Bestel het boek
Deze editie, het achtste ShoppingTomorrow-boek, is samengesteld door meer dan 570 experts uit 22 verschillende expertgroepen. In dit boek vind je de onderzoeksresultaten, tips en best practices van alle expertgroepen, met onderwerpen als Conversion Optimization, Marketplaces, Cross-border E-commerce, Digital Retail Media en Omnichannel Strategy and Transformation.

Bestel het boek als:
- Je wil weten wat de toekomst biedt op het gebied van digital commerce;
- Je wil weten welke trends er spelen en welke bedreigingen er zijn;
- Je een nieuwe strategische koers wilt varen met jouw bedrijf of afdeling;
- Je geïnspireerd wil raken door professionals die net als jij bezig zijn om te vernieuwen en verbeteren.
Inhoud
Dit boek betreft de resultaten van het achtste onderzoeksjaar van ShoppingTomorrow. Een ongekend grote groep van meer dan 570 professionals uit de retail-, reis- en financiële wereld heeft zich acht maanden lang verdiept in 22 actuele onderwerpen rond het on- en offline shopgedrag binnen de b2b- en de b2c-markten. E-commerce blijft topsport, en het is een uitdaging om alle veranderingen bij te benen zodat jij de race kunt winnen. Via ShoppingTomorrow geven we jou de informatie en tools om voorop te kunnen blijven lopen.
We hopen dat dit boek je weer een stapje verder brengt naar de optimale customer experience, dat je er praktische tips en adviezen uit kunt halen waarmee je je eigen grenzen kunt verleggen en je jouw bedrijf, alsook de aarde, morgen weer een stukje beter kunt maken.
Nieuwsbrief
Wil je op de hoogte blijven van onder andere onze expertgroepen, congressen en onderzoeksresultaten? Meld je voor de tweewekelijkse nieuwsbrief van ShoppingTomorrow!