E-commerce nieuws

We houden je graag op de hoogte! Via het e-commerce nieuws hieronder informeren we je over alle trends en ontwikkelingen in zowel e-commerce als de digital commerce branche. Daarnaast vind je nieuws over onder andere (komende) events en congressen en bieden we een kijkje in de keuken bij de verschillende expertgroepen die onderzoek doen naar verschillende vakgebieden binnen de e-commerce. 

Veel leesplezier!

Nieuws

  • Wil jij als eerste weten wanneer de nieuwste bluepapers online komen?

    De ShoppingTomorrow-expertgroepen zijn momenteel druk bezig met een onderzoek of vraagstuk en schrijven een zogenaamde bluepaper over de resultaten en inzichten die zij hebben opgedaan in de expertgroepsessies....
  • Waarom change management zo belangrijk is bij verandertrajecten

    Verandering is altijd en overal en we zijn er niet altijd aan toe. De hoeveelheid en complexiteit van verandering neemt daarentegen alleen maar toe. Hoe zorg je er dan voor dat een verandertraject alsnog...
  • Het nieuwe ShoppingTomorrow-onderzoeksjaar: Innoveren en samenwerken in tijden van crisis

    Een maand geleden, op 15 april, startte het nieuwe onderzoeksjaar van ShoppingTomorrow tijdens het jaarlijkse Kick-Off congres. Voor het eerst in de geschiedenis van het programma gebeurde dit virtueel,...
  • De onbeantwoorde vragen van de Kick-Off beantwoord

    Helaas hadden we vorige week tijdens de livestream van de Kick-Off niet de tijd om alle vragen te beantwoorden. Daarom hebben we ze opgestuurd naar de sprekers, zodat onze kijkers toch nog de antwoorden...
  • Kitty Koelemeijer: “De coronacrisis is ook een bron van innovatie”

    Kitty Koelemeijer was een van de sprekers tijdens de digitale kick-off van ShoppingTomorrow. Tijdens haar presentatie ging de hoogleraar marketing en retail van Nyenrode Business University in op de impact...
  • Intergamma: “Geen rebound, maar een reset”

    Tijdens de Kick-off van ShoppingTomorrow stond onder andere Anouk Beeren, directeur cross-channel bij Intergamma op het programma. Inge Demoed, programmamanager van ShoppingTomorrow interviewde Anouk en...
  • Het coronavirus en ShoppingTomorrow: alle vragen en antwoorden op een rij

    Wat zijn de effecten van het coronavirus op het programma van ShoppingTomorrow? Wat gaat er de komende weken veranderen en waar moet je als expert, host of voorzitter rekening mee houden? We krijgen logischerwijs...
  • Save the date: Webwinkel Vakdagen en de Thuiswinkel Nieuwjaarsreceptie  2020

    Het wordt alweer de veertiende editie van de Webwinkel Vakdagen 2020, hét grootste e-commerce-event van de Benelux. De beurs vindt plaats op 29 en 30 januari in de Jaarbeurs in Utrecht. De dagen zitten...
  • Convenient and Safe Login gaat voor iDIN

    De e-commercemarkt heeft een accountprobleem: iedere webwinkel of online dienst vraagt de consument om een account aan te maken voordat hij toegang krijgt tot de diensten. Het aanmaken van een account...
  • Paneldiscussie ShoppingTomorrow: Hoe moeten we omgaan met marktplaatsen?

    (Internationale) marktplaatsen houden de gemoederen van Nederlandse retailers flink bezig. Hoe kun je het beste met deze platformen omgaan? Wat doet de overheid om een eerlijk speelveld te creëren voor...
  • Bidfood: “Je moet niet schaatsen waar de puck is, maar daar waar die heen gaat”

    Met een omzet van €750 miljoen, waarvan maar liefst 98% online gaat, is Bidfood een echte digital b2b-speler. Managing director Dick Slootweg vertelde tijdens ShoppingTomorrow De Kick-off over de uitdagingen...
  • Plan je eigen toekomstscenario’s

    Voor de meeste mensen is het schier onmogelijk om in de toekomst kijken. Aan de ene kant is dat een fijne constatering, omdat je toch niet precies wilt weten wat je allemaal te wachten staat, maar aan...

ShoppingTomorrow maakt gebruik van cookies en vergelijkbare technieken. Met cookies volgen wij en derde partijen jouw internetgedrag binnen onze website. Hiermee kunnen we advertenties tonen op basis van jouw interesse en kun je informatie delen via social media. Als je verdergaat op onze website gaan we ervan uit dat je hiermee akkoord bent. Meer informatie is te vinden in de Privacyverklaring

Bestand downloaden

Laat je gegevens achter om bestanden te kunnen downloaden. Dit hoeft maar één keer.

Bij het klikken op ‘downloaden’ geef je toestemming dat jouw gegevens worden verstrekt aan de partner/auteur van het document (met wie dit document in samenwerking tot stand is gekomen) en dat je benaderd kunt worden door de partner/auteur, binnen 3 maanden na het downloaden. Meer informatie over hoe ShoppingTomorrow omgaat met je gegevens is te vinden in het privacy statement.