Hét kennisnetwerk voor digital commerce in Nederland

ShoppingTomorrow brengt e-commerceprofessionals samen in een exclusief en actief netwerk, met als doel het leveren van inzichten voor de branche. Wat betekenen toekomstige ontwikkelingen op het gebied van businessmodellen, customer journey en technologie voor medewerkers, bedrijven en BV Nederland?

ShoppingTomorrow is in 2013 geïnitieerd door Thuiswinkel.org.

Hét kennisnetwerk voor digital commerce in Nederland

Nieuws

  • 5 redenen waarom je Shopping Today niet wilt missen
    • Nieuwsbericht

    Hoe blijf jij bij in de razendsnel ontwikkelende e-commercebranche? En wat zijn de gevolgen voor jouw organisatie? Ga je mee met de laatste ontwikkelingen of kies je een ander pad? We kijken tijdens Shopping...
  • Hoe ziet de klantreis in de slaapwereld eruit?
    • Nieuwsbericht

    Op deze vraag geeft Joey Janssen, Customer Strategy Manager bij Swiss Sense, je tijdens De Kick-Off van ShoppingTomorrow antwoord. Ook zal hij vertellen welke technologieën Swiss Sense inzet om die reis...
  • Retouren bij modewebwinkels: wat te doen?!
    • Blog

    Gisteren in het FD, bij RTL Nieuws en op Nieuwsuur: “Modewebwinkels worstelen met retourzendingen en overwegen kosten te rekenen voor retourzendingen”. Retouren zijn al een tijdje het gesprek van de dag...

Meer nieuws

Komende events

Meer events

Trots onderdeel van ShoppingTomorrow

ShoppingTomorrow maakt gebruik van cookies en vergelijkbare technieken. Met cookies volgen wij en derde partijen jouw internetgedrag binnen onze website. Hiermee kunnen we advertenties tonen op basis van jouw interesse en kun je informatie delen via social media. Als je verdergaat op onze website gaan we ervan uit dat je hiermee akkoord bent. Meer informatie is te vinden in de Privacyverklaring

Bestand downloaden

Laat je gegevens achter om bestanden te kunnen downloaden. Dit hoeft maar één keer.

Bij het klikken op ‘downloaden’ geef je toestemming dat jouw gegevens worden verstrekt aan de partner/auteur van het document (met wie dit document in samenwerking tot stand is gekomen) en dat je benaderd kunt worden door de partner/auteur, binnen 3 maanden na het downloaden. Meer informatie over hoe ShoppingTomorrow omgaat met je gegevens is te vinden in het privacy statement.