Ook in 2020 is de expertgroep Cross-border e-commerce weer onderdeel  van shopping tomorrow. De expert groep wordt gehost
door DHL en thuiswinkel.org onder leiding van voorzitter Salesupply. Dit jaar heeft de expertgroep een serie podcasts opgeleverd.

Mede mogelijk gemaakt door:

Onderzoeksvraag

Covid19 & Cross Border Ecommerce. Wat nou crisis?!

Een verdiepingssessie op de bluepaper

Hoe ziet de toekomst van Cross-Border E-commerce eruit? Sander Berlinski (ISM eCompany) wierp een blik op deze toekomst in een webinar. Leer van de inzichten en ga nog een stapje verder na het lezen an de doelgroep. Je kunt de webinar nu terugkijken!

Wat nou crisis?! Podcast

Iedere crisis biedt ook kansen. Het Chinese teken voor crisis bestaat niet voor niets uit twee delen. Gevaar én kans. De expertgroep cross border e-commerce zoomt in op de kansen. Wij willen ondernemers helpen de covid-19 crisis te gebruiken om een digitale acceleratie te maken en daarmee beter uit deze crisis te komen. Daarom hebben wij een serie podcasts opgenomen, podcasts boordevol ervaringen van ondernemingen die ook door de corona crisis verrast zijn, maar deze hebben omgezet in kansen.

Luister naar ondernemingen als Vitaminstore, Omoda , Online plastics, groep, Secrid en nog veel meer. Ze vertellen hoe zij sterker uit de coronacrisis zijn gekomen. Ook hebben we een aantal retail en internet experts geinterviewd zoals bijvoorbeeld Cor Molenaar, Jesse Weltevreden en Leendert van Delft. Zij vertellen je hun visie op de afgelopen periode én hoe je je strategie toekomst bestendig kunt maken.

Beluister onze podcast

De podcast wordt verspreid via de podcast pagina van shoppingtomorow. Deze kunt je hier vinden, of beluister hem direct hieronder.. Je kunt de podcast luisteren op alle populaire kanalen, zoals soundcloud, spotify en apple podcast. Volg alvast en blijf op de hoogte wanneer de afleveringen online staan!

Deze podcast is mede mogelijk gemaakt door Potenza Media.

Planning onderzoeksjaar 2020

januari
  • Shopping Time 2020

    16-09-2020
    NBC, Nieuwegein
  • Deadline bluepapers

    01-10-2020
  • Bluepaper Bootcamp

    01-12-2020
    www.bluepaperbootcamp.nl
december

Mede mogelijk gemaakt door:

Personen in deze expertgroep

Voorzitters

Hosts

  • Olaf Jansen

    Olaf Jansen

    Head of E-commerce Business Development, DHL Express (Netherlands) B.V.

  • Paloma van der Put

    Paloma van der Put

    b2b marketing & business development, Thuiswinkel.org

Alle 16 experts

  • Alex Baar

    Alex Baar

    E-commerce Manager, Jolie Window Fashions B.V.

  • Fabian Berkhof

    Fabian Berkhof

    Product Owner E-Commerce, Louwman Group

  • Sander Berlinski

    Sander Berlinski

    Team Lead Strategy, ISM eCompany

  • Max Bisseling

    Max Bisseling

    Manager E-commerce, Online Plastics Group B.V.

  • Carin de Blok

    Carin de Blok

    Head of E-commerce & CRM, WE

  • Jill Boonstra

    Jill Boonstra

    Manager International Growth, OMODA

  • Jonno den Engelsman

    Jonno den Engelsman

    Director / Owner, LEDdirect

  • Sjoukje Goldman

    Sjoukje Goldman

    Onderzoeker & docent, Hogeschool van Amsterdam

  • Roel Linssen

    Roel Linssen

    Directeur / Eigenaar, Tomahawk Digital Marketing

  • Chantal Schinkels

    Chantal Schinkels

    E-commerce manager, SportShifters

  • Alexander Schuitema

    Alexander Schuitema

    Manager KPN Things Online a.i., KPN B.V

  • Machiel Tiddens

    Machiel Tiddens

    Director Digital Platform, NLinBusiness

  • Nick Vermeulen

    Nick Vermeulen

    E-commerce Specialist, Secrid B.V.

  • Robert Viertelhauzen

    Robert Viertelhauzen

    Owner, Men's bag society

  • Paul de Vries

    Paul de Vries

    Head of E-commerce & Marketing, TheSting.com

  • Roel Zanders

    Roel Zanders

    Manager e-Commerce, Van den Borne

Nieuws

  • “Niet de grootste bedrijven overleven, ook niet de slimste bedrijven, maar de meest wendbare en veerkrachtige organisaties”
    • Longread
    • 25-02-2021

    Chaos biedt kansen, dat zien we in de huidige wereld dat gedomineerd wordt door het coronavirus. Maar dit is niet de eerste crisis van de wereld en we kunnen hiervan leren. We zien dat het oude niet meer...
  • Guus van de Mond: “Artificial Intelligence wordt in rap tempo beschikbaar voor iedereen”
    • Nieuwsbericht
    • 12-02-2021

    De mogelijkheden met Artificial Intelligence (AI) voor e-commerce zijn eindeloos. Met AI realiseer je bijvoorbeeld een gepersonaliseerd aanbod, suggesties op basis van beeldherkenning en 24/7 klantenservice...
  • Marlene ten Ham nieuwe directeur Thuiswinkel.org
    • Persbericht
    • 04-02-2021

    Op 10 mei verwelkomt de belangenvereniging voor webwinkeliers Marlene ten Ham als opvolger van Wijnand Jongen. Marlene ten Ham is zeven jaar directeur geweest van de Europese koepelorganisatie Ecommerce...

Meer nieuws

ShoppingTomorrow maakt gebruik van cookies en vergelijkbare technieken. Met cookies volgen wij en derde partijen jouw internetgedrag binnen onze website. Hiermee kunnen we advertenties tonen op basis van jouw interesse en kun je informatie delen via social media. Als je verdergaat op onze website gaan we ervan uit dat je hiermee akkoord bent. Meer informatie is te vinden in de Privacyverklaring

Bestand downloaden

Laat je gegevens achter om bestanden te kunnen downloaden. Dit hoeft maar één keer.

Bij het klikken op ‘downloaden’ geef je toestemming dat jouw gegevens worden verstrekt aan de partner/auteur van het document (met wie dit document in samenwerking tot stand is gekomen) en dat je benaderd kunt worden door de partner/auteur, binnen 3 maanden na het downloaden. Meer informatie over hoe ShoppingTomorrow omgaat met je gegevens is te vinden in het privacy statement.