Innovation for Brands 2020

Actief

Dit jaar slaan Bluebird Day en Magnus opnieuw de handen ineen met de expertgroep Innovation for Brands. Met een groep van ruim 30 mensen onderzoeken zij hoe (retail)merken nog interessanter kunnen worden binnen marketing, klantprocessen en bedrijfsmodellen.

Mede mogelijk gemaakt door:

Onderzoeksvraag

Hoe kunnen (retail)merken volgens experts innovatiever worden en interessante vernieuwingen in marketing, klantprocessen en bedrijfsmodellen succesvol invoeren?

Weten wanneer de bluepaper online staat?

Op dit moment werkt de expertgroep nog aan haar bluepaper. Wil jij als eerste op de hoogte zijn wanneer de bluepaper beschikbaar is?

Over Innovation for Brands

Het centrale onderwerp van deze expertgroep is innovatie, maar wat wordt daar precies mee bedoeld? Innovatie omvat zowel het toepassen als ontwikkelen van producten, diensten en processen. Het is niet noodzakelijk dat dit gericht is op technologie. Daarom benaderd de expertgroep het onderwerp dan ook vanuit een breder perspectief, waarin ook oude concepten opnieuw aan bod komen. 

Tijdens de expertgroepsessies behandeld de expertgroep diverse deelvragen, waaronder de inzet en innovatie van beeldherkenning. Benieuwd naar deze sessie? Lees er hier meer over. Benieuwd naar de kick-off van deze expergroep? Kijk dan hier.

Meer over Innovation for Brands?

Gezocht profiel

De expertgroep is op zoek naar de experts afkomstig uit retailbrands en consumer brands. Werkzaam in marketing, business development, product development en IT/technology. 

Planning onderzoeksjaar 2020

januari
  • Shopping Time 2020

    16-09-2020
    NBC, Nieuwegein
  • Deadline bluepapers

    01-10-2020
  • Expertgroep Innovation for Brands - meeting 4

    07-07-2020
    Reduitlaan 29, 4814 DC Breda
  • Expertgroep Innovation for Brands - meeting 5

    19-08-2020
    Golfclub Prise d'Eau, Gilzerbaan 400 in Tilburg
december

Mede mogelijk gemaakt door:

Personen in deze expertgroep

Voorzitters

  • Nik van Brink

    Nik van Brink

    Consultant, Magnus Red B.V.

  • Axel Groothuis

    Axel Groothuis

    Partner, Magnus Red B.V.

Host

Alle 27 experts

  • Jurryt van Arend

    Jurryt van Arend

    Global Head of E-commerce, Joolz

  • Marjolein Arts

    Marjolein Arts

    Thought Leader a.i., Coöperatie VGZ

  • Iwan Banens

    Iwan Banens

    Senior Product Owner CRM+, Aegon Nederland

  • Genya van Belzen

    Genya van Belzen

    Marketeer, Bluebird Day

  • Bart van Bommel

    Bart van Bommel

    Head of E-commerce, Digital & Customer Service, Koninklijke Auping B.V.

  • Vasili van den Briel

    Vasili van den Briel

    Ecommerce Category Manager, Beslist.nl b.v.

  • Martijn Cobussen

    Martijn Cobussen

    Marketing strategist, Zelfstandige

  • Rens Drost

    Rens Drost

    Marketing & E-commerce manager, Only for Men

  • Pieter Ettes

    Pieter Ettes

    Enterprise Architect, Achmea

  • Nol Florie

    Nol Florie

    Productmanager Services & Innovatie, Innolvation B.V.

  • Michael de Groot

    Michael de Groot

    Digital Commerce Manager, Intergamma B.V.

  • Arjan Hoeks

    Arjan Hoeks

    E-commerce Manager, Van Gils

  • Saffri Holwerda

    Saffri Holwerda

    E-Commerce Manager, Bos Group International

  • Mark de Kam

    Mark de Kam

    E-commerce Manager, Vermes B.V.

  • Daniel Klomps

    Daniel Klomps

    Account Strategist & Marketing Manager, Bluebird Day

  • Dirk-Jan Kloppenborg

    Dirk-Jan Kloppenborg

    Sr. Area Manager, Somfy

  • Linda Klus

    Linda Klus

    Conversion Lead, HEMA.nl

  • Ricardo Krikke

    Ricardo Krikke

    Business Innovations Director, Teleperformance

  • Joost Legebeke

    Joost Legebeke

    Project manager – Partner Propositie, bol.com

  • Stephanie Reintjens

    Stephanie Reintjens

    Head of E-commerce, Alpine Hearing Protection

  • Marlieke Rijnders

    Marlieke Rijnders

    Online Marketing Manager, L'Oreal Nederland BV

  • Wouter Smeets

    Wouter Smeets

    Global E-commerce Manager, Daelmans Banket

  • Floor Smits

    Floor Smits

    Head of Brands, Essenza Home

  • Nori van der Velde

    Nori van der Velde

    E-commerce manager Claudia Sträter & Expresso, FNG Group

  • Menno Visser

    Menno Visser

    Projectleider, Accell Group N.V.

  • Hedwig Wassing

    Hedwig Wassing

    Connector of Ideas & People, annacom

  • Wouter de Wolf

    Wouter de Wolf

    Marketing Manager B2B Benelux, Signify International B.V.

Nieuws

  • Retail Media: een win-winsituatie voor consument, retailer en leverancier
    • Expertgroep
    • 19-10-2020

    Voor veel retailers is e-commerce inmiddels een belangrijk verkoopkanaal. Echter duikt er ook een ander potentieel business model op, dat retailers in staat stelt een platform te bieden voor relevante...
  • Ludo Verlinden: “Succesvol zijn in eigen land is key voor cross-border e-commerce”
    • Nieuwsbericht
    • 13-10-2020

    Cross-border e-commerce is een goede manier om je organisatie naar een hoger niveau te tillen en je omzet te laten groeien. Maar wist je dat het spreiden van risico’s ook een belangrijk argument is? Zo...
  • Hoe zit het met duurzaamheid in de e-commercesector?
    • Persbericht
    • 08-10-2020

    Consumenten zijn bereid om hun gedrag aan te passen voor een duurzamere levering van een online aankoop. Zo is 42% van de consumenten positief over langer wachten op een bestelling als dat duurzamer is....

Meer nieuws

ShoppingTomorrow maakt gebruik van cookies en vergelijkbare technieken. Met cookies volgen wij en derde partijen jouw internetgedrag binnen onze website. Hiermee kunnen we advertenties tonen op basis van jouw interesse en kun je informatie delen via social media. Als je verdergaat op onze website gaan we ervan uit dat je hiermee akkoord bent. Meer informatie is te vinden in de Privacyverklaring

Bestand downloaden

Laat je gegevens achter om bestanden te kunnen downloaden. Dit hoeft maar één keer.

Bij het klikken op ‘downloaden’ geef je toestemming dat jouw gegevens worden verstrekt aan de partner/auteur van het document (met wie dit document in samenwerking tot stand is gekomen) en dat je benaderd kunt worden door de partner/auteur, binnen 3 maanden na het downloaden. Meer informatie over hoe ShoppingTomorrow omgaat met je gegevens is te vinden in het privacy statement.