Conversion Rate Optimization 2022

Actief

De expertgroep Conversion Rate Optimization met Valantic als voorzitter en Tweakwise als host, gaat aan de slag met de onderzoeksvraag: Welke adviezen ten aanzien van de grootste trends en uitdagingen in conversie-optimalisatie kunnen onze 20 expertgroepsleden geven aan Bedrijf X om haar doelen te overtreffen ten opzichte van dit onderwerp?

Mede mogelijk gemaakt door:

Onderzoeksvraag

Welke adviezen ten aanzien van de grootste trends en uitdagingen in conversie-optimalisatie kunnen onze 20 expertgroepsleden geven aan Bedrijf X om haar doelen te overtreffen ten opzichte van dit onderwerp?

*Bedrijf X zal nader bepaald worden

Toelichting onderzoek

CRO is een steeds belangrijker begrip voor webshop-eigenaren die actief zijn in de B2C èn B2B-sector. In navolging op de onderzoeken die we in de afgelopen jaren hebben uitgevoerd voor ShoppingTomorrow, willen wij onze geleerde lessen in de praktijk gaan brengen voor een ‘echt’ bedrijf. We gaan gratis advies aanbieden, gebaseerd op desk- & fieldresearch bij een bedrijf. Trends en uitdagingen zullen dus verwerkt worden in dit advies.

Mede mogelijk gemaakt door:

Personen in deze expertgroep

Voorzitter

Host

Alle 19 experts

  • Sharen Baijense

    Sharen Baijense

    eCommerce CXO specialist, Jacobs Douwe Egberts NL B.V.

  • Vasili van den Briel

    Head of Category Management, Beslist.nl b.v.

  • Ricardo Buma

    Ricardo Buma

    Lead Digital Experience, Voordeeluitjes.nl

  • Helene Hallebeek

    CRO Specialist, Sunweb Group Netherlands B.V.

  • Lars Harmsen

    Lars Harmsen

    Head Of User Experience, homeQgo

  • Joost van Hillo

    CRO Specialist, EDC Retail B.V.

  • Florentine Huijsmans

    CRO specialist, Etos

  • Patrick Kool

    Patrick Kool

    CRO specialist, Intergamma B.V.

  • Godelieve van Loon

    Ecommerce Manager, McGregor New York

  • Lotte Meenhuis

    Lotte Meenhuis

    Teamlead Online Shop Merchandising, de Bijenkorf

  • Bram Meulen

    Bram Meulen

    CRO specialist, vidaXL

  • Harold Rijsdijk

    Harold Rijsdijk

    CRO Specialist, Lucardi.nl

  • Jurrien Schouten

    Jurrien Schouten

    CRO Specialist, Smartphonehoesjes.nl

  • Jack Solcer

    Jack Solcer

    CRO consultant & strateeg, Valantic GmbH

  • Bas Visscher

    Bas Visscher

    Webanalist / CRO Specialist, CameraNU.nl

  • Daan van Vliet

    Daan van Vliet

    Conversie Specialist, Plus Retail B.V.

  • Lucas Vos

    Lucas Vos

    Conversion Specialist, RTL Nederland

  • Lianne Wensveen

    Team Lead CRO, OMODA

  • Patrick Wolf

    Manager Marketing, totaalBED.nl

Agenda

    • 05-07-2022 11:30

    Spant!, Doctor Abraham Kuyperlaan 3, 1402 SB Bussum

Meer events

Nieuws

  • Vijf tips om invloed uit te oefenen op besluitvorming
    • Nieuwsbericht
    • 18-05-2022

    Om een waardevolle business partner te kunnen zijn en impact te maken, heb jij als leider er baat bij de dynamiek in de boardroom te begrijpen en te weten met welke uitdagingen leden van een boardroom...
  • Wat de opkomst van Generatie Z en hybride winkelen ons kan vertellen over de toekomst van de stenen winkel
    • Nieuwsbericht
    • 18-05-2022

    E-commerce groeit al jaren en is inmiddels niet meer weg te denken uit de retailsector. De constant groeiende mogelijkheden tot online shopping en digitale mode worden hierbij vaak als bedreiging voor...
  • Wil jij als eerste horen wanneer de Pitstop gelanceerd is?
    • Algemeen
    • 21-04-2022

    De ShoppingTomorrow - Kick-Off is geweest en alle 25 expertgroepen zijn inmiddels volop bezig met onderzoeken. Op dinsdag 31 mei nemen we alweer de volgende stap in het onderzoeksjaar met de lancering...

Meer nieuws

ShoppingTomorrow maakt gebruik van cookies en vergelijkbare technieken. Met cookies volgen wij en derde partijen jouw internetgedrag binnen onze website. Hiermee kunnen we advertenties tonen op basis van jouw interesse en kun je informatie delen via social media. Als je verdergaat op onze website gaan we ervan uit dat je hiermee akkoord bent. Meer informatie is te vinden in de Privacyverklaring

Bestand downloaden

Laat je gegevens achter om bestanden te kunnen downloaden. Dit hoeft maar één keer.

Bij het klikken op ‘downloaden’ geef je toestemming dat jouw gegevens worden verstrekt aan de partner/auteur van het document (met wie dit document in samenwerking tot stand is gekomen) en dat je benaderd kunt worden door de partner/auteur, binnen 3 maanden na het downloaden. Meer informatie over hoe ShoppingTomorrow omgaat met je gegevens is te vinden in het Privacyverklaring.