Conversion Optimization 2020

Actief

Ook dit onderzoeksjaar 2020 is de expertgroep Conversion Optimization, met ISM eCompany, weer onderdeel van het ShoppingTomorrow onderzoeksprogramma.

Mede mogelijk gemaakt door:

Onderzoeksvraag

De expertgroep is momenteel druk bezig met het schrijven van de bluepaper.

Weten wanneer de bluepaper online staat?

Op dit moment werkt de expertgroep nog aan haar bluepaper. Wil jij als eerste op de hoogte zijn wanneer de bluepaper beschikbaar is?

Planning onderzoeksjaar 2020

januari
  • Shopping Time 2020

    16-09-2020
    NBC, Nieuwegein
  • Deadline bluepapers

    01-10-2020
  • Shopping Today 2020

    29-10-2020
    n.t.b.
  • Shopping Talk 2020

    08-12-2020
    Beatrix Theater, Utrecht
december

Mede mogelijk gemaakt door:

Personen in deze expertgroep

Voorzitters

  • Jurjen Jongejan

    Jurjen Jongejan

    Online Marketing Director, ISM eCompany

  • Loef Kleinmeijer

    Loef Kleinmeijer

    Conversie-optimalisatie Consultant, ISM eCompany

Alle 18 experts

  • Astrid Badenbroek

    Webanalist, bol.com

  • Bernadette Bijkerk

    Bernadette Bijkerk

    CRO Specialist, Talpa Network

  • Martijn Bults

    Martijn Bults

    CRO Expert, FBTO

  • Sascha van Eck

    Sascha van Eck

    CRO Specialist, Swiss Sense

  • Rudger de Groot

    Rudger de Groot

    Digital Optimizer / Eigenaar, Mintminds

  • Marit Groot Zevert

    CRO specialist, praxis.nl

  • Helene Hallebeek

    Helene Hallebeek

    Conversion Specialist, transavia.com

  • Lars Harmsen

    Lars Harmsen

    Product Owner Experimentation, Beerwulf B.V.

  • Erik van Houwelingen

    Erik van Houwelingen

    Lead CRO & Web Analytics, Intergamma B.V.

  • Guido Jansen

    Guido Jansen

    Founder, Dutch Open Source B.V.

  • Bart Kerstens

    Bart Kerstens

    PO CRO, Roompot Holding B.V.

  • Ian MacCorquodale

    CRO Specialist, Pricewise B.V.

  • Tessa Pellikaan

    CRO Specialist, Hunkemöller B.V.

  • Jurrien Schouten

    Jurrien Schouten

    Global Web Analyst/CRO Specialist, Jacobs Douwe Egberts Professional NL B.V.

  • Raun Sips

    UX Manager, HEMA.nl

  • Jack Solcer

    CRO consultant, ISM eCompany

  • Marijn Tijhuis

    Marijn Tijhuis

    Conversie specialist, BCC

  • Rick Weij

    Rick Weij

    CRO Consultant, ClickValue

Agenda

    • 09-09-2020 13:00 03-09-2020 17:00

    n.t.b.

Meer events

Nieuws

  • Corona zorgt voor wisselende online consumentenbestedingen in eerste kwartaal 2020
    • Persbericht
    • 22-07-2020

    Reisbranche krijgt harde klappen, grote groei bij meeste productcategorieën De impact van de corona-uitbraak op de online consumentenbestedingen liet zich in het eerste kwartaal van 2020 al zien. Vooral...
  • Consumentengedrag na corona: minder experience, meer convenience
    • Nieuwsbericht
    • 08-07-2020

    De coronacrisis heeft tot nu toe een flinke impact gehad op de Nederlandse samenleving en daarmee ook op de retailsector. Veel fysieke winkels sloten (noodgedwongen) hun deuren, terwijl de winkels die...
  • Wil jij als eerste weten wanneer de nieuwste bluepapers online komen?
    • Algemeen
    • 06-07-2020

    De ShoppingTomorrow-expertgroepen zijn momenteel druk bezig met een onderzoek of vraagstuk en schrijven een zogenaamde bluepaper over de resultaten en inzichten die zij hebben opgedaan in de expertgroepsessies....

Meer nieuws

ShoppingTomorrow maakt gebruik van cookies en vergelijkbare technieken. Met cookies volgen wij en derde partijen jouw internetgedrag binnen onze website. Hiermee kunnen we advertenties tonen op basis van jouw interesse en kun je informatie delen via social media. Als je verdergaat op onze website gaan we ervan uit dat je hiermee akkoord bent. Meer informatie is te vinden in de Privacyverklaring

Bestand downloaden

Laat je gegevens achter om bestanden te kunnen downloaden. Dit hoeft maar één keer.

Bij het klikken op ‘downloaden’ geef je toestemming dat jouw gegevens worden verstrekt aan de partner/auteur van het document (met wie dit document in samenwerking tot stand is gekomen) en dat je benaderd kunt worden door de partner/auteur, binnen 3 maanden na het downloaden. Meer informatie over hoe ShoppingTomorrow omgaat met je gegevens is te vinden in het privacy statement.