Dit jaar slaan Bluebird Day en Magnus opnieuw de handen ineen met de expertgroep Innovation for Brands. Met een groep van ruim 30 mensen onderzoeken zij hoe (retail)merken nog interessanter kunnen worden binnen marketing, klantprocessen en bedrijfsmodellen.

Mede mogelijk gemaakt door:

Onderzoeksvraag

Hoe kunnen (retail)merken volgens experts innovatiever worden en interessante vernieuwingen in marketing, klantprocessen en bedrijfsmodellen succesvol invoeren?

Een verdiepingssessie op de bluepaper

Innovation for brands: van idee naar realisatie. Waarom moeten merken en bedrijen er voor kiezen om te investeren in innovatie? Tijdens de Q&A sessie van Innoation for Brands tijdens de Bluepaper Bootcamp krijg je antwoord op deze en andere vragen. Hoe bepaal je in welke innovaties je het beste kunt inesteren? Hoe kun je snel starten met het realiseren van innovaties? En wat zijn veelvoorkomende obstakels waar we van kunnen leren? Bekijk de sessie en leer!

Over Innovation for Brands

Het centrale onderwerp van deze expertgroep is innovatie, maar wat wordt daar precies mee bedoeld? Innovatie omvat zowel het toepassen als ontwikkelen van producten, diensten en processen. Het is niet noodzakelijk dat dit gericht is op technologie. Daarom benaderd de expertgroep het onderwerp dan ook vanuit een breder perspectief, waarin ook oude concepten opnieuw aan bod komen. 

Tijdens de expertgroepsessies behandeld de expertgroep diverse deelvragen, waaronder de inzet en innovatie van beeldherkenning. Benieuwd naar deze sessie? Lees er hier meer over. Benieuwd naar de kick-off van deze expergroep? Kijk dan hier.

Meer over Innovation for Brands?

Gezocht profiel

De expertgroep is op zoek naar de experts afkomstig uit retailbrands en consumer brands. Werkzaam in marketing, business development, product development en IT/technology. 

Planning onderzoeksjaar 2020

januari
  • Shopping Time 2020

    16-09-2020
    NBC, Nieuwegein
  • Deadline bluepapers

    01-10-2020
  • Bluepaper Bootcamp

    01-12-2020
    www.bluepaperbootcamp.nl
  • Expertgroep Innovation for Brands - meeting 4

    07-07-2020
    Reduitlaan 29, 4814 DC Breda
  • Expertgroep Innovation for Brands - meeting 5

    19-08-2020
    Golfclub Prise d'Eau, Gilzerbaan 400 in Tilburg
december

Mede mogelijk gemaakt door:

Personen in deze expertgroep

Voorzitter

Host

Alle 21 experts

  • Marjolein Arts

    Marjolein Arts

    Thought Leader a.i., Coöperatie VGZ

  • Iwan Banens

    Iwan Banens

    Senior Product Owner CRM+, Aegon Nederland

  • Genya van Belzen

    Genya van Belzen

    Marketeer, Bluebird Day

  • Bart van Bommel

    Bart van Bommel

    Head of E-commerce, Digital & CRM, Koninklijke Auping B.V.

  • Vasili van den Briel

    Vasili van den Briel

    Ecommerce Category Manager, Beslist.nl b.v.

  • Martijn Cobussen

    Martijn Cobussen

    Marketing strategist, Zelfstandige

  • Pieter Ettes

    Pieter Ettes

    Enterprise Architect, Achmea

  • Nol Florie

    Nol Florie

    Productmanager Services & Innovatie, Innolvation B.V.

  • Arjan Hoeks

    Arjan Hoeks

    E-commerce Manager, Van Gils

  • Mark de Kam

    Mark de Kam

    E-commerce Manager, Vermes B.V.

  • Dirk-Jan Kloppenborg

    Dirk-Jan Kloppenborg

    Senior Area Manager, Somfy Nederland B.V.

  • Linda Klus

    Linda Klus

    Conversion Lead, HEMA BV

  • Ricardo Krikke

    Ricardo Krikke

    Business Innovations Director, Teleperformance

  • Joost Legebeke

    Joost Legebeke

    Project manager – Partner Propositie, bol.com

  • Stephanie Reintjens

    Stephanie Reintjens

    Head of E-commerce, Alpine Hearing Protection

  • Wouter Smeets

    Wouter Smeets

    Global E-commerce Manager, Daelmans Banket

  • Floor Smits

    Floor Smits

    Head of Brands, Essenza Home

  • Nori van der Velde

    Nori van der Velde

    E-commerce manager Claudia Sträter & Expresso, FNG Group

  • Menno Visser

    Menno Visser

    Projectleider, Accell Group N.V.

  • Hedwig Wassing

    Hedwig Wassing

    Connector of Ideas & People, annacom

  • Wouter de Wolf

    Wouter de Wolf

    Marketing Manager B2B Benelux, Signify International B.V.

Nieuws

  • Studiereis: Shopping redefined; de nieuwe manier van verkopen
    • Nieuwsbericht
    • 26-09-2022

    We bevinden ons midden in de slag om de consument en het wordt lastiger om producten door de supply chain te krijgen, zegt Salesforce tijdens de Thuiswinkel.org/ShoppingTomorrow studiereis naar New York....
  • Studiereis: Ondernemen in Amerika, waar moet je rekening mee houden?
    • Nieuwsbericht
    • 21-09-2022

    De studiereis bracht ons naar het consulaat in New York. Ontvangen door Maarten Boef, plaatsvervangend ambassadeur, spraken we over de uitdagingen die het ondernemen in Amerika met zich meebrengt. De verschillende...
  • Studiereis: The only constant is constant change
    • Nieuwsbericht
    • 20-09-2022

    We bevinden ons in een nieuwe wereld. Snelle creatie en adoptie van nieuwe technologieën zijn aan de orde van de dag. Grote bedrijven blijven ontstaan en groeien, met als doel de huidige en traditionele...

Meer nieuws

ShoppingTomorrow maakt gebruik van cookies en vergelijkbare technieken. Met cookies volgen wij en derde partijen jouw internetgedrag binnen onze website. Hiermee kunnen we advertenties tonen op basis van jouw interesse en kun je informatie delen via social media. Als je verdergaat op onze website gaan we ervan uit dat je hiermee akkoord bent. Meer informatie is te vinden in de Privacyverklaring

Bestand downloaden

Laat je gegevens achter om bestanden te kunnen downloaden. Dit hoeft maar één keer.

Bij het klikken op ‘downloaden’ geef je toestemming dat jouw gegevens worden verstrekt aan de partner/auteur van het document (met wie dit document in samenwerking tot stand is gekomen) en dat je benaderd kunt worden door de partner/auteur, binnen 3 maanden na het downloaden. Meer informatie over hoe ShoppingTomorrow omgaat met je gegevens is te vinden in het Privacyverklaring.