De expertgroep Game-changing Customer Journeys, met Webhelp en Netino by Webhelp als voorzitter en Conversation24 als host, gaat aan de slag met de onderzoeksvraag: Hoe creëer je een game-changing customer journey met behulp van klantconversaties, die ervoor zorgt dat je klanten aan je bindt?

Mede mogelijk gemaakt door:

Onderzoeksvraag

Hoe creëer je een game-changing customer journey met behulp van klantconversaties, die ervoor zorgt dat je klanten aan je bindt?

Hoe WhatsApp dé Game-Changer is voor de online customer journey
Hoe WhatsApp dé Game-Changer is voor de online customer journey - https://www.youtube.com/watch?v=UTrwaJKRmsM

Toelichting onderzoek

De volgende deelvragen zijn opgesteld:

  • Wat zijn de elementen die belangrijk zijn in een goede customer journey en wat levert het op?
  • Wat zijn best practices in andere industrieën en wat leren wij daarvan?
  • Hoe ziet een game changing beleving op het gebied van sales eruit?
  • Hoe ziet een game changing beleving op het gebied van service eruit?
  • Wat ga je zelf toepassen in je organisatie en hoe organiseer je het?

Mede mogelijk gemaakt door:

Personen in deze expertgroep

Voorzitter

  • Nanda Kempen

    Nanda Kempen

    Business Development Manager, Webhelp

Host

  • Nick Blom

    Nick Blom

    CEO, Conversation24

Alle 12 experts

  • Reinier Eibergen

    Reinier Eibergen

    Online Channel Manager Western Europe bij BSH, BSH Huishoudapparaten

  • Carolien Kars

    Carolien Kars

    Digital Merchandising Manager, Mars

  • Marianne Keijsers-Dijkstra

    Marianne Keijsers-Dijkstra

    Marketing & E-Commerce Manager, Shoesme International B.V.

  • Elodie Koopman - Janse

    Elodie Koopman - Janse

    Customer Experience Manager, OMODA

  • Suzanne van Kuijen

    Suzanne van Kuijen

    Directeur Badkamerwinkel.nl, IGM Online B.V.

  • Ronald Kupsch

    Ronald Kupsch

    Director Consumer Services EMEA, Nike

  • Jolien Mars

    Jolien Mars

    Customer Experience Specialist Cortina fietsen, Kruitbosch Zwolle B.V.

  • Christian Vergunst

    Christian Vergunst

    CRM Manager, TBAuctions Netherlands B.V.

  • Annette Verhoeven

    Annette Verhoeven

    Lead Site Manager, ZEEMAN textielSupers B.V.

  • Ilona Voogt

    Ilona Voogt

    Service Propositie Lead E-commerce, HEMA BV

  • Richard Voorburg

    Richard Voorburg

    Manager Digital Customer Engagement, Swiss Sense

  • Sandy Zwanepol Klinkmeijer

    Sandy Zwanepol Klinkmeijer

    Head of Customer Experience, Sunweb Group Netherlands B.V.

Nieuws

  • Het recht op reparatie: Naar een duurzaam en (op termijn) winstgevend businessmodel
    • Blog
    • 07-11-2024

    In de huidige consumptiemaatschappij wordt het vaak makkelijker geacht om een nieuw product te kopen dan om een kapot product te repareren. Met de invoering van het Europese recht op reparatie, dat naar...
  • Slimme SEO met generatieve AI bij retailers
    • Blog
    • 07-11-2024

    Als online retailer ben je altijd op zoek naar nieuwe manieren om beter gevonden te worden en meer producten te verkopen. Azerty.nl - één van de grootste spelers in e-commerce voor computers, laptops en...
  • Digital Product Passport: in 5 stappen klaar voor de toekomst!
    • Nieuwsbericht
    • 04-11-2024

    Het Digital Product Passport (DPP) komt eraan, maar hoe pak je zoiets aan? En wat kun je ermee? De expertgroep DPP van Shopping Tomorrow presenteert een handig stappenplan voor een schaalbaar DPP. Hiermee...

Meer nieuws

ShoppingTomorrow maakt gebruik van cookies en vergelijkbare technieken. Met cookies volgen wij en derde partijen jouw internetgedrag binnen onze website. Hiermee kunnen we advertenties tonen op basis van jouw interesse en kun je informatie delen via social media. Als je verdergaat op onze website gaan we ervan uit dat je hiermee akkoord bent. Meer informatie is te vinden in de Privacyverklaring

Bestand downloaden

Laat je gegevens achter om bestanden te kunnen downloaden. Dit hoeft maar één keer.

Wij gaan zorgvuldig met jouw gegevens om. Meer informatie hierover is te vinden in de Privacyverklaring.