Customer Experience
De klant is altijd koning, dus het is heel belangrijk dat zijn ervaring met jouw product en bedrijf zo goed mogelijk is. Zorg er dus voor dat je klant naadloos door je website wordt geleid en geen obstakels tegenkomt. Maar hoe richt je de reis van je klant zo in dat hij bijna wel bij jou moet kopen? Bekijk hier de expertgroepen binnen het topic Customer Experience.

Expertgroepen
-
Customer Engagement 2019-2020
In een omnichannel wereld verwachten klanten een naadloze integratie van fysieke (offline) en digitale (online) kanalen. Slim gebruik van verschillende kanalen op één moment van de customer journey (ook...
- 21
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
- …
-
Experience-driven Commerce 2019-2020
Om nieuwe klanten te werven en klantloyaliteit te maximaliseren, dien je betekenisvolle shoppingervaringen te choreograferen, van begin tot eind. Hoe breng je je merk onder de aandacht en realiseer je...
- 16
-
-
-
-
-
-
-
-
-
- …
-
Next level E-commerce with Responsible AI 2019-2020
Bedrijven realiseren zich dat consumenten steeds selectiever worden in de interacties die zij toelaten. Dit komt o.a. door de toename van internet connectiviteit en online dienstverlening, die leidt tot...
- 15
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
- …
-
B2B Experience 2018-2019
‘The big five’-techbedrijven (Google, Facebook, Apple, Amazon en Microsoft) liggen vaak mijlenver voor qua klantbeleving en veroveren de wereld. Start-ups halen via rechts in en wie geen waarde toevoegt, wordt...
- 17
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
- …
-
Customer Engagement 2018-2019
Het aantal bronnen met klantdata is groot. Het aantal devices dat (big) data genereert groeit. Net als het aantal uitingen dat op consumenten wordt losgelaten en het aantal aanbieders dat om de gunsten van...
- 19
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
- …
-
Mobile as the new Storefront 2018-2019
Er is niet één onderzoek dat iets anders uitwijst: mobiel wordt elke dag belangrijker in het leven van de consument. Volgens recent onderzoek bezit 91% van de Nederlandse populatie een smartphone. En iedereen,...
- 15
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
- …
-
Customer Experience Management 2017-2018
De komst van internet heeft door de beschikbaarheid van informatie en diensten de macht compleet bij de klant gelegd. Slecht presterende bedrijven vallen door review-sites en social media snel door de...
- 19
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
- …
-
Experience Management 2016-2017
We leven in het tijdperk van de consument. Vrijwel alle merken zijn zich bewust van het belang van consumer excellence. Toch slagen heel weinig merken erin die ambitie waar te maken. Deze expertgroep...
- 14
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
- …
-
Experience Management 2015-2016
We weten dat we de ultieme user experience moeten bieden om te overleven. Elk touchpoint in de customer journey moet persoonlijk, mooi en klantefficiënt worden ingericht met gepersonaliseerde uitingen...
- 16
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
- …
-
User Experience & Design 2014-2015
Hoe kan user experience optimaal bijdragen aan conversie? Om daar meer inzicht in te krijgen hebben we bedrijven geïnterviewd, waaronder Bol.com, Funda, Marktplaats, Transavia, Kruidvat en Coolcat. Mede...
- 11
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
- …