Data-driven Product Experience in Garden Retail 2021

Actief

Dit onderzoeksjaar is er een nieuwe expertgroep genaamd Data-driven Product Experience in Garden Retail. Deze expertgroep wordt mogelijk gemaakt door Tuinbranche Nederland, Connecting the Dots en GS1. Samen met de experts gaan zij uitzoeken hoe je optimale conversie realiseert door middel van klant specifieke productinformatie. 

Mede mogelijk gemaakt door:

Onderzoeksvraag

Hoe realiseer je optimale conversie door middel van klant specifieke productinformatie in de Garden Retail?

Toelichting onderzoek

  • Trends en ontwikkelingen
  • Wie is de garden consumer en hoe ziet hun customer journey eruit; hoe shoppen ze on en offline?
  • Welke impact heeft dit op het product en de data en wat kan je daarmee?
  • Welke waarde kan contextual based product content bieden en hoe zet je dit omnichannel in?
  • Hoe organiseer je dit binnen je eigen bedrijf en de keten?
    • Welke rol speelt Product Information Management (PIM) en GS1 hierbinnen?

Mede mogelijk gemaakt door:

Personen in deze expertgroep

Voorzitters

  • Frank van der Heide

    Frank van der Heide

    Directeur, Tuinbranche Nederland

  • Marc Luning

    Marc Luning

    Commercieel Manager, Tuinbranche Nederland

Hosts

  • Marco van der Lee

    Marco van der Lee

    Sectormanager doe-het-zelf, tuin en dier, GS1 Nederland

  • Max Schrevelius

    Max Schrevelius

    Sales Director / Owner, ConnectingTheDots

Alle 25 experts

  • Danny de Bont

    Teammanager, Makita Nederland B.V

  • Ivo Cloots

    Sales Area Manager, Edelman BV

  • Iris Diepeveen

    Iris Diepeveen

    Creative Director, Prins Petfoods

  • Nikkie van Dillen

    Manager, Garden Connect

  • Rein Donselaar

    Rein Donselaar

    Sales Manager Retail, Kekkilä BVB

  • Robert Fledderus

    Robert Fledderus

    Propositie Manager, ECOstyle B.V.

  • Indy Geijbels

    Indy Geijbels

    Marketing Manager, BijSTOX

  • Paul Gijsberts

    Paul Gijsberts

    Managing Director, Outdoor Life Group Nederland BV

  • Ingmar Hensbergen

    Manager Datamanagement, Intergamma B.V.

  • Joeri ten Hoven

    Product Owner, Welkoop Retail BV

  • Remco Jansen

    E-commerce Manager, Kaemingk B.V.

  • Chris Jobse

    Chris Jobse

    CEO, Pimvendors.com

  • Emiel Koops

    Marketing Manager, Pokon Naturado B.V.

  • Christian Kriesels

    IT manager, 123BigBags B.V.

  • Jasper Kusters

    Format manager Online, Welkoop Retail BV

  • Jan-Willem Lijnes

    Jan-Willem Lijnes

    Key Account Developer, bol.com

  • Jeroen Linde

    Directeur - Oprichter, Warentuin.nl

  • Niek Ottenhof

    Floormanager, Tuincentrum Osdorp

  • Wout Schouten

    Strategisch inkoop, Royal Lemkes

  • Marc Tomassen

    Marc Tomassen

    Manager Online, Elho

  • Joost van Vollenhoven

    Joost van Vollenhoven

    CEO, Super Ninja

  • Voster Vos

    Data Developer & Owner, PickaBrain

  • Johanna de Vos-van Drongelen

    Johanna de Vos-van Drongelen

    Manager Marketing & Communicatie, Royal Lemkes

  • Menno de Vreede

    Menno de Vreede

    Hoofd Informatiemanagement & Automatisering, GRS Services B.V.

  • Ronald Wallenburg

    Ronald Wallenburg

    Programmadirecteur, FutureXL

Agenda

Meer events

Nieuws

  • Marlene ten Ham gestart als directeur Thuiswinkel.org
    • Persbericht
    • 10-06-2021

    Vandaag is Marlene ten Ham begonnen als nieuwe directeur van Thuiswinkel.org tijdens de Algemene Ledenvergadering van de belangenvereniging voor digital commerce in Nederland. Zij geeft aan in het komende...
  • Modeketens vanaf 2023 zelf verantwoordelijk voor afgedankte kleding
    • Nieuwsbericht
    • 08-06-2021

    In 2023 wordt een uitgebreide productenverantwoordelijkheid (UPV) voor textiel ingevoerd. Dat schrijft staatssecretaris Stientje van Veldhoven (Infrastructuur & Waterstaat) eind mei aan de Tweede Kamer....
  • Hoe “LEAN” is Master Data Management in mijn organisatie?
    • Expertgroep
    • 25-05-2021

    Dit is de vraag die de deelnemers aan de Master Data Management Expertgroep zich dit jaar stellen. Om daarachter te komen, maken we gebruik van een model met acht LEAN MDM principles dat we vorig jaar...

Meer nieuws

ShoppingTomorrow maakt gebruik van cookies en vergelijkbare technieken. Met cookies volgen wij en derde partijen jouw internetgedrag binnen onze website. Hiermee kunnen we advertenties tonen op basis van jouw interesse en kun je informatie delen via social media. Als je verdergaat op onze website gaan we ervan uit dat je hiermee akkoord bent. Meer informatie is te vinden in de Privacyverklaring

Bestand downloaden

Laat je gegevens achter om bestanden te kunnen downloaden. Dit hoeft maar één keer.

Bij het klikken op ‘downloaden’ geef je toestemming dat jouw gegevens worden verstrekt aan de partner/auteur van het document (met wie dit document in samenwerking tot stand is gekomen) en dat je benaderd kunt worden door de partner/auteur, binnen 3 maanden na het downloaden. Meer informatie over hoe ShoppingTomorrow omgaat met je gegevens is te vinden in het privacy statement.