De Omni-Commerce architectuur van de toekomst: op naar 2030 | 2023
OpenDe expertgroep De Omni-Commerce architectuur van de toekomst: op naar 2030 met Magnus en Bluebird Day als voorzitter en host, gaat aan de slag met de onderzoeksvraag: Waar moet je toekomstige omni-commerce landschap aan voldoen om succesvol in te spelen op de markt- en technologische ontwikkelingen tot aan 2030?
Onderzoeksvraag
Waar moet je toekomstige omni-commerce landschap aan voldoen om succesvol in te spelen op de markt- en technologische ontwikkelingen tot aan 2030?
Toelichting onderzoek
De expertgroep gaat aan de slag met de onderzoeksvraag: waar moet het omni-commerce landschap van de toekomst aan voldoen? Er zal o.a. gekeken worden naar veranderend consumentengedrag, nieuwe businessmodellen en kanalen (bijvoorbeeld metaverse commerce), technologieën (o.a. web3) en moderne architectuurprincipes zoals MACH om de randvoorwaarden te bepalen voor een succesvolle omni-commerce architectuur.
Gezocht profiel
Voor deze expertgroep zijn we op zoek naar experts met de volgende functies:
- Experts uit retailorganisaties of met sterke retail affiniteit
- E-commerce manager
- Chief Marketing officer/ Marketing Manager (met IT in portfolio of interesse in IT)
- Chief Information Officer / IT Manager
Experts zijn werkzaam binnen B2C sector, of mogelijk B2B organisaties met D2C strategie of B2B commerce
Personen in deze expertgroep
Voorzitters
-
Axel Groothuis
Partner, Magnus Digital
-
Wim La Haye
Commercial director, Bluebird Day
Hosts
-
Nik van Brink
Managing Consultant, Magnus Digital
-
Daniel Klomps
Account Strategist & Marketing Manager, Bluebird Day
Alle 7 experts
-
Bart van Bommel
Head of E-commerce, Digital & CRM, Koninklijke Auping B.V.
-
Thomas Pieter Groot
Manager E-Commerce Marketing, stichd sportmerchandising B.V.
-
Jasper Kusters
Omnichannel lead, Rituals Cosmetics Enterprise B.V.
-
John Mouthaan
Head of Digital Sales, Swinkels Family Brewers N.V.
-
Laurens Spiele
E-commerce Director, Decathlon
-
Jasper Stemerdink
Informatiemanager, MS Mode
-
Marco Suurland
e-commerce manager, Ford