Identiteit online is nog slecht geregeld. Wachtwoorden worden vergeten en fraude is een reëel risico.

Mede mogelijk gemaakt door:

Onderzoeksvraag

Werkt een e-commerce login in combinatie met je bestaande inlogoplossing conversieverhogend en frictieverlagend?

Deelvragen

  • Wat zijn de kosten van de huidige inlogsystemen? Hoeveel omzet verliest men door vergeten wachtwoorden en gebruikersnamen. Wat zijn de baten van een frictieverlagend aanmeldproces?
  • Wat moet er in een dergelijke branchebrede login / identity solution zitten om interessant te zijn voor een webshop?
  • Wat is de impact op de loyality / klantbeleving als men gebruik maakt van een e-commerce login?
  • Hoeveel webwinkels moeten meedoen om dit concept te laten slagen?

Mede mogelijk gemaakt door:

Personen in deze expertgroep

Voorzitter

  • Just Hasselaar

    Just Hasselaar

    Policy Adviser Digital Transactions, Thuiswinkel.org

Hosts

  • Joris Oomen

    Joris Oomen

    Sector Manager Retail, CM.com

  • Thea van Oosterhout

    Thea van Oosterhout

    Strategic Business Developer, CM.com

Alle 10 experts

  • Ruben Arends

    Ruben Arends

    CRO & Webshop Beheer, Amac B.V.

  • Linda Bosman

    Linda Bosman

    Product Owner Check-Out & MyGreetz, Greetz B.V.

  • Robert Brugman

    Robert Brugman

    CRO & UX specialist, e-Luscious

  • Michelle de Boer

    Michelle de Boer

    Business Developer, International Bike Group B.V.

  • Inge de Ruijter

    Inge de Ruijter

    Assosiate Director, Bridgehead

  • Maarten Dries

    Maarten Dries

    directeur, Modation B.V.

  • Bas Marttin

    Bas Marttin

    Product Owner plus.nl, Plus Retail B.V

  • Roland van Kortenhof

    Roland van Kortenhof

    Manager Operations, Thuiswinkel.org

  • Marcel van Ooijen

    Marcel van Ooijen

    Online Service Manager, OHRA

  • Moniek Verschuren

    Moniek Verschuren

    Shopping experience specialist, Wehkamp B.V.

Agenda

Meer events

Nieuws

  • ShoppingTime: Data, veiligheid en personalisatie
    • Nieuwsbericht

    Op 14 november was het op een na laatste congres van ShoppingTomorrow 2018: ShoppingTime. Tijdens dit werkcongres hebben de expertgroepen aan hun bluepapers gewerkt, werden ze geïnspireerd door drie keynotes...
  • CEO Greetz spreker tijdens ShoppingTime
    • Nieuwsbericht

    Eén van de sprekers tijdens ShoppingTime is Niek Veendrick, CEO van Greetz. Greetz is in 2004 begonnen als de eerste online wenskaartenservice van Nederland. Na verschillende samenwerkingen met Hallmark...

Meer nieuws

Bestand downloaden

Laat je gegevens achter om bestanden te kunnen downloaden. Dit hoeft maar één keer.

Bij het klikken op ‘downloaden’ geef je toestemming dat jouw gegevens worden verstrekt aan de partner/auteur van het document (met wie dit document in samenwerking tot stand is gekomen) en dat je benaderd kunt worden door de partner/auteur, binnen 3 maanden na het downloaden. Meer informatie over hoe ShoppingTomorrow omgaat met je gegevens is te vinden in het privacy statement.