Expertgroep zoekt merken voor een Marketplaces case

Het nieuwe programmajaar is nu officieel begonnen. Met een succesvolle Kick-Off achter de rug gaan de expertgroepen met veel enthousiasme aan de slag. Één van deze expertgroepen is Succesvol je merk bouwen op Marketplaces onder leiding van 10XCREW, ChannelEngine en bol.com. Hun onderzoeksvraag luidt: Hoe kunnen bedrijven hun merk succesvol op meerdere marketplaces bouwen?

Expertgroep zoekt merken voor een Marketplaces case

Deze expertgroep brengt dit jaar de grootste uitdagingen en oplossingen in kaart en werken twee cases uit ten aanzien van het succesvol bouwen van een merk op marketplaces. Één case zal voor het bedrijf van een expert zijn en één case zal voor een merk buiten de expertgroep zijn. Hiervoor zijn ze op zoek naar merken die verkopen op marketplaces.

Dien je eigen case in

Werk jij voor een tof merk en verkoop je via marketplaces? Werk dan mee met het onderzoek en dien je case vóór 3 april in. Wie weet gaan er dan 30 experts van onder andere OMODA, Philips en Sonos aan de slag om je te helpen succesvoller te worden op marketplaces. Als je geselecteerd wordt voor een case kun je quick wins en lange termijn verbeteringen verwachten. De selectie zal gedaan worden door de expertgroep.

Terug naar het nieuwsoverzicht

ShoppingTomorrow maakt gebruik van cookies en vergelijkbare technieken. Met cookies volgen wij en derde partijen jouw internetgedrag binnen onze website. Hiermee kunnen we advertenties tonen op basis van jouw interesse en kun je informatie delen via social media. Als je verdergaat op onze website gaan we ervan uit dat je hiermee akkoord bent. Meer informatie is te vinden in de Privacyverklaring

Bestand downloaden

Laat je gegevens achter om bestanden te kunnen downloaden. Dit hoeft maar één keer.

Bij het klikken op ‘downloaden’ geef je toestemming dat jouw gegevens worden verstrekt aan de partner/auteur van het document (met wie dit document in samenwerking tot stand is gekomen) en dat je benaderd kunt worden door de partner/auteur, binnen 3 maanden na het downloaden. Meer informatie over hoe ShoppingTomorrow omgaat met je gegevens is te vinden in het Privacyverklaring.