Ook dit onderzoeksjaar 2020 is de expertgroep Conversion Optimization, met ISM eCompany, weer onderdeel van het ShoppingTomorrow onderzoeksprogramma.

Mede mogelijk gemaakt door:

Onderzoeksvraag

A/B-testen is binnen conversieoptimalisatie dé methode om te valideren of je gedrag hebt veranderd van je websitebezoekers. Of bijvoorbeeld frictie in het gebruiksgemak hebt weggehaald. Maar stel: je hebt te weinig verkeer en conversies om te kunnen A/B-testen, bijvoorbeeld op een bepaald onderdeel van je website. Of misschien heb je op je hele website wel te weinig verkeer en conversies. Hoe kun je dan toch je hypotheses valideren?

Doe nu de gratis e-learning!

Planning onderzoeksjaar 2020

januari
  • Shopping Time 2020

    16-09-2020
    NBC, Nieuwegein
  • Deadline bluepapers

    01-10-2020
  • Bluepaper Bootcamp

    01-12-2020
    www.bluepaperbootcamp.nl
december

Mede mogelijk gemaakt door:

Personen in deze expertgroep

Voorzitter

Alle 17 experts

  • Astrid Badenbroek

    Astrid Badenbroek

    Webanalist, bol.com

  • Martijn Bults

    Martijn Bults

    CRO specialist, FBTO

  • Sascha van Eck

    Sascha van Eck

    CRO Specialist, Swiss Sense

  • Rudger de Groot

    Rudger de Groot

    Digital Optimizer / Eigenaar, Mintminds

  • Marit Groot Zevert

    Marit Groot Zevert

    CRO specialist, praxis.nl

  • Helene Hallebeek

    Helene Hallebeek

    Senior Webanalist en Conversie specialist, transavia.com

  • Lars Harmsen

    Lars Harmsen

    Head of UX, Beerwulf B.V.

  • Erik van Houwelingen

    Erik van Houwelingen

    Lead CRO & Web Analytics, Intergamma B.V.

  • Guido Jansen

    Guido Jansen

    CRO Evangelist, CRO.CAFE

  • Bart Kerstens

    Bart Kerstens

    Product Owner CRO, Roompot Holding B.V.

  • Loef Kleinmeijer

    Teamlead CRO & CRO consultant, ISM eCompany

  • Ian MacCorquodale

    Ian MacCorquodale

    CRO Specialist, Pricewise B.V.

  • Tessa Pellikaan

    Tessa Pellikaan

    CRO Specialist, Hunkemöller B.V.

  • Jurrien Schouten

    Jurrien Schouten

    Global Web Analyst/CRO Specialist, Jacobs Douwe Egberts Professional NL B.V.

  • Raun Sips

    Raun Sips

    Omnichannel Product Manager, HEMA BV

  • Jack Solcer

    Jack Solcer

    CRO consultant & strateeg, Valantic GmbH

  • Rick Weij

    Rick Weij

    CRO Consultant, ClickValue

Nieuws

  • Het recht op reparatie: Naar een duurzaam en (op termijn) winstgevend businessmodel
    • Blog
    • 07-11-2024

    In de huidige consumptiemaatschappij wordt het vaak makkelijker geacht om een nieuw product te kopen dan om een kapot product te repareren. Met de invoering van het Europese recht op reparatie, dat naar...
  • Slimme SEO met generatieve AI bij retailers
    • Blog
    • 07-11-2024

    Als online retailer ben je altijd op zoek naar nieuwe manieren om beter gevonden te worden en meer producten te verkopen. Azerty.nl - één van de grootste spelers in e-commerce voor computers, laptops en...
  • Digital Product Passport: in 5 stappen klaar voor de toekomst!
    • Nieuwsbericht
    • 04-11-2024

    Het Digital Product Passport (DPP) komt eraan, maar hoe pak je zoiets aan? En wat kun je ermee? De expertgroep DPP van Shopping Tomorrow presenteert een handig stappenplan voor een schaalbaar DPP. Hiermee...

Meer nieuws

ShoppingTomorrow maakt gebruik van cookies en vergelijkbare technieken. Met cookies volgen wij en derde partijen jouw internetgedrag binnen onze website. Hiermee kunnen we advertenties tonen op basis van jouw interesse en kun je informatie delen via social media. Als je verdergaat op onze website gaan we ervan uit dat je hiermee akkoord bent. Meer informatie is te vinden in de Privacyverklaring

Bestand downloaden

Laat je gegevens achter om bestanden te kunnen downloaden. Dit hoeft maar één keer.

Wij gaan zorgvuldig met jouw gegevens om. Meer informatie hierover is te vinden in de Privacyverklaring.