Dé unieke community binnen digital commerce
ShoppingTomorrow is de innovatiemotor en inspiratiebron binnen digital commerce en een initiatief van Thuiswinkel.org. In dit jaarlijkse programma doen ruim 500 digital commerce-professionals onderzoek naar de belangrijkste trends en ontwikkelingen binnen hun vakgebied. ShoppingTomorrow brengt de beste retailers en brands, tech-bedrijven, consultancypartijen en wetenschappers samen in een actieve en betrokken community. Samenwerking, inspiratie opdoen en richting geven aan het digitale bedrijfsleven staan centraal in dit exclusieve en vooruitstrevende programma voor en door de markt.

Onderzoeksjaar 2023
- B2B E-commerce: gebruik data om te versnellen | 2023
- Beter personaliseren in E-commerce | 2023
- De beste Segmentatie voor Service | 2023
- De Omni-Commerce architectuur van de toekomst: op naar 2030 | 2023
- Duurzaamheid in B2B Commerce | 2023
- Een eigen Marketplace: vergroot je winstgevendheid in 2023 | 2023
- Een retail guide voor de Metaverse | 2023 (Engelstalige groep)
- Een retail guide voor duurzame business modellen | 2023 (Engelstalige groep)
- Hoe data écht werkt voor de consument | 2023
- Internationaal opschalen via Marketplaces | 2023 (Engelstalige groep)
- Online betalen: ontwikkelingen in 2025-2030 | 2023
- Succesvol je merk bouwen op Marketplaces | 2023
“Als deelnemer aan de nieuwe expertgroep Digital Retail Media heb ik genoten van de scherpe discussies. Met een zeer diverse groep experts sparren over je vakgebied en een blik werpen op de toekomst, dát is voor mij ShoppingTomorrow. Ik sluit het onderzoeksjaar af met een hoofd vol nieuwe ideeën en inspiratie. Een tastbaar resultaat is het boek met praktische inzichten gericht op de consument van de toekomst. Bijzonder leuk dat ik hieraan mocht bijdragen.”