Dé unieke community binnen digital commerce
ShoppingTomorrow is de innovatiemotor en inspiratiebron binnen digital commerce en een initiatief van Thuiswinkel.org. In dit jaarlijkse programma doen ruim 500 digital commerce-professionals onderzoek naar de belangrijkste trends en ontwikkelingen binnen hun vakgebied. ShoppingTomorrow brengt de beste retailers en brands, tech-bedrijven, consultancypartijen en wetenschappers samen in een actieve en betrokken community. Samenwerking, inspiratie opdoen en richting geven aan het digitale bedrijfsleven staan centraal in dit exclusieve en vooruitstrevende programma voor en door de markt.

Onderzoeksjaar 2023
- B2B E-commerce: gebruik data om te versnellen | 2023
- Beter personaliseren in E-commerce | 2023
- De beste Segmentatie voor Service | 2023
- De Omni-Commerce architectuur van de toekomst: op naar 2030 | 2023
- Duurzaamheid in B2B Commerce | 2023
- Een eigen Marketplace: vergroot je winstgevendheid in 2023 | 2023
- Een retail guide voor de Metaverse | 2023 (Engelstalige groep)
- Een retail guide voor duurzame business modellen | 2023 (Engelstalige groep)
- Hoe data écht werkt voor de consument | 2023
- Internationaal opschalen via Marketplaces | 2023 (Engelstalige groep)
- Online betalen: ontwikkelingen in 2025-2030 | 2023
- Succesvol je merk bouwen op Marketplaces | 2023
Voice, omnichannel, retouren, cross-border, marketplaces, AI … Er zijn zoveel buzzwords rondom e-commerce. Ze krijgen pas echt betekenis als je er met experts induikt en er toepassingen bij bedenkt. Dat is precies wat we met ShoppingTomorrow beogen te doen. Al een aantal jaren ben ik onderdeel van dit inspirerende platform en heb ik in verschillende expertsessies en events mogen meedenken, maar bovenal mogen leren van alle andere experts. De kracht zit ‘m voor mij in de verschillende invalshoeken. Op het gebied van marketplaces bijvoorbeeld kan ik, als eenvoudige online zuivelverkoper, erg veel opsteken van andere industrieën die al lange tijd actief zijn in dergelijke kanalen. De constante verandering houdt het spannend.