AI, Conversational: the next level of Customer Interaction 2022

Actief

De expertgroep AI, Conversational: the next level of Customer Interaction met Customer Journey Experts als voorzitter en Achmea, Microsoft en Avanade als hosts, gaat aan de slag met de onderzoeksvraag: Wat zijn de technologische ontwikkelingen die de toekomst van klantinteractie gaan bepalen en hoe kunnen organisaties AI en Conversational technieken gebruiken om de klantervaringen te verbeteren en innovatie te accelereren?

Mede mogelijk gemaakt door:

Onderzoeksvraag

Wat zijn de technologische ontwikkelingen die de toekomst van klantinteractie gaan bepalen en hoe kunnen organisaties AI en Conversational technieken gebruiken om de klantervaringen te verbeteren en innovatie te accelereren?

Toelichting onderzoek

Belangrijke onderwerpen:

  • Wat zijn de kerntechnologieën die toekomstige klantinteractie mogelijk maken?
  • Succesvolle toepassingen van AI en Conversational technieken
  • Gevorderde Omnichannel klantinteractie en de onderliggende architectuur
  • Impact op de bedrijfsstructuur en mogelijkheden
  • Nieuwe business modellen en kansen

Deelvragen:

  • Wat moeten organisaties in place hebben om in de (technologische en structurele) ontwikkelingen mee te kunnen?
  • Welke praktische stappen kun je nu al zetten om voor te sorteren op deze ontwikkelingen?
  • Welke experimenten kun je nu al initiëren om te leren hoe dat werkt?
  • Wat zijn de ontwikkeling-methodieken en KPI’s om intelligente klantinteractie tot stand te brengen en beoordelen of ze effectief zijn?
  • Hoe maak je van de toekomst van klantinteractie een boardroom topic?

Onderzoeksaanpak:
In zes sessies willen we, aan de hand van use cases ingaan op kernelementen van toekomstige klantinteractie door voorbeelden, kennis en uitdagingen uit te wisselen. De use cases focussen zich op de ervaring van de klant. We willen geen futuristisch beeld uitwerken, maar de onderliggende ontwikkelingen inzichtelijk maken, rationaliseren en praktische stappen adresseren om het solide fundament voor deze onwaarschijnlijk kansrijke nieuwe wereld te scheppen. Maar bovenal kennis delen op basis van experimenten.

Mede mogelijk gemaakt door:

Personen in deze expertgroep

Voorzitters

  • Arjen Bonsing

    Arjen Bonsing

    Managing Partner, customerjourneyexperts.com

  • Wouter van Mierlo

    Wouter van Mierlo

    Senior Expert, customerjourneyexperts.com

  • Olaf Verboon

    Olaf Verboon

    Journey Analist, customerjourneyexperts.com

Hosts

  • Angela Bos

    Angela Bos

    Industry Marketing Manager, Microsoft

  • Cor van den Broek

    Cor van den Broek

    Manager Digital Marketing, Achmea

  • Wendy Frodyma

    Wendy Frodyma

    Principal Solution Specialist - Data & AI, Retail, Microsoft

  • Haseeba Saban

    Haseeba Saban

    Marketing & Communications Lead, Avanade Netherlands BV

  • Bianca van der Woude

    Bianca van der Woude

    Account Leadership Director, Avanade Netherlands BV

Alle 18 experts

  • Ewa Badaruk

    Ewa Badaruk

    Senior Sales Executive, Business Applications, Microsoft

  • Iwan Banens

    Iwan Banens

    Senior Product Owner CRM+, Aegon Nederland

  • Marit van Dijk

    Marit van Dijk

    Head of Avanade Advisory Netherlands, Avanade Netherlands BV

  • Erik Feleus

    Erik Feleus

    Smart building developer, Amsterdam Airport Schiphol Consumers

  • Ad de Goeij

    Ad de Goeij

    Director IT Commerce, FrieslandCampina Nederland B.V.

  • Olivier Jansen

    Olivier Jansen

    Digital Transformation Lead & Head of Innovation, International Card Services

  • Jaap Kramer

    Jaap Kramer

    Director Enterprise Architecture, Albert Heijn B.V.

  • Peter Kuijper

    Peter Kuijper

    Lead Enterprise Architect, FrieslandCampina Nederland B.V.

  • Ana Maldonado

    Ana Maldonado

    Data Science Practice Lead, Avanade Netherlands BV

  • Nicoleta Onuta

    Nicoleta Onuta

    Innovation Lead, De Lage Landen

  • Marco van Putten

    Marco van Putten

    Freelance CIO, HappyDees B.V.

  • Kristel de Ridder

    Kristel de Ridder

    Head of Digital & Innovation, Mediq

  • Benno Smit

    Benno Smit

    Sr. Manager Digitale Klantbediening, Centraal Beheer

  • Ruth Timmermans

    Ruth Timmermans

    Manager Customer Excellence, bol.com

  • Naomi Verdult

    Naomi Verdult

    Data Engineer, IKEA

  • Danielle Vromans

    Danielle Vromans

    Chief Digital Officer, BookSpot

  • Maarten Willemse

    Maarten Willemse

    Business Security & Privacy Officer, Nationale Nederlanden Groep

  • Laurens van Woerkom

    Laurens van Woerkom

    Digital Transformation Manager, Dopper.com

Nieuws

  • Studiereis: Shopping redefined; de nieuwe manier van verkopen
    • Nieuwsbericht
    • 26-09-2022

    We bevinden ons midden in de slag om de consument en het wordt lastiger om producten door de supply chain te krijgen, zegt Salesforce tijdens de Thuiswinkel.org/ShoppingTomorrow studiereis naar New York....
  • Studiereis: Ondernemen in Amerika, waar moet je rekening mee houden?
    • Nieuwsbericht
    • 21-09-2022

    De studiereis bracht ons naar het consulaat in New York. Ontvangen door Maarten Boef, plaatsvervangend ambassadeur, spraken we over de uitdagingen die het ondernemen in Amerika met zich meebrengt. De verschillende...
  • Studiereis: The only constant is constant change
    • Nieuwsbericht
    • 20-09-2022

    We bevinden ons in een nieuwe wereld. Snelle creatie en adoptie van nieuwe technologieën zijn aan de orde van de dag. Grote bedrijven blijven ontstaan en groeien, met als doel de huidige en traditionele...

Meer nieuws

ShoppingTomorrow maakt gebruik van cookies en vergelijkbare technieken. Met cookies volgen wij en derde partijen jouw internetgedrag binnen onze website. Hiermee kunnen we advertenties tonen op basis van jouw interesse en kun je informatie delen via social media. Als je verdergaat op onze website gaan we ervan uit dat je hiermee akkoord bent. Meer informatie is te vinden in de Privacyverklaring

Bestand downloaden

Laat je gegevens achter om bestanden te kunnen downloaden. Dit hoeft maar één keer.

Bij het klikken op ‘downloaden’ geef je toestemming dat jouw gegevens worden verstrekt aan de partner/auteur van het document (met wie dit document in samenwerking tot stand is gekomen) en dat je benaderd kunt worden door de partner/auteur, binnen 3 maanden na het downloaden. Meer informatie over hoe ShoppingTomorrow omgaat met je gegevens is te vinden in het Privacyverklaring.