Innovation for Brands 2020

Actief

Dit jaar slaan Bluebird Day en Magnus opnieuw de handen ineen met de expertgroep Innovation for Brands.

Mede mogelijk gemaakt door:

Onderzoeksvraag

Innovation for Brands: hoe kunnen bestaande merken innovatiever worden en welke innovaties kunnen zij zinvol toepassen?

Gezocht profiel

De expertgroep is op zoek naar de experts afkomstig uit retailbrands en consumer brands. Werkzaam in marketing, business development, product development en IT/technology. 

Planning onderzoeksjaar 2020

januari
december

Mede mogelijk gemaakt door:

Personen in deze expertgroep

Voorzitters

  • Nik van Brink

    Nik van Brink

    Consultant, Magnus Red B.V.

  • Axel Groothuis

    Axel Groothuis

    Partner, Magnus Red B.V.

Host

Alle 29 experts

  • Jurryt van Arend

    Jurryt van Arend

    VP Digital & eCommerce, McGregor Retail Netherlands B.V.

  • Marjolein Arts

    Thought Leader a.i., Coöperatie VGZ

  • Axel Augustinus

    Axel Augustinus

    E-commerce Director, Easywalker

  • Iwan Banens

    Iwan Banens

    Digital Transition Manager, Aegon Nederland

  • Genya van Belzen

    Genya van Belzen

    Marketeer, Bluebird Day

  • Bart van Bommel

    Bart van Bommel

    Head of E-commerce, Digital & Customer Service, Koninklijke Auping B.V.

  • Vasili van den Briel

    Ecommerce Category Manager, Welkoop

  • Martijn Cobussen

    Martijn Cobussen

    Marketing strategist, Zelfstandige

  • Rens Drost

    E-commerce Manager, Only for Men

  • Pieter Ettes

    Pieter Ettes

    Enterprise Architect, Achmea

  • Nol Florie

    Nol Florie

    Productmanager Services & Innovatie, Innolvation Stamrecht B.V.

  • Michael de Groot

    Michael de Groot

    Digital Commerce Manager, Intergamma B.V.

  • Arjan Hoeks

    Arjan Hoeks

    E-commerce Manager, Van Gils

  • Saffri Holwerda

    Saffri Holwerda

    E-Commerce Manager, Bos Group International

  • Mark de Kam

    E-commerce Manager, Vermes B.V.

  • Dirk-Jan Kloppenborg

    Dirk-Jan Kloppenborg

    Sr. Area Manager, Somfy

  • Linda Klus

    Linda Klus

    Conversion Lead, HEMA.nl

  • Nori Koersvelt

    E-commerce manager Claudia Sträter & Expresso, FNG Group

  • Ricardo Krikke

    Ricardo Krikke

    Business Innovations Director, Teleperformance

  • Joost Legebeke

    Business Developer, bol.com

  • Stephanie Reintjens

    Head of E-commerce, Alpine Hearing Protection

  • Marlieke Rijnders

    E-commerce Manager, L'Oreal

  • Wouter Smeets

    Wouter Smeets

    E-commerce Manager, Daelmans Banket

  • Menno Visser

    Menno Visser

    Projectleider, Accell Group N.V.

  • Arjan Vuik

    E-commerce Manager, Hero Benelux

  • Hedwig Wassing

    Hedwig Wassing

    Connector of Ideas & People, annacom

  • Cees van de Water

    Marketing Manager, Beter Bed B.V.

  • Luuk Wijnhold

    Luuk Wijnhold

    eCommerce portfolio manager Food & Refreshments, Unilever Nederland BV

  • Wouter de Wolf

    Wouter de Wolf

    Marketing Manager B2B Benelux, Signify International B.V.

Nieuws

  • Shopping Talk verplaatst naar 8 december 2020
    • Persbericht

    Het nieuwe evenement Shopping Talk is verplaatst naar 8 december 2020. Gamechangers en changemakers ontmoeten elkaar op 8 december 2020 in het Beatrix Theater Utrecht, voor de beste sprekers, netwerken...
  • ShoppingTomorrow-events en coronavirus
    • In de media

    ShoppingTomorrow en Thuiswinkel.org houden de ontwikkelingen rondom het coronavirus nauwlettend in de gaten en we volgen hierbij de adviezen van het RIVM op. Vooral voor onze events (vooralsnog in het...

Meer nieuws

ShoppingTomorrow maakt gebruik van cookies en vergelijkbare technieken. Met cookies volgen wij en derde partijen jouw internetgedrag binnen onze website. Hiermee kunnen we advertenties tonen op basis van jouw interesse en kun je informatie delen via social media. Als je verdergaat op onze website gaan we ervan uit dat je hiermee akkoord bent. Meer informatie is te vinden in de Privacyverklaring

Bestand downloaden

Laat je gegevens achter om bestanden te kunnen downloaden. Dit hoeft maar één keer.

Bij het klikken op ‘downloaden’ geef je toestemming dat jouw gegevens worden verstrekt aan de partner/auteur van het document (met wie dit document in samenwerking tot stand is gekomen) en dat je benaderd kunt worden door de partner/auteur, binnen 3 maanden na het downloaden. Meer informatie over hoe ShoppingTomorrow omgaat met je gegevens is te vinden in het privacy statement.