Hét kennisnetwerk voor digital commerce in Nederland

ShoppingTomorrow brengt e-commerceprofessionals samen in een exclusief en actief netwerk, met als doel het leveren van inzichten voor de branche. Wat betekenen toekomstige ontwikkelingen op het gebied van businessmodellen, customer journey en technologie voor medewerkers, bedrijven en BV Nederland?

ShoppingTomorrow is in 2013 geïnitieerd door Thuiswinkel.org.

Hét kennisnetwerk voor digital commerce in Nederland

Nieuws

  • Hoe kun je data gebruiken om te groeien in e-commerce?
    • Blog

    In de zesde sessie van de expertgroep Next level B2B E-commerce hebben we stilgestaan bij het onderwerp data. En met name de kracht van data. Data helpen je om van onderbuikgevoel te komen tot onderbouwing....
  • Personalisatie is niet altijd persoonlijk
    • Blog

    Omringd door de nieuwe voorjaarscollectie van Van Gils ging op 17 oktober alweer de vierde sessie van de expertgroep Experience-Driven Commerce van start. De groep was dit keer te gast in de brand store...

Meer nieuws

Trots onderdeel van ShoppingTomorrow

ShoppingTomorrow maakt gebruik van cookies en vergelijkbare technieken. Met cookies volgen wij en derde partijen jouw internetgedrag binnen onze website. Hiermee kunnen we advertenties tonen op basis van jouw interesse en kun je informatie delen via social media. Als je verdergaat op onze website gaan we ervan uit dat je hiermee akkoord bent. Meer informatie is te vinden in de Privacyverklaring

Bestand downloaden

Laat je gegevens achter om bestanden te kunnen downloaden. Dit hoeft maar één keer.

Bij het klikken op ‘downloaden’ geef je toestemming dat jouw gegevens worden verstrekt aan de partner/auteur van het document (met wie dit document in samenwerking tot stand is gekomen) en dat je benaderd kunt worden door de partner/auteur, binnen 3 maanden na het downloaden. Meer informatie over hoe ShoppingTomorrow omgaat met je gegevens is te vinden in het privacy statement.