
Expertgroep zoekt merken voor een Marketplaces case
Het nieuwe programmajaar is nu officieel begonnen. Met een succesvolle Kick-Off achter de rug gaan de expertgroepen met veel enthousiasme aan de slag. Één van deze expertgroepen is Succesvol je merk bouwen op Marketplaces onder leiding van 10XCREW, ChannelEngine en bol.com. Hun onderzoeksvraag luidt: Hoe kunnen bedrijven hun merk succesvol op meerdere marketplaces bouwen?

Deze expertgroep brengt dit jaar de grootste uitdagingen en oplossingen in kaart en werken twee cases uit ten aanzien van het succesvol bouwen van een merk op marketplaces. Één case zal voor het bedrijf van een expert zijn en één case zal voor een merk buiten de expertgroep zijn. Hiervoor zijn ze op zoek naar merken die verkopen op marketplaces.
Dien je eigen case in
Werk jij voor een tof merk en verkoop je via marketplaces? Werk dan mee met het onderzoek en dien je case vóór 3 april in. Wie weet gaan er dan 30 experts van onder andere OMODA, Philips en Sonos aan de slag om je te helpen succesvoller te worden op marketplaces. Als je geselecteerd wordt voor een case kun je quick wins en lange termijn verbeteringen verwachten. De selectie zal gedaan worden door de expertgroep.
Gerelateerd nieuws
-
De 21 ShoppingTomorrow-expertgroepen hebben op dit moment de definitieve versie van hun bluepaper ingeleverd. In de bluepaper vind je de resultaten en inzichten die ze op basis van een onderzoek of vraagstuk...
-
Het succesvol navigeren op marketplaces: Concrete tips voor verkopers
Vanuit ons onderzoeksprogramma ShoppingTomorrow zijn we altijd opzoek naar nieuwe mogelijkheden die bij kunnen dragen aan de successen van onze e-commercesector. We zien dat marketplaces een aanzienlijke... -
Succes op marketplaces volgt uit slimme keuzes: 5 focusgebieden
Marketplaces hebben anno 2023 een grote impact op het e-commercelandschap. In relatief korte tijd hebben ze een vaste plek verworven in de verkoopstrategie van heel veel bedrijven. Experts van ShoppingTomorrow...