Game Changing Customer Journeys 2022
ActiefDe expertgroep Game Changing Customer Journeys, met Webhelp en Netino by Webhelp als voorzitter en Conversation24 als host, gaat aan de slag met de onderzoeksvraag: Hoe creëer je een game changing customer journey met behulp van klantconversaties, die ervoor zorgt dat je klanten aan je bindt?
Onderzoeksvraag
Hoe creëer je een game changing customer journey met behulp van klantconversaties, die ervoor zorgt dat je klanten aan je bindt?
Toelichting onderzoek
De volgende deelvragen zijn opgesteld:
- Wat zijn de elementen die belangrijk zijn in een goede customer journey en wat levert het op?
- Wat zijn best practices in andere industrieën en wat leren wij daarvan?
- Hoe ziet een game changing beleving op het gebied van sales eruit?
- Hoe ziet een game changing beleving op het gebied van service eruit?
- Wat ga je zelf toepassen in je organisatie en hoe organiseer je het?
Personen in deze expertgroep
Voorzitter
-
Nanda Kempen
Consultant Digital Transformation, Netino by Webhelp
Hosts
-
Thomas Blankvoort
CCO, Webhelp Nederland B.V.
-
Nick Blom
CEO, Conversation24
Alle 15 experts
-
Nacer Aalili
Manager CS Benelux, Made.com Design Limited
-
Rianne van Dijken
Lead Customer Care, Wehkamp B.V.
-
Reinier Eibergen
Online Channel Manager Western Europe bij BSH, BSH Huishoudapparaten
-
Carolien Kars
Digital Merchandising Manager, Mars
-
Marianne Keijsers-Dijkstra
Marketing & E-Commerce Manager, Shoesme International B.V.
-
Elodie Koopman - Janse
Customer Experience Manager, OMODA
-
Suzanne van Kuijen
Directeur Badkamerwinkel.nl, IGM Online B.V.
-
Ronald Kupsch
Director Consumer Services EMEA, Nike
-
Jolien Mars
Customer Experience Specialist Cortina fietsen, Kruitbosch Zwolle B.V.
-
Norbert Roelofs
Service Experience Leader, IKEA
-
Christian Vergunst
CRM Manager, TBAuctions Netherlands B.V.
-
Annette Verhoeven
Lead Site Manager, ZEEMAN textielSupers B.V.
-
Ilona Voogt
Service Propositie Lead E-commerce, HEMA BV
-
Richard Voorburg
Manager Digital Customer Engagement, Swiss Sense
-
Sandy Zwanepol Klinkmeijer
Head of Customer Experience, Sunweb Group Netherlands B.V.