Een nieuwe expertgroep dit jaar: Digital Identity – The new gold, onder leiding van Okta Solutions en Identity.Next.

Mede mogelijk gemaakt door:

Onderzoeksvraag

Is Customer Identity de nieuwe digitale koers voor organisaties?

Korte toelichting

De Nederlandse consument gaf in 2019 voor meer 25,8 miljard euro uit aan de aanschaf van producten en diensten via Internet. De toenemende digitalisering zorgt ervoor dat het digitale verkoop kanaal steeds meer volwassen wordt. Toch is er nog veel verbetering vatbaar voor organisaties en zitten we nog middenin een digitale revolutie.

Customer Identity Access Management (CIAM) is een uitstekend middel voor de vervolwassen wording. Met CIAM wordt de klantbeleving geoptimaliseerd in een veilige maar ook privacy vriendelijke omgeving. Doe mee in de reis van (het toepassen van) CIAM en laat je informeren over het krachtige gebruik binnen alle lagen van uw organisatie en dienstverlening naar de klanten.

Subvragen

Digitale koers binnen een organisatie

  1. Hoe vaar je een succesvolle digitale koers binnen de strategie van een organisatie?
    1. Wat is eigenlijk CIAM, setting the scene?
    2. Wat is het gebruik en belang van CIAM binnen een organisatie?
    3. Hoe past CIAM binnen een digitale dienstverlening?
    4. Gebruikersvriendelijkheid versus veiligheid binnen een digitale dienstverlening, hoe optimaliseer je dit ?
    5. Privacy by design wordt gepredikt, is dit realisme of idealisme?
    6. Wat is een digitale identiteit?
    7. Hoe past digitale identiteit binnen eCommerce?
    8. Wat is de waarde van digitale identiteit?
    9. Speelt een digitale identiteit een significante rol binnen een organisatie?

Gezocht profiel

De expertgroep is op zoek naar experts die direct betrokken zijn bij de digitalisering. Focus op specificiek experts identity & access management / e-commerce / niet te diep operationele sfeer / strategisch level / CIO.

Planning onderzoeksjaar 2020

januari
  • Shopping Time 2020

    16-09-20
    NBC, Nieuwegein
  • Shopping Today 2020

    29-10-20
    n.t.b.
  • Shopping Talk 2020

    08-12-20
    Beatrix Theater, Utrecht
  • Expertgroep Digital Identity - The new Gold - meeting 4

    26-08-20
    Makro, Nederland (onder voorbehoud)
december

Mede mogelijk gemaakt door:

Personen in deze expertgroep

Voorzitter

  • Robert Garskamp

    Robert Garskamp

    Founder, Identity.Next

Host

  • Anke Massaro

    Anke Massaro

    Account Executive, Okta UK Limited

Alle 18 experts

  • Pjotr van Amelsfoort

    Pjotr van Amelsfoort

    Product Owner Digital, Centraal Beheer

  • Ali Babakhan

    Ali Babakhan

    Product Consultant Digital Identity, Rabobank Nederland

  • Frank Benus

    Regional Principal Platform Specialist, Okta UK Limited

  • Maarten Bevers

    Maarten Bevers

    SO IAM Lead Global Support Office & Netherlands, Ahold Delhaize

  • Jochem Boot

    Head of Digital Transformation, De Mandemakers Groep

  • Peter Eikelboom

    Peter Eikelboom

    Innovatiemanager, De Volksbank N.V.

  • Jesper Elders

    Online Marketing Manager, Decathlon.nl

  • Maurice van Franck

    Maurice van Franck

    Directeur, TopShoe.nl

  • Monique van Hal

    Brand & Customer Experience manager, Cavalor

  • Philip Kurtin

    Founder & CEO, eigenlinks BV

  • Rick Maresch

    Rick Maresch

    Senior Digital Marketing Strategist, ABN AMRO Asset Based Finance NV

  • Margot Markhorst

    Margot Markhorst

    Product Consultant, Currence Ideal B.V.

  • Berber Merx - Rienks

    Berber Merx - Rienks

    Director Digital Customer, PwC

  • Koen Oud

    Sales executive, FuseLogic B.V.

  • Annette Poiesz

    Annette Poiesz

    CEO, The Chain Never Stops B.V.

  • Jeanette van Sommeren

    Head of Innovation & IT, Makro Nederland

  • Michiel Verheij

    Michiel Verheij

    Product owner / Consultant, TRIMM digital craftsmanship

  • Joost van der Wal

    Joost van der Wal

    Architect Applicaties & Data analytics, Detailresult Groep

Agenda

    • 26-08-20

    Makro, Nederland (onder voorbehoud)

Meer events

Nieuws

  • Corona zorgt voor wisselende online consumentenbestedingen in eerste kwartaal 2020
    • Persbericht
    • 22-07-20

    Reisbranche krijgt harde klappen, grote groei bij meeste productcategorieën De impact van de corona-uitbraak op de online consumentenbestedingen liet zich in het eerste kwartaal van 2020 al zien. Vooral...
  • Consumentengedrag na corona: minder experience, meer convenience
    • Nieuwsbericht
    • 08-07-20

    De coronacrisis heeft tot nu toe een flinke impact gehad op de Nederlandse samenleving en daarmee ook op de retailsector. Veel fysieke winkels sloten (noodgedwongen) hun deuren, terwijl de winkels die...
  • Wil jij als eerste weten wanneer de nieuwste bluepapers online komen?
    • Algemeen
    • 06-07-20

    De ShoppingTomorrow-expertgroepen zijn momenteel druk bezig met een onderzoek of vraagstuk en schrijven een zogenaamde bluepaper over de resultaten en inzichten die zij hebben opgedaan in de expertgroepsessies....

Meer nieuws

ShoppingTomorrow maakt gebruik van cookies en vergelijkbare technieken. Met cookies volgen wij en derde partijen jouw internetgedrag binnen onze website. Hiermee kunnen we advertenties tonen op basis van jouw interesse en kun je informatie delen via social media. Als je verdergaat op onze website gaan we ervan uit dat je hiermee akkoord bent. Meer informatie is te vinden in de Privacyverklaring

Bestand downloaden

Laat je gegevens achter om bestanden te kunnen downloaden. Dit hoeft maar één keer.

Bij het klikken op ‘downloaden’ geef je toestemming dat jouw gegevens worden verstrekt aan de partner/auteur van het document (met wie dit document in samenwerking tot stand is gekomen) en dat je benaderd kunt worden door de partner/auteur, binnen 3 maanden na het downloaden. Meer informatie over hoe ShoppingTomorrow omgaat met je gegevens is te vinden in het privacy statement.