Een nieuwe expertgroep dit jaar, Visual Commerce onder leiding van AfterPay en BZTRS Agency.

Mede mogelijk gemaakt door:

Onderzoeksvraag

Wat is de impact van Visual commerce op consumentengedrag?

Deelvragen

  • Wat is Visual commerce? (screenshot en moodboard-shopping, wishlisting)
  • Wat zijn de unique identifiers die een product geschikt maakt voor Visual commerce? (Run of fun producten, inspiratie of commodity?)
  • Wie is de (toekomstige)consument die visueel winkelt en onderdeel wordt van Visual commerce? Kunnen we spreken van Visual generations?
  • Welke invloeden en kanalen hebben een bepaalde uitwerking op deze doelgroep?
  • Met welke beeldende beïnvloeding heeft de doelgroep te maken?
  • Hoe kunnen retailers en merken Visual commerce inzetten/omvormen naar conversie?
  • Zijn er al best practices/cases in de markt van Visual Commerce?

Gezocht profiel

De expertgroep is op zoek naar experts met de volgende functietitels: consumer research, research analyst, director design research, marketing research specialist, market research manager/analyse, CEO/Owner, E-commerce manager, business solutions manager, marketing manager, brand manager, social media manager, product manager en UX manager de werkzaam zijn voor B2C bedrijven, merken, retailers, e-commerce bedrijven en marktplaatsen.

Planning onderzoeksjaar 2020

januari
  • Shopping Time 2020

    16-09-20
    NBC, Nieuwegein
  • Shopping Today 2020

    29-10-20
    n.t.b.
  • Shopping Talk 2020

    08-12-20
    Beatrix Theater, Utrecht
  • Expertgroep Visual Commerce- meeting 5

    16-09-20
    NBC, Nieuwegein
december

Mede mogelijk gemaakt door:

Personen in deze expertgroep

Voorzitters

  • Vera Heuvelmans

    Vera Heuvelmans

    Marketing Coordinator, BZTRS Agency

  • Michel 1 Lieffering

    CEO, BZTRS Agency

Host

  • Wilco Slabbekoorn

    Vice President of International Sales, Arvato Finance Solutions

Alle 35 experts

  • Moana Aaldering

    Key Account Manager, Arvato Finance Solutions

  • Christian Brands

    Christian Brands

    Manager Customer Experience & Communicatie, Fonq Groep B.V.

  • Margo van Dooremalen

    Omnichannel marketeer, Soellaart

  • Maarten Dubbelman

    Maarten Dubbelman

    Lead Commercial Partnerships, Fonq Groep B.V.

  • Espérance Gottmer

    Communications Officer, Arvato Finance Solutions

  • Tom Haveman

    Technology Director (CTO), UBsend B.V.

  • Jeroen Heerema

    Jeroen Heerema

    New Business Development Manager a.i., Centraal Beheer

  • Ellen van Hemert

    Head of Platform & UX, Greetz B.V.

  • Bas van Hoeve

    Managing Director, Design2Gather

  • Mitchell Jacobs

    Creative Director, Studio Tast

  • Lizet van de Kamp

    Lizet van de Kamp

    Client Service Director Shopper en Retail, Ipsos B.V.

  • Marc Kooiman

    Managing Director, Miinto

  • Jaap Krijgsman

    Jaap Krijgsman

    CEO, Alca Fashion B.V.

  • Joost Lebens

    Joost Lebens

    Sales Director, Jacobs Douwe Egberts Professional NL B.V.

  • Fabienne van Leiden

    Creative Strategist, BZTRS Agency

  • Frans Melenhorst

    Frans Melenhorst

    Directeur, Clear Value B.V.

  • Willem Minderhoud

    Visual Consultant, Partner, Flatland Agency

  • Lonneke Mulder

    Marketeer, Liquido d'Oro

  • Ayla van Olphen

    Ayla van Olphen

    Co-Founder / CCO, Homedeco

  • Hermien Raedts

    Hermien Raedts

    Researcher Retail Innovation, Hogeschool PXL

  • Thijs Reijns

    Salesmanager, Alternate Nederland

  • Wouter de Rijk

    Wouter de Rijk

    Manager Online Marketing, Fonq Groep B.V.

  • Thom Rijsterborgh

    Manager Marketing & E-commerce, KBV B.V.

  • Rick Severs

    E-mail & Mobile Marketeer, Plus Retail B.V

  • Richard Simmelink

    Richard Simmelink

    Manager Klanttevredenheid, CameraNU.nl

  • Rowan van Sonsbeek

    Rowan van Sonsbeek

    Manager UX & Conversie, Swiss Sense

  • Frederieke Steinmetz

    Webmaster Miss Etam, FNG Group

  • Katja Stello

    Head of Marketing & Customer Experience, Wereldhave

  • Marco Suurland

    Marco Suurland

    Head of E-commerce Benelux, Coty BV

  • Annechien Tiggelaar

    Annechien Tiggelaar

    Online Marketeer, Libbey

  • Britt Timmerman

    Britt Timmerman

    Customer Journey Expert, ING bank

  • Rozemarijn Visser

    Rozemarijn Visser

    Lead UX research&design, KPN B.V

  • Robin Visser

    Omni Channel Business Development Manager, Hunkemöller B.V.

  • Ilse Vos

    Ilse Vos

    Researcher Retail Innovation / Customer Experience, Hogeschool PXL

  • Redmer de Vries

    Head of Business Development, OK IT BV

Agenda

    • 16-09-20

    NBC, Nieuwegein

Meer events

Nieuws

  • Het nieuwe ShoppingTomorrow-onderzoeksjaar: Innoveren en samenwerken in tijden van crisis
    • Algemeen
    • 14-05-20

    Een maand geleden, op 15 april, startte het nieuwe onderzoeksjaar van ShoppingTomorrow tijdens het jaarlijkse Kick-Off congres. Voor het eerst in de geschiedenis van het programma gebeurde dit virtueel,...
  • De 5 best gelezen bluepapers van 2020
    • Nieuwsbericht
    • 07-05-20

    In 2019 hebben meer dan 600 ShoppingTomorrow-experts, verdeeld over 22 groepen, zich weer verdiept in diverse onderwerpen rond het on- en offline shopgedrag binnen de b2b- en b2c-markten. Onderstaande...
  • De onbeantwoorde vragen van de Kick-Off beantwoord
    • Algemeen
    • 20-04-20

    Helaas hadden we vorige week tijdens de livestream van de Kick-Off niet de tijd om alle vragen te beantwoorden. Daarom hebben we ze opgestuurd naar de sprekers, zodat onze kijkers toch nog de antwoorden...

Meer nieuws

ShoppingTomorrow maakt gebruik van cookies en vergelijkbare technieken. Met cookies volgen wij en derde partijen jouw internetgedrag binnen onze website. Hiermee kunnen we advertenties tonen op basis van jouw interesse en kun je informatie delen via social media. Als je verdergaat op onze website gaan we ervan uit dat je hiermee akkoord bent. Meer informatie is te vinden in de Privacyverklaring

Bestand downloaden

Laat je gegevens achter om bestanden te kunnen downloaden. Dit hoeft maar één keer.

Bij het klikken op ‘downloaden’ geef je toestemming dat jouw gegevens worden verstrekt aan de partner/auteur van het document (met wie dit document in samenwerking tot stand is gekomen) en dat je benaderd kunt worden door de partner/auteur, binnen 3 maanden na het downloaden. Meer informatie over hoe ShoppingTomorrow omgaat met je gegevens is te vinden in het privacy statement.