Online Platforms 2020

Actief

De stuurgroep Online Platforms is geen reguliere ShoppingTomorrow-expertgroep, maar een onderzoeksgroep van deelnemende brancheorganisaties. 

Aanmelden als expert is voor deze groep niet mogelijk.

Mede mogelijk gemaakt door:

Onderzoeksvraag

Stuurgroep Online Platforms onder leiding van verschillende hosts.

Het doel van de stuurgroep is om het gebruik van en de ervaringen met business-to-consumer online platformen onder retailers en hotels in Nederland in kaart te brengen. Het project is geïnitieerd door ShoppingTomorrow en wordt ondersteund door vijf brancheorganisaties (INretail, Thuiswinkel.org, het Vakcentrum, de Tuinbranche Nederland en Techniek Nederland), de Kamer van Koophandel (KvK) en Betaalvereniging Nederland.

Het project is uitgevoerd door het Centre for Market Insights van de Hogeschool van Amsterdam. 

Aanmelden als expert is voor deze groep niet mogelijk.

Mede mogelijk gemaakt door:

Personen in deze expertgroep

Voorzitter

  • Just Hasselaar

    Just Hasselaar

    Policy Adviser Digital Transactions, Thuiswinkel.org

Hosts

  • Gijs Bosch

    Relatiemanager, Kamer van Koophandel Nederland

  • Marcel Evers

    Marcel Evers

    Manager Belangen & Beleid, Inretail

  • Frank van der Heide

    Frank van der Heide

    Directeur, Tuinbranche Nederland

  • Amos Kater

    Head of Online, Currence Ideal B.V.

  • Tom Ponjee

    beleidsmedewerker, Koninklijke Horeca Nederland

  • Theo Urselmann

    Public affairs, Vakcentrum Levensmiddelen

  • Rob Wierenga

    Rob Wierenga

    Hoofd Consumentenelektronica & Installatie-Retail, Techniek Nederland

Nieuws

  • Het nieuwe ShoppingTomorrow-onderzoeksjaar: Innoveren en samenwerken in tijden van crisis
    • Algemeen
    • 14-05-20

    Een maand geleden, op 15 april, startte het nieuwe onderzoeksjaar van ShoppingTomorrow tijdens het jaarlijkse Kick-Off congres. Voor het eerst in de geschiedenis van het programma gebeurde dit virtueel,...
  • De 5 best gelezen bluepapers van 2020
    • Nieuwsbericht
    • 07-05-20

    In 2019 hebben meer dan 600 ShoppingTomorrow-experts, verdeeld over 22 groepen, zich weer verdiept in diverse onderwerpen rond het on- en offline shopgedrag binnen de b2b- en b2c-markten. Onderstaande...
  • De onbeantwoorde vragen van de Kick-Off beantwoord
    • Algemeen
    • 20-04-20

    Helaas hadden we vorige week tijdens de livestream van de Kick-Off niet de tijd om alle vragen te beantwoorden. Daarom hebben we ze opgestuurd naar de sprekers, zodat onze kijkers toch nog de antwoorden...

Meer nieuws

ShoppingTomorrow maakt gebruik van cookies en vergelijkbare technieken. Met cookies volgen wij en derde partijen jouw internetgedrag binnen onze website. Hiermee kunnen we advertenties tonen op basis van jouw interesse en kun je informatie delen via social media. Als je verdergaat op onze website gaan we ervan uit dat je hiermee akkoord bent. Meer informatie is te vinden in de Privacyverklaring

Bestand downloaden

Laat je gegevens achter om bestanden te kunnen downloaden. Dit hoeft maar één keer.

Bij het klikken op ‘downloaden’ geef je toestemming dat jouw gegevens worden verstrekt aan de partner/auteur van het document (met wie dit document in samenwerking tot stand is gekomen) en dat je benaderd kunt worden door de partner/auteur, binnen 3 maanden na het downloaden. Meer informatie over hoe ShoppingTomorrow omgaat met je gegevens is te vinden in het privacy statement.