Ook dit onderzoeksjaar 2020 is de expertgroep Conversion Optimization, met ISM eCompany, weer onderdeel van het ShoppingTomorrow onderzoeksprogramma.

Mede mogelijk gemaakt door:

Onderzoeksvraag

A/B-testen is binnen conversieoptimalisatie dé methode om te valideren of je gedrag hebt veranderd van je websitebezoekers. Of bijvoorbeeld frictie in het gebruiksgemak hebt weggehaald. Maar stel: je hebt te weinig verkeer en conversies om te kunnen A/B-testen, bijvoorbeeld op een bepaald onderdeel van je website. Of misschien heb je op je hele website wel te weinig verkeer en conversies. Hoe kun je dan toch je hypotheses valideren?

Doe nu de gratis e-learning!

Planning onderzoeksjaar 2020

januari
  • Shopping Time 2020

    16-09-2020
    NBC, Nieuwegein
  • Deadline bluepapers

    01-10-2020
  • Bluepaper Bootcamp

    01-12-2020
    www.bluepaperbootcamp.nl
december

Mede mogelijk gemaakt door:

Personen in deze expertgroep

Voorzitter

Alle 19 experts

  • Astrid Badenbroek

    Astrid Badenbroek

    Webanalist, bol.com

  • Bernadette Bijkerk

    Bernadette Bijkerk

    CRO specialist, KPN B.V

  • Martijn Bults

    Martijn Bults

    CRO specialist, FBTO

  • Sascha van Eck

    Sascha van Eck

    CRO Specialist, Swiss Sense

  • Rudger de Groot

    Rudger de Groot

    Digital Optimizer / Eigenaar, Mintminds

  • Marit Groot Zevert

    Marit Groot Zevert

    CRO specialist, praxis.nl

  • Helene Hallebeek

    Helene Hallebeek

    Senior Webanalist en Conversie specialist, transavia.com

  • Lars Harmsen

    Lars Harmsen

    Head of UX, Beerwulf B.V.

  • Erik van Houwelingen

    Erik van Houwelingen

    Lead CRO & Web Analytics, Intergamma B.V.

  • Guido Jansen

    CRO Evangelist, CRO.CAFE

  • Bart Kerstens

    Bart Kerstens

    Product Owner CRO, Roompot Holding B.V.

  • Loef Kleinmeijer

    Teamlead CRO & CRO consultant, ISM eCompany

  • Ian MacCorquodale

    Ian MacCorquodale

    CRO Specialist, Pricewise B.V.

  • Tessa Pellikaan

    Tessa Pellikaan

    CRO Specialist, Hunkemöller B.V.

  • Jurrien Schouten

    Jurrien Schouten

    Global Web Analyst/CRO Specialist, Jacobs Douwe Egberts Professional NL B.V.

  • Raun Sips

    Raun Sips

    UX Manager, HEMA.nl

  • Jack Solcer

    Jack Solcer

    CRO consultant & strateeg, ISM eCompany

  • Marijn Tijhuis

    Marijn Tijhuis

    Conversie specialist, BCC

  • Rick Weij

    Rick Weij

    CRO Consultant, ClickValue

Nieuws

  • “Niet de grootste bedrijven overleven, ook niet de slimste bedrijven, maar de meest wendbare en veerkrachtige organisaties”
    • Longread
    • 25-02-2021

    Chaos biedt kansen, dat zien we in de huidige wereld dat gedomineerd wordt door het coronavirus. Maar dit is niet de eerste crisis van de wereld en we kunnen hiervan leren. We zien dat het oude niet meer...
  • Guus van de Mond: “Artificial Intelligence wordt in rap tempo beschikbaar voor iedereen”
    • Nieuwsbericht
    • 12-02-2021

    De mogelijkheden met Artificial Intelligence (AI) voor e-commerce zijn eindeloos. Met AI realiseer je bijvoorbeeld een gepersonaliseerd aanbod, suggesties op basis van beeldherkenning en 24/7 klantenservice...
  • Marlene ten Ham nieuwe directeur Thuiswinkel.org
    • Persbericht
    • 04-02-2021

    Op 10 mei verwelkomt de belangenvereniging voor webwinkeliers Marlene ten Ham als opvolger van Wijnand Jongen. Marlene ten Ham is zeven jaar directeur geweest van de Europese koepelorganisatie Ecommerce...

Meer nieuws

ShoppingTomorrow maakt gebruik van cookies en vergelijkbare technieken. Met cookies volgen wij en derde partijen jouw internetgedrag binnen onze website. Hiermee kunnen we advertenties tonen op basis van jouw interesse en kun je informatie delen via social media. Als je verdergaat op onze website gaan we ervan uit dat je hiermee akkoord bent. Meer informatie is te vinden in de Privacyverklaring

Bestand downloaden

Laat je gegevens achter om bestanden te kunnen downloaden. Dit hoeft maar één keer.

Bij het klikken op ‘downloaden’ geef je toestemming dat jouw gegevens worden verstrekt aan de partner/auteur van het document (met wie dit document in samenwerking tot stand is gekomen) en dat je benaderd kunt worden door de partner/auteur, binnen 3 maanden na het downloaden. Meer informatie over hoe ShoppingTomorrow omgaat met je gegevens is te vinden in het privacy statement.