Hét kennisnetwerk voor digital commerce in Nederland

ShoppingTomorrow brengt e-commerceprofessionals samen in een exclusief en actief netwerk, met als doel het leveren van inzichten voor de branche. Wat betekenen toekomstige ontwikkelingen op het gebied van businessmodellen, customer journey en technologie voor medewerkers, bedrijven en BV Nederland? Op 29 januari 2020 lanceren we de nieuwe bluepapers van alle expertgroepen, met daarin de resultaten van de onderzoeken. 

ShoppingTomorrow is in 2013 geïnitieerd door Thuiswinkel.org.

Hét kennisnetwerk voor digital commerce in Nederland

Ik zou dit programma aanraden aan iedereen die inmiddels een stapje verder is en snapt hoe de business in elkaar zit. En die het leuk vindt om hier met vakgenoten over te praten. (2016-2017)

Jan Bosse

Jan Bosse

HBO Docent Minor Online Marketing, Avans Hogeschool

Nieuws

Meer nieuws

Komende events

Meer events

Trots onderdeel van ShoppingTomorrow

ShoppingTomorrow maakt gebruik van cookies en vergelijkbare technieken. Met cookies volgen wij en derde partijen jouw internetgedrag binnen onze website. Hiermee kunnen we advertenties tonen op basis van jouw interesse en kun je informatie delen via social media. Als je verdergaat op onze website gaan we ervan uit dat je hiermee akkoord bent. Meer informatie is te vinden in de Privacyverklaring

Bestand downloaden

Laat je gegevens achter om bestanden te kunnen downloaden. Dit hoeft maar één keer.

Bij het klikken op ‘downloaden’ geef je toestemming dat jouw gegevens worden verstrekt aan de partner/auteur van het document (met wie dit document in samenwerking tot stand is gekomen) en dat je benaderd kunt worden door de partner/auteur, binnen 3 maanden na het downloaden. Meer informatie over hoe ShoppingTomorrow omgaat met je gegevens is te vinden in het privacy statement.