Online Platforms 2020

Actief

De stuurgroep Online Platforms is geen reguliere ShoppingTomorrow-expertgroep, maar een onderzoeksgroep van deelnemende brancheorganisaties. 

Aanmelden als expert is voor deze groep niet mogelijk.

Mede mogelijk gemaakt door:

Onderzoeksvraag

Stuurgroep Online Platforms onder leiding van verschillende hosts.

Weten wanneer de bluepaper online staat?

Op dit moment werkt de expertgroep nog aan haar bluepaper. Wil jij als eerste op de hoogte zijn wanneer de bluepaper beschikbaar is?

Het doel van de stuurgroep is om het gebruik van en de ervaringen met business-to-consumer online platformen onder retailers en hotels in Nederland in kaart te brengen. Het project is geïnitieerd door ShoppingTomorrow en wordt ondersteund door vijf brancheorganisaties (INretail, Thuiswinkel.org, het Vakcentrum, de Tuinbranche Nederland en Techniek Nederland), de Kamer van Koophandel (KvK) en Betaalvereniging Nederland.

Het project is uitgevoerd door het Centre for Market Insights van de Hogeschool van Amsterdam. 

Aanmelden als expert is voor deze groep niet mogelijk.

Mede mogelijk gemaakt door:

Personen in deze expertgroep

Voorzitter

  • Just Hasselaar

    Just Hasselaar

    Policy Adviser Digital Transactions, Thuiswinkel.org

Hosts

  • Gijs Bosch

    Gijs Bosch

    Relatiemanager, Kamer van Koophandel Nederland

  • Marcel Evers

    Marcel Evers

    Manager Belangen & Beleid, Inretail

  • Frank van der Heide

    Frank van der Heide

    Directeur, Tuinbranche Nederland

  • Amos Kater

    Amos Kater

    Head of Currence, Currence Ideal B.V.

  • Tom Ponjee

    Tom Ponjee

    beleidsmedewerker, Koninklijke Horeca Nederland

  • Theo Urselmann

    Theo Urselmann

    Public affairs, Vakcentrum Levensmiddelen

  • Rob Wierenga

    Rob Wierenga

    Hoofd Consumentenelektronica & Installatie-Retail, Techniek Nederland

Nieuws

  • Eerste hybride ShoppingTomorrow-event groot succes
    • Nieuwsbericht
    • 17-09-2020

    Gisteren kwam een groot gedeelte van de ShoppingTomorrow-experts bij elkaar voor het een na laatste ShoppingTomorrow-event van dit onderzoeksjaar. Met ruime afstand tussen de bezoekers onderling kijken...
  • Winkelende consument heeft weinig vertrouwen in robots
    • Persbericht
    • 15-09-2020

    Nederlandse consumenten staan erg sceptisch tegenover het gebruik van robots in fysieke winkels. Een meerderheid (62%) wil er niet door geholpen worden, blijkt uit onderzoek van GfK in opdracht van ShoppingTomorrow....
  • Wijnand Jongen: “Je kunt als retailer echt niet meer om artificial intelligence heen”
    • Nieuwsbericht
    • 14-09-2020

    Wijnand Jongen, CEO van Thuiswinkel.org en president van Ecommerce Europe, is al decennialang de voorvechter en spreekbuis op het gebied van digital commerce in Nederland en Europa. Hij hecht er veel waarde...

Meer nieuws

ShoppingTomorrow maakt gebruik van cookies en vergelijkbare technieken. Met cookies volgen wij en derde partijen jouw internetgedrag binnen onze website. Hiermee kunnen we advertenties tonen op basis van jouw interesse en kun je informatie delen via social media. Als je verdergaat op onze website gaan we ervan uit dat je hiermee akkoord bent. Meer informatie is te vinden in de Privacyverklaring

Bestand downloaden

Laat je gegevens achter om bestanden te kunnen downloaden. Dit hoeft maar één keer.

Bij het klikken op ‘downloaden’ geef je toestemming dat jouw gegevens worden verstrekt aan de partner/auteur van het document (met wie dit document in samenwerking tot stand is gekomen) en dat je benaderd kunt worden door de partner/auteur, binnen 3 maanden na het downloaden. Meer informatie over hoe ShoppingTomorrow omgaat met je gegevens is te vinden in het privacy statement.