Ook in 2020 is de expertgroep Cross-border e-commerce weer onderdeel  van shopping tomorrow. De expert groep wordt gehost
door DHL en thuiswinkel.org onder leiding van voorzitter Salesupply. Dit jaar heeft de expertgroep een serie podcasts opgeleverd.

Mede mogelijk gemaakt door:

Onderzoeksvraag

Covid19 & Cross Border Ecommerce. Wat nou crisis?!

Een verdiepingssessie op de bluepaper

Hoe ziet de toekomst van Cross-Border E-commerce eruit? Sander Berlinski (ISM eCompany) wierp een blik op deze toekomst in een webinar. Leer van de inzichten en ga nog een stapje verder na het lezen an de doelgroep. Je kunt de webinar nu terugkijken!

Wat nou crisis?! Podcast

Iedere crisis biedt ook kansen. Het Chinese teken voor crisis bestaat niet voor niets uit twee delen. Gevaar én kans. De expertgroep cross border e-commerce zoomt in op de kansen. Wij willen ondernemers helpen de covid-19 crisis te gebruiken om een digitale acceleratie te maken en daarmee beter uit deze crisis te komen. Daarom hebben wij een serie podcasts opgenomen, podcasts boordevol ervaringen van ondernemingen die ook door de corona crisis verrast zijn, maar deze hebben omgezet in kansen.

Luister naar ondernemingen als Vitaminstore, Omoda , Online plastics, groep, Secrid en nog veel meer. Ze vertellen hoe zij sterker uit de coronacrisis zijn gekomen. Ook hebben we een aantal retail en internet experts geinterviewd zoals bijvoorbeeld Cor Molenaar, Jesse Weltevreden en Leendert van Delft. Zij vertellen je hun visie op de afgelopen periode én hoe je je strategie toekomst bestendig kunt maken.

Beluister onze podcast

De podcast wordt verspreid via de podcast pagina van shoppingtomorow. Deze kunt je hier vinden, of beluister hem direct hieronder.. Je kunt de podcast luisteren op alle populaire kanalen, zoals soundcloud, spotify en apple podcast. Volg alvast en blijf op de hoogte wanneer de afleveringen online staan!

Deze podcast is mede mogelijk gemaakt door Potenza Media.

Planning onderzoeksjaar 2020

januari
  • Shopping Time 2020

    16-09-2020
    NBC, Nieuwegein
  • Deadline bluepapers

    01-10-2020
  • Bluepaper Bootcamp

    01-12-2020
    www.bluepaperbootcamp.nl
december

Mede mogelijk gemaakt door:

Personen in deze expertgroep

Voorzitters

Hosts

  • Olaf Jansen

    Olaf Jansen

    Head of E-commerce Business Development, DHL Express (Netherlands) B.V.

  • Paloma van der Put

    Paloma van der Put

    b2b marketing & business development, Thuiswinkel.org

Alle 15 experts

  • Alex Baar

    Alex Baar

    E-commerce Manager, Jolie Window Fashions B.V.

  • Sander Berlinski

    Sander Berlinski

    Team Lead Strategy, ISM eCompany B.V.

  • Max Bisseling

    Max Bisseling

    Manager E-commerce, Online Plastics Group B.V.

  • Carin de Blok

    Carin de Blok

    Head of E-commerce & CRM, WE

  • Jill Boonstra

    Jill Boonstra

    Manager International Growth, OMODA

  • Jonno den Engelsman

    Jonno den Engelsman

    Managing Director - Owner, LEDdirect

  • Sjoukje Goldman

    Sjoukje Goldman

    Onderzoeker & docent, Hogeschool van Amsterdam

  • Roel Linssen

    Roel Linssen

    Directeur / Eigenaar, Tomahawk Digital Marketing

  • Chantal Schinkels

    Chantal Schinkels

    E-commerce manager, SportShifters

  • Alexander Schuitema

    Alexander Schuitema

    Manager KPN Things Online a.i., KPN B.V

  • Machiel Tiddens

    Machiel Tiddens

    Director Digital Platform, NLinBusiness

  • Nick Vermeulen

    Nick Vermeulen

    E-commerce Specialist, Secrid B.V.

  • Robert Viertelhauzen

    Robert Viertelhauzen

    Owner, Men's bag society

  • Paul de Vries

    Paul de Vries

    Head of E-commerce & Marketing, TheSting.com

  • Roel Zanders

    Roel Zanders

    Manager e-Commerce, Van den Borne

Nieuws

  • Wil jij als eerste weten wanneer de nieuwste bluepapers online komen?
    • Algemeen
    • 14-09-2021

    De 22 ShoppingTomorrow-expertgroepen zijn momenteel druk bezig met een onderzoek of vraagstuk en schrijven een zogenaamde bluepaper over de resultaten en inzichten die zij hebben opgedaan in de expertgroepsessies....
  • Talkshow Shopping Time
    • Nieuwsbericht
    • 07-09-2021

    Vorige week was Shopping Time, het derde event in het programmajaar van ShoppingTomorrow met het thema: MAKE NOW MATTER. Hierin presenteerden we de resultaten van het GfK consumentenonderzoek als sneak-preview...
  • Vijf tips om technologie en data beter te organiseren
    • Nieuwsbericht
    • 07-09-2021

    Technologie wordt steeds meer onderdeel van het primaire product en dienst. Data zorgt voor een slimmere afhandeling in processen of een uniekere klantbeleving. Hoog tijd om je tech en data slimmer te...

Meer nieuws

ShoppingTomorrow maakt gebruik van cookies en vergelijkbare technieken. Met cookies volgen wij en derde partijen jouw internetgedrag binnen onze website. Hiermee kunnen we advertenties tonen op basis van jouw interesse en kun je informatie delen via social media. Als je verdergaat op onze website gaan we ervan uit dat je hiermee akkoord bent. Meer informatie is te vinden in de Privacyverklaring

Bestand downloaden

Laat je gegevens achter om bestanden te kunnen downloaden. Dit hoeft maar één keer.

Bij het klikken op ‘downloaden’ geef je toestemming dat jouw gegevens worden verstrekt aan de partner/auteur van het document (met wie dit document in samenwerking tot stand is gekomen) en dat je benaderd kunt worden door de partner/auteur, binnen 3 maanden na het downloaden. Meer informatie over hoe ShoppingTomorrow omgaat met je gegevens is te vinden in het privacy statement.