Hét kennisnetwerk voor digital commerce in Nederland
ShoppingTomorrow brengt e-commerceprofessionals samen in een exclusief en actief netwerk, met als doel het leveren van inzichten voor de branche. Wat betekenen toekomstige ontwikkelingen op het gebied van businessmodellen, customer journey en technologie voor medewerkers, bedrijven en BV Nederland? De nieuwste bluepapers met alle inzichten en resultaten van 2021 zijn nu te downloaden!
ShoppingTomorrow is in 2013 geïnitieerd door Thuiswinkel.org.

Onderzoeksjaar 2022
- Advanced B2B E-commerce 2022
- AI, Conversational: the next level of Customer Interaction 2022
- Better Personalized Ads 2022
- Business Model Innovation for B2B2X 2022
- Conversion Rate Optimization 2022
- Creating Personalized Ecommerce 2022
- Cross-Border E-commerce 2022
- D2C: Create a new Revenue Driver for Brands 2022
- Data as fuel for successful Customer Engagement 2022
- Developing Successful E-commerce Teams 2022
- Digital Persuasion or Manipulation: nudging and dark patterns 2022
- Digital Retail Media 2022
- From Product Data to Product Experience 2022
- Futureproof Technologies for B2X (digital) Commerce 2022
- Game Changing Customer Journeys 2022
- Instant Commerce: Impact on E-commerce Business Models 2022
- Marketplaces: creating a Minimal Viable Ecosystem 2022
- Measuring Marketing Effectiveness in 2022
- Phygital Commerce: Merging Digital and Physical Shopping 2022
- Product Data for Sustainable Constructions 2022
- Selling Successfully on Marketplaces 2022
- Sustainable Payments 2022
- The Boundless Store 2022
- The role of Product Data in Sustainability 2022
- The Social Economic Interest of Innovative Logistics 2022
“In veel retailbranches lag, in ieder geval tot voor kort, de focus op fysieke retail. Hoewel veel van de principes in de fysieke retail ook gelden voor e-commerce, zijn er enorme verschillen in de klantreis. Denk aan het gemak waarmee je artikelen die je elke week koopt kunt toevoegen aan je digitale mandje, of aan hoe anders je naar een product zoekt online dan in de fysieke winkel. ShoppingTomorrow is dé plek waar ik mensen ontmoet die deze kanaalverschillen begriipen en er dagelijks mee te maken hebben. Deze common understanding zorgt ervoor dat je de discussie kunt verdiepen; want hoe organiseer je je dan effectief als omnichannel-bedrijf? En hoe kun je online de productconfrontatie verhogen?”