een presentatie gepland van de ShoppingTomorrow-expertgroep Marketplaces. Marktplaatsen zijn de laatste jaren erg aan het...
  • Leer profiteren van de groeiende b2b-markt tijdens de Webwinkel Vakdagen

    De b2b-markt blijft maar groeien. Maar hoe profiteer je als organisatie van deze groei? Na het succes van de B2B Dome tijdens Shopping Today op 19 september zijn er ook tijdens de Webwinkel Vakdagen meerdere...
  • E-commerce als integraal onderdeel van de organisatie

    In de laatste sessie van de expertgroep Next Level B2B E-commerce hebben we stilgestaan bij het laatste onderwerp in het groeimodel: Organisatie. Welke stappen moet je zetten in de organisatie om het hele...

ShoppingTomorrow maakt gebruik van cookies en vergelijkbare technieken. Met cookies volgen wij en derde partijen jouw internetgedrag binnen onze website. Hiermee kunnen we advertenties tonen op basis van jouw interesse en kun je informatie delen via social media. Als je verdergaat op onze website gaan we ervan uit dat je hiermee akkoord bent. Meer informatie is te vinden in de Privacyverklaring

Bestand downloaden

Laat je gegevens achter om bestanden te kunnen downloaden. Dit hoeft maar één keer.

Bij het klikken op ‘downloaden’ geef je toestemming dat jouw gegevens worden verstrekt aan de partner/auteur van het document (met wie dit document in samenwerking tot stand is gekomen) en dat je benaderd kunt worden door de partner/auteur, binnen 3 maanden na het downloaden. Meer informatie over hoe ShoppingTomorrow omgaat met je gegevens is te vinden in het privacy statement.