Innovation for Brands 2020

Actief

Dit jaar slaan Bluebird Day en Magnus opnieuw de handen ineen met de expertgroep Innovation for Brands.

Mede mogelijk gemaakt door:

Onderzoeksvraag

Hoe kunnen (retail)merken volgens experts innovatiever worden en interessante vernieuwingen in marketing, klantprocessen en bedrijfsmodellen succesvol invoeren?

Gezocht profiel

De expertgroep is op zoek naar de experts afkomstig uit retailbrands en consumer brands. Werkzaam in marketing, business development, product development en IT/technology. 

Planning onderzoeksjaar 2020

januari
  • Shopping Time 2020

    16-09-20
    NBC, Nieuwegein
  • Shopping Today 2020

    29-10-20
    n.t.b.
  • Shopping Talk 2020

    08-12-20
    Beatrix Theater, Utrecht
december

Mede mogelijk gemaakt door:

Personen in deze expertgroep

Voorzitters

  • Nik van Brink

    Nik van Brink

    Consultant, Magnus Red B.V.

  • Axel Groothuis

    Axel Groothuis

    Partner, Magnus Red B.V.

Host

Alle 32 experts

  • Jurryt van Arend

    Jurryt van Arend

    VP Digital & eCommerce, American Icon BV

  • Marjolein Arts

    Thought Leader a.i., Coöperatie VGZ

  • Axel Augustinus

    E-commerce Director, In between jobs

  • Iwan Banens

    Iwan Banens

    Digital Transition Manager, Aegon Nederland

  • Genya van Belzen

    Genya van Belzen

    Marketeer, Bluebird Day

  • Bart van Bommel

    Bart van Bommel

    Head of E-commerce, Digital & Customer Service, Koninklijke Auping B.V.

  • Vasili van den Briel

    Ecommerce Category Manager, Beslist.nl

  • Martijn Cobussen

    Martijn Cobussen

    Marketing strategist, Zelfstandige

  • Rens Drost

    E-commerce Manager, Only for Men

  • Pieter Ettes

    Pieter Ettes

    Enterprise Architect, Achmea

  • Nol Florie

    Nol Florie

    Productmanager Services & Innovatie, Innolvation Stamrecht B.V.

  • Michael de Groot

    Michael de Groot

    Digital Commerce Manager, Intergamma B.V.

  • Arjan Hoeks

    Arjan Hoeks

    E-commerce Manager, Van Gils

  • Saffri Holwerda

    Saffri Holwerda

    E-Commerce Manager, Bos Group International

  • Mark de Kam

    E-commerce Manager, Vermes B.V.

  • Daniel Klomps

    Account Strategist & Marketing Manager, Bluebird Day

  • Dirk-Jan Kloppenborg

    Dirk-Jan Kloppenborg

    Sr. Area Manager, Somfy

  • Linda Klus

    Linda Klus

    Conversion Lead, HEMA.nl

  • Nori Koersvelt

    E-commerce manager Claudia Sträter & Expresso, FNG Group

  • Ricardo Krikke

    Ricardo Krikke

    Business Innovations Director, Teleperformance

  • Joost Legebeke

    Business Developer, bol.com

  • Stephanie Reintjens

    Head of E-commerce, Alpine Hearing Protection

  • Marlieke Rijnders

    E-commerce Manager, L'Oreal Nederland BV

  • Stefanie Sijtsma Semmekrot

    Stefanie Sijtsma Semmekrot

    International Marketing Director, Hartman B.V.

  • Wouter Smeets

    Wouter Smeets

    E-commerce Manager, Daelmans Banket

  • Floor Smits

    Floor Smits

    Marketing Manager, Essenza Home

  • Menno Visser

    Menno Visser

    Projectleider, Accell Group N.V.

  • Arjan 1 Vuik

    E-commerce Manager, Hero Benelux

  • Hedwig Wassing

    Hedwig Wassing

    Connector of Ideas & People, annacom

  • Cees van de Water

    Marketing Manager, Beter Bed B.V.

  • Luuk Wijnhold

    Luuk Wijnhold

    eCommerce portfolio manager Food & Refreshments, Unilever Nederland BV

  • Wouter de Wolf

    Wouter de Wolf

    Marketing Manager B2B Benelux, Signify International B.V.

Agenda

Meer events

Nieuws

  • Innovation for Brands: gaan computer vision en privacy samen?
    • Expertgroep
    • 04-06-20

    De expertgroep Innovation for Brands gaat dit onderzoeksjaar aan de slag met de vraag hoe merken veelbelovende innovaties in marketing, klantprocessen en bedrijfsmodellen succesvol kunnen invoeren. Tijdens...
  • Het nieuwe ShoppingTomorrow-onderzoeksjaar: Innoveren en samenwerken in tijden van crisis
    • Algemeen
    • 14-05-20

    Een maand geleden, op 15 april, startte het nieuwe onderzoeksjaar van ShoppingTomorrow tijdens het jaarlijkse Kick-Off congres. Voor het eerst in de geschiedenis van het programma gebeurde dit virtueel,...
  • De 5 best gelezen bluepapers van 2020
    • Nieuwsbericht
    • 07-05-20

    In 2019 hebben meer dan 600 ShoppingTomorrow-experts, verdeeld over 22 groepen, zich weer verdiept in diverse onderwerpen rond het on- en offline shopgedrag binnen de b2b- en b2c-markten. Onderstaande...

Meer nieuws

ShoppingTomorrow maakt gebruik van cookies en vergelijkbare technieken. Met cookies volgen wij en derde partijen jouw internetgedrag binnen onze website. Hiermee kunnen we advertenties tonen op basis van jouw interesse en kun je informatie delen via social media. Als je verdergaat op onze website gaan we ervan uit dat je hiermee akkoord bent. Meer informatie is te vinden in de Privacyverklaring

Bestand downloaden

Laat je gegevens achter om bestanden te kunnen downloaden. Dit hoeft maar één keer.

Bij het klikken op ‘downloaden’ geef je toestemming dat jouw gegevens worden verstrekt aan de partner/auteur van het document (met wie dit document in samenwerking tot stand is gekomen) en dat je benaderd kunt worden door de partner/auteur, binnen 3 maanden na het downloaden. Meer informatie over hoe ShoppingTomorrow omgaat met je gegevens is te vinden in het privacy statement.