De expertgroep Game-changing Customer Journeys, met Webhelp en Netino by Webhelp als voorzitter en Conversation24 als host, gaat aan de slag met de onderzoeksvraag: Hoe creëer je een game-changing customer journey met behulp van klantconversaties, die ervoor zorgt dat je klanten aan je bindt?

Mede mogelijk gemaakt door:

Onderzoeksvraag

Hoe creëer je een game-changing customer journey met behulp van klantconversaties, die ervoor zorgt dat je klanten aan je bindt?

Hoe WhatsApp dé Game-Changer is voor de online customer journey
Hoe WhatsApp dé Game-Changer is voor de online customer journey - https://www.youtube.com/watch?v=UTrwaJKRmsM

Toelichting onderzoek

De volgende deelvragen zijn opgesteld:

  • Wat zijn de elementen die belangrijk zijn in een goede customer journey en wat levert het op?
  • Wat zijn best practices in andere industrieën en wat leren wij daarvan?
  • Hoe ziet een game changing beleving op het gebied van sales eruit?
  • Hoe ziet een game changing beleving op het gebied van service eruit?
  • Wat ga je zelf toepassen in je organisatie en hoe organiseer je het?

Mede mogelijk gemaakt door:

Personen in deze expertgroep

Hosts

  • Thomas Blankvoort

    Thomas Blankvoort

    CCO, Webhelp

  • Nick Blom

    Nick Blom

    CEO, Conversation24

Alle 14 experts

  • Rianne van Dijken

    Rianne van Dijken

    Lead Customer Care, Wehkamp B.V.

  • Reinier Eibergen

    Reinier Eibergen

    Online Channel Manager Western Europe bij BSH, BSH Huishoudapparaten

  • Carolien Kars

    Carolien Kars

    Digital Merchandising Manager, Mars

  • Marianne Keijsers-Dijkstra

    Marianne Keijsers-Dijkstra

    Marketing & E-Commerce Manager, Shoesme International B.V.

  • Elodie Koopman - Janse

    Elodie Koopman - Janse

    Customer Experience Manager, OMODA

  • Suzanne van Kuijen

    Suzanne van Kuijen

    Directeur Badkamerwinkel.nl, IGM Online B.V.

  • Ronald Kupsch

    Ronald Kupsch

    Director Consumer Services EMEA, Nike

  • Jolien Mars

    Jolien Mars

    Customer Experience Specialist Cortina fietsen, Kruitbosch Zwolle B.V.

  • Norbert Roelofs

    Norbert Roelofs

    Service Experience Leader, IKEA

  • Christian Vergunst

    Christian Vergunst

    CRM Manager, TBAuctions Netherlands B.V.

  • Annette Verhoeven

    Annette Verhoeven

    Lead Site Manager, ZEEMAN textielSupers B.V.

  • Ilona Voogt

    Ilona Voogt

    Service Propositie Lead E-commerce, HEMA BV

  • Richard Voorburg

    Richard Voorburg

    Manager Digital Customer Engagement, Swiss Sense

  • Sandy Zwanepol Klinkmeijer

    Sandy Zwanepol Klinkmeijer

    Head of Customer Experience, Sunweb Group Netherlands B.V.

Nieuws

  • Game-changing customer journeys vergen lef
    • Expertgroep
    • 17-01-2023

    Goede customer journeys zijn kwalitatief, persoonlijk en voorspelbaar: de klant moet krijgen wat hij verwacht. Customer journeys worden game-changing als zij de verwachtingen van de klant overtreffen....
  • Heb jij je ShoppingTomorrow-boekenverzameling compleet?
    • Nieuwsbericht
    • 11-01-2023

    Het afgelopen jaar was het 10-jarig jubileumjaar van ShoppingTomorrow! Dit hebben we uitgebreid gevierd met een awarduitreiking, een speciale video met alle ins-en-outs over ShoppingTomorrow van de afgelopen...
  • Studiereis: De geheime ingrediënten van innovatie
    • Nieuwsbericht
    • 24-10-2022

    Innovatie drijft je business. Maar hoe stimuleer je innovatie binnen je organisatie? En hoe zorg je vervolgens dat je team met nieuwe ideeën komt? Tijdens de ShoppingTomorrow/Thuiswinkel.org-studiereis...

Meer nieuws

ShoppingTomorrow maakt gebruik van cookies en vergelijkbare technieken. Met cookies volgen wij en derde partijen jouw internetgedrag binnen onze website. Hiermee kunnen we advertenties tonen op basis van jouw interesse en kun je informatie delen via social media. Als je verdergaat op onze website gaan we ervan uit dat je hiermee akkoord bent. Meer informatie is te vinden in de Privacyverklaring

Bestand downloaden

Laat je gegevens achter om bestanden te kunnen downloaden. Dit hoeft maar één keer.

Bij het klikken op ‘downloaden’ geef je toestemming dat jouw gegevens worden verstrekt aan de partner/auteur van het document (met wie dit document in samenwerking tot stand is gekomen) en dat je benaderd kunt worden door de partner/auteur, binnen 3 maanden na het downloaden. Meer informatie over hoe ShoppingTomorrow omgaat met je gegevens is te vinden in het Privacyverklaring.