Deze expertgroep start onder leiding van Adyen en Youwe met de onderzoeksvraag: Hoe ziet het perfecte organisatie brede framework voor digitale transformatie eruit waarbij mensen, systemen en processen optimaal samenwerken om data om te zetten in daden?

Mede mogelijk gemaakt door:

Onderzoeksvraag

Hoe ziet het perfecte organisatie brede framework voor digitale transformatie eruit waarbij mensen, systemen en processen optimaal samenwerken om data om te zetten in daden?

Toelichting onderzoek

1. Digital transformation beyond silos

Hoe werk je succesvol samen aan een datagedreven digitale transformatie?

2. Insight-fueled digital transformation

Hoe verzamel en benut je inzichten om je digitale transformatie te versnellen?

3. Overcoming the silos that slow digital transformation

Hoe ontwikkel je vanuit organisatiebreed draagvlak een succesvolle roadmap?

Gezocht profiel van experts

Deze expertgroep is zoek naar E-commerce managers, Marketing Managers, Campagne managers van merken (manufacturers) uit de B2C en D2C markt. 

Mede mogelijk gemaakt door:

Personen in deze expertgroep

Voorzitters

  • Jim Abbring

    Jim Abbring

    Digital Strategist, Youwe Concept B.V.

  • Janine Nöthlichs

    Janine Nöthlichs

    Director of Corporate Marketing, Youwe Concept B.V.

Hosts

  • Rogier Hosman

    Rogier Hosman

    CMO, Youwe Concept B.V.

  • Ynske van Vliet

    Ynske van Vliet

    Marketing Manager Benelux, Adyen B.V.

Alle 19 experts

  • Henk-Jan ter Brugge

    Henk-Jan ter Brugge

    Digital Marketing Ecommerce Growth Business Partn., Philips

  • Rens Drost

    Rens Drost

    Marketing & E-commerce manager, Only for Men

  • Kees Dubbelaar

    Functieomschrijving Invullen, The society shop

  • Robert Enters

    Robert Enters

    Innovatie manager, De Volksbank N.V.

  • Tom van Geemen

    Tom van Geemen

    Directeur, Dipof

  • Saffri Holwerda

    Saffri Holwerda

    E-Commerce Manager, Bos Group International

  • Erik Hummel

    Erik Hummel

    Product Owner, Brandfield Holding B.V.

  • Tun Kan

    Tun Kan

    Eigenaar, HUX Digital

  • Marlou Mulders

    Marlou Mulders

    Commercial Director, Prins Petfoods

  • Nina Nannini

    Nina Nannini

    Algemeen directeur, NBD Biblion

  • Dennis Nijwening

    E-commerce coordinator, Ziengs.nl

  • Peter van Os

    Peter van Os

    Product Owner Digital Sales, Dutch Flower Group

  • Jeroen Petit

    Jeroen Petit

    IT Manager, De Bijenkorf

  • Hugo Petit dit de la Roche

    Insights Transformation Manager, FrieslandCampina Nederland B.V.

  • Gertjan Polet

    Gertjan Polet

    E-commerce manager, Tuinland Webshop B.V.

  • Simone Poot

    Simone Poot

    Marketing communication & e-commerce manager, Quooker International B.V.

  • Paul de Roode

    Interim Head of ICT, Riviera Maison B.V.

  • Jelmer de Ruiter

    Commercieel Manager, Beko Groothandel

  • Romeo Vreeken

    Romeo Vreeken

    Creative Director, Doyle

Agenda

Meer events

Nieuws

  • De antwoorden op de onbeantwoorde vragen van de Kick-Off
    • Nieuwsbericht
    • 15-04-2021

    Tijdens de livestream van de Kick-Off twee weken geleden hadden we helaas niet de tijd om alle vragen aan onze sprekers te stellen en door hen te laten beantwoorden. Daarom hebben we Arjen Bonsing, Cor...
  • Anne Frederique: "Er zijn drie fasen om succesvol e-commerce te realiseren"
    • Nieuwsbericht
    • 14-04-2021

    Tijdens ShoppingTomorrow – de Kick-Off nam Anne Frederique, Group Product Director, bij CarNext.com, ons mee door het thema Make Now Matter in combinatie met de automotive markt. Hoe zorgen zij dat ze...
  • Welke e-commerce trends verwacht Kitty Koelemeijer richting 2030?
    • Nieuwsbericht
    • 14-04-2021

    Op woensdag 31 maart 2021 was de aftrap van het nieuwe onderzoeksjaar van ShoppingTomorrow. Kitty Koelemeijer, Hoogleraar Marketing en Retail aan Nyenrode Business Universiteit, was daar te gast. Ze neemt...

Meer nieuws

ShoppingTomorrow maakt gebruik van cookies en vergelijkbare technieken. Met cookies volgen wij en derde partijen jouw internetgedrag binnen onze website. Hiermee kunnen we advertenties tonen op basis van jouw interesse en kun je informatie delen via social media. Als je verdergaat op onze website gaan we ervan uit dat je hiermee akkoord bent. Meer informatie is te vinden in de Privacyverklaring

Bestand downloaden

Laat je gegevens achter om bestanden te kunnen downloaden. Dit hoeft maar één keer.

Bij het klikken op ‘downloaden’ geef je toestemming dat jouw gegevens worden verstrekt aan de partner/auteur van het document (met wie dit document in samenwerking tot stand is gekomen) en dat je benaderd kunt worden door de partner/auteur, binnen 3 maanden na het downloaden. Meer informatie over hoe ShoppingTomorrow omgaat met je gegevens is te vinden in het privacy statement.