Expertgroep zoekt merken voor een Marketplaces case

Het nieuwe programmajaar is nu officieel begonnen. Met een succesvolle Kick-Off achter de rug gaan de expertgroepen met veel enthousiasme aan de slag. Één van deze expertgroepen is Succesvol je merk bouwen op Marketplaces onder leiding van 10XCREW, ChannelEngine en bol.com. Hun onderzoeksvraag luidt: Hoe kunnen bedrijven hun merk succesvol op meerdere marketplaces bouwen?

Expertgroep zoekt merken voor een Marketplaces case

Deze expertgroep brengt dit jaar de grootste uitdagingen en oplossingen in kaart en werken twee cases uit ten aanzien van het succesvol bouwen van een merk op marketplaces. Één case zal voor het bedrijf van een expert zijn en één case zal voor een merk buiten de expertgroep zijn. Hiervoor zijn ze op zoek naar merken die verkopen op marketplaces.

Dien je eigen case in

Werk jij voor een tof merk en verkoop je via marketplaces? Werk dan mee met het onderzoek en dien je case vóór 3 april in. Wie weet gaan er dan 30 experts van onder andere OMODA, Philips en Sonos aan de slag om je te helpen succesvoller te worden op marketplaces. Als je geselecteerd wordt voor een case kun je quick wins en lange termijn verbeteringen verwachten. De selectie zal gedaan worden door de expertgroep.

Gerelateerd nieuws

  • Meer rendement met een eigen marktplaats

    In de wereld van e-commerce zijn de mogelijkheden voor groei en winstgevendheid schier oneindig. Daarbinnen wordt het opzetten van een eigen marktplaats vaak gezien als een krachtige zet om je bedrijfsresultaten...
  • Maar expertgroep, wat heb je nu geleerd? Internationale lessen op Marketplaces

    Marktplaatsen hebben het voor bedrijven veel makkelijker gemaakt om de grenzen van hun eigen land te overschrijden en andere markten te verkennen. Internationale expansie gaat echter gepaard met unieke...
  • Hoe bouw je succesvol een merk op marketplaces?

    Meer dan de helft van de Nederlanders gebruikt marketplaces om een digitale zoektocht naar een product te beginnen. Daar wil je als merkhouder bij zijn toch? De vraag is hoe merken zichtbaar kunnen worden...
Terug naar het nieuwsoverzicht

ShoppingTomorrow maakt gebruik van cookies en vergelijkbare technieken. Met cookies volgen wij en derde partijen jouw internetgedrag binnen onze website. Hiermee kunnen we advertenties tonen op basis van jouw interesse en kun je informatie delen via social media. Als je verdergaat op onze website gaan we ervan uit dat je hiermee akkoord bent. Meer informatie is te vinden in de Privacyverklaring

Bestand downloaden

Laat je gegevens achter om bestanden te kunnen downloaden. Dit hoeft maar één keer.

Wij gaan zorgvuldig met jouw gegevens om. Meer informatie hierover is te vinden in de Privacyverklaring.