Game Changing Customer Journeys

Afgelopen jaar hebben Conversation24 en Webhelp ook meegedaan met ShoppingTomorrow. Dit jaar doen ze mee met de expertgroep 'Game Changing Customer Journeys'. In dit interview lees je er meer over. 

game-changing-customer-journeys-shoppingtomorrow

Wie gaan komend onderzoeksjaar de expertgroep ‘Game Changing Customer Journeys’ leiden?

De groep zal worden voorgezeten door Nanda Kempen, Consultant Digital Transformation bij Netino by Webhelp. De hosts van de groep zijn Thomas van Blankvoort, CCO bij Webhelp en Nick Blom, CEO bij Conversation24.

sfeerafbeelding

Wat is de onderzoeksvraag waar komend jaar antwoord op gegeven wordt?

Er gaat komend jaar antwoord worden gegeven op de vraag: ‘Hoe creëer je een game changing customer journey met behulp van klantconversaties, die ervoor zorgt dat je klanten aan je bindt?’

Welke vragen zullen er worden beantwoord om het onderzoek te ondersteunen?

  • Wat zijn de elementen die belangrijk zijn in een goede customer journey en wat levert het op?
  • Wat zijn best practices in andere industrieën en wat leren wij daarvan?
  • Hoe ziet een game changing beleving op het gebied van sales eruit? 
  • Hoe ziet een game changing beleving op het gebied van service eruit? 
  • Wat ga je zelf toepassen in je organisatie en hoe organiseer je het? 

Gezocht profiel experts

Deze expertgroep is voornamelijk op zoek naar experts in de volgende functies:

  • Profielen: Managers, directors, C-level
  • Functies: Marketing managers, CX managers en CS managers

Gerelateerd nieuws

  • Klantdata als brandstof voor personalisatie

    De verwachting van de klant wordt steeds hoger. We verschuiven meer van massacommunicatie naar gerichte personalisatie. Daarbij gaat het om het volgen van de activiteit en voorkeuren van een enkele potentiële...
  • Consument verwacht 41% van de uitgaven online te doen in 2027

    Opnieuw verwachten Nederlandse consumenten een groter deel van hun bestedingen over vijf jaar online te doen. Het verwachte online omzetaandeel is gestegen van 37% in 2025, naar 40% in 2026, tot 41% in...
  • IKEA: “Click & Collect is een belangrijk onderdeel van onze online proposities geworden”

    Verbeteren en innoveren, dat was hard nodig tijdens de coronaperiode. Christian Markwat, Country E-commerce Manager bij IKEA, was de eerste keynotespreker op de ShoppingTomorrow – Kick-Off, en vertelde...
Terug naar het nieuwsoverzicht

ShoppingTomorrow maakt gebruik van cookies en vergelijkbare technieken. Met cookies volgen wij en derde partijen jouw internetgedrag binnen onze website. Hiermee kunnen we advertenties tonen op basis van jouw interesse en kun je informatie delen via social media. Als je verdergaat op onze website gaan we ervan uit dat je hiermee akkoord bent. Meer informatie is te vinden in de Privacyverklaring

Bestand downloaden

Laat je gegevens achter om bestanden te kunnen downloaden. Dit hoeft maar één keer.

Bij het klikken op ‘downloaden’ geef je toestemming dat jouw gegevens worden verstrekt aan de partner/auteur van het document (met wie dit document in samenwerking tot stand is gekomen) en dat je benaderd kunt worden door de partner/auteur, binnen 3 maanden na het downloaden. Meer informatie over hoe ShoppingTomorrow omgaat met je gegevens is te vinden in het Privacyverklaring.