Heb jij je ShoppingTomorrow-boekenverzameling compleet?

Het afgelopen jaar was het 10-jarig jubileumjaar van ShoppingTomorrow! Dit hebben we uitgebreid gevierd met een awarduitreiking, een speciale video met alle ins-en-outs over ShoppingTomorrow van de afgelopen tien jaar, extra aandacht voor het jubileum op onze events en natuurlijk afsluitend een nieuw ShoppingTomorrow-boek.

Boekenkast

In maart start alweer het 11de programmajaar van ShoppingTomorrow. We zijn volop bezig met de voorbereidingen en de eerste expertgroepen staan al online. Wil jij dit jaar ook deelnemen aan het onderzoeksprogramma? Meld je dan hier aan.

Speciale actie: oude edities nu €9,99 per stuk

We hebben inmiddels door de jaren heen meerdere boeken gepubliceerd. In deze boeken staan interessante inzichten, tips & tricks, handvatten et cetera om jou verder op weg te helpen. Deze gegevens blijven ook nu relevant. Wil jij je verzameling compleet maken, of ben je benieuwd naar de inzichten van de andere jaren? Schaf dan nu zeer voordelig de oude boeken aan. De boeken van 2016 t/m 2021 zijn nu blijvend in prijs gedaald. Je betaalt nu slechts €9,99 per boek! Hieronder vind je de links om de boeken aan te schaffen:

ShoppingTomorrow 2016 – Werk aan de webwinkel

ShoppingTomorrow 2017 – Samen bouwen aan retailsucces

ShoppingTomorrow 2018 - Tijd voor transformatie: verander vandaag

ShoppingTomorrow 2019  – Window to the world

ShoppingTomorrow 2020 (editie 6) - The future of the journey

ShoppingTomorrow 2020 (editie 7) – The Next Chapter

ShoppingTomorrow 2021 – Make Now Matter

Gerelateerd nieuws

  • Van datapuntanalyse naar shopper journey-analyse

    In 2024 is het dertig jaar geleden dat Pizza Hut de eerste online verkoop realiseerde. E-commerce is inmiddels volwassen, kun je stellen. Er zijn echter nog deelgebieden die in de kinderschoenen staan....
  • Een succesvolle b2b-personalisatiestrategie in 6 stappen

    Personalisatie is allang geen trend meer, maar een van de belangrijkste ingrediënten voor een succesvolle marketingstrategie. Ongeacht het product dat je verkoopt, de dienst die je verleent of de branche...
  • “Heel ongemakkelijk als klantcontact lijkt op een blind date”

    In de huidige krappe arbeidsmarkt is het onmogelijk om aan elke klant evenveel tijd te besteden. Het lukt simpelweg niet om te streven naar het hoogste serviceniveau voor iedereen. In plaats daarvan zijn...
Terug naar het nieuwsoverzicht

ShoppingTomorrow maakt gebruik van cookies en vergelijkbare technieken. Met cookies volgen wij en derde partijen jouw internetgedrag binnen onze website. Hiermee kunnen we advertenties tonen op basis van jouw interesse en kun je informatie delen via social media. Als je verdergaat op onze website gaan we ervan uit dat je hiermee akkoord bent. Meer informatie is te vinden in de Privacyverklaring

Bestand downloaden

Laat je gegevens achter om bestanden te kunnen downloaden. Dit hoeft maar één keer.

Wij gaan zorgvuldig met jouw gegevens om. Meer informatie hierover is te vinden in de Privacyverklaring.