Ook dit onderzoeksjaar 2020 is de expertgroep Conversion Optimization, met ISM eCompany, weer onderdeel.

Mede mogelijk gemaakt door:

Onderzoeksvraag

De exacte onderzoeksvraag en -toelichting worden binnenkort bekendgemaakt. 

Planning onderzoeksjaar 2020

januari
december

Mede mogelijk gemaakt door:

Personen in deze expertgroep

Voorzitter

  • Loef Kleinmeijer

    Loef Kleinmeijer

    Conversie-optimalisatie Consultant, ISM eCompany

Alle 16 experts

  • Bernadette Bijkerk

    Bernadette Bijkerk

    CRO Specialist, Talpa Network

  • Martijn Bults

    Martijn Bults

    CRO Expert, FBTO

  • Sascha van Eck

    Sascha van Eck

    CRO Specialist, Swiss Sense

  • Helene Hallebeek

    Helene Hallebeek

    Conversion Specialist, transavia.com

  • Lars Harmsen

    Lars Harmsen

    Product Owner Experimentation, Beerwulf B.V.

  • Erik van Houwelingen

    Erik van Houwelingen

    Lead CRO & Web Analytics, Intergamma B.V.

  • Guido Jansen

    Guido Jansen

    Founder, Dutch Open Source B.V.

  • Bart Kerstens

    Bart Kerstens

    PO CRO, Roompot Holding B.V.

  • Ian MacCorquodale

    CRO Specialist, Pricewise B.V.

  • Melle Moorman

    Melle Moorman

    Sr. Product Manager & CRO Lead, bol.com

  • Tessa Pellikaan

    CRO Specialist, Hunkemöller B.V.

  • Jurrien Schouten

    Jurrien Schouten

    Global Web Analyst/CRO Specialist, Jacobs Douwe Egberts Professional NL B.V.

  • Jack Solcer

    Jack Solcer

    CRO Specialist, OMODA

  • Marijn Tijhuis

    Marijn Tijhuis

    Conversie specialist, BCC

  • Rick Weij

    Rick Weij

    CRO Consultant, ClickValue

  • Lianne Wensveen

    UX Manager, HEMA.nl

Nieuws

  • Bied je klanten een relevante klantreis met AI
    • Nieuwsbericht

    Bedrijven realiseren zich dat consumenten selectiever worden in de gepersonaliseerde interacties die zij toelaten. Gecombineerd met de steeds strenger wordende dataprivacyeisen, wordt het belangrijk om...
  • Save the date: ShoppingTomorrow - De Kick-Off
    • Nieuwsbericht

    Het volgende onderzoeksjaar van ShoppingTomorrow staat alweer klaar om van start te gaan; we trappen de volgende editie af op woensdag 15 april tijdens ShoppingTomorrow – De Kick-Off. Ook dit keer belooft...
  • Wrap-up Webwinkel Vakdagen: Let’s make it personal
    • Blog

    Grote kans dat je afgelopen dagen op de Webwinkel Vakdagen bent geweest, in januari the place to be voor e-commerceprofessionals. Centraal dit jaar stonden personalisatie en het vertellen van je eigen...

Meer nieuws

ShoppingTomorrow maakt gebruik van cookies en vergelijkbare technieken. Met cookies volgen wij en derde partijen jouw internetgedrag binnen onze website. Hiermee kunnen we advertenties tonen op basis van jouw interesse en kun je informatie delen via social media. Als je verdergaat op onze website gaan we ervan uit dat je hiermee akkoord bent. Meer informatie is te vinden in de Privacyverklaring

Bestand downloaden

Laat je gegevens achter om bestanden te kunnen downloaden. Dit hoeft maar één keer.

Bij het klikken op ‘downloaden’ geef je toestemming dat jouw gegevens worden verstrekt aan de partner/auteur van het document (met wie dit document in samenwerking tot stand is gekomen) en dat je benaderd kunt worden door de partner/auteur, binnen 3 maanden na het downloaden. Meer informatie over hoe ShoppingTomorrow omgaat met je gegevens is te vinden in het privacy statement.