Hét kennisnetwerk voor digital commerce in Nederland

ShoppingTomorrow brengt e-commerceprofessionals samen in een exclusief en actief netwerk, met als doel het leveren van inzichten voor de branche. Wat betekenen toekomstige ontwikkelingen op het gebied van businessmodellen, customer journey en technologie voor medewerkers, bedrijven en BV Nederland? De nieuwste bluepapers met alle inzichten en resultaten van 2020 zijn nu te downloaden!

ShoppingTomorrow is in 2013 geïnitieerd door Thuiswinkel.org.

Hét kennisnetwerk voor digital commerce in Nederland

Samen met experts vanuit de hele branche zorgt ShoppingTomorrow voor een kijkje in belangrijke en snel veranderende onderwerpen binnen e-commerce. Tijdens de events word je als professional bijgepraat over de laatste trends, waarvan de kennis is meegenomen in de uitgevoerde onderzoeken. Dit resulteert in interessante inzichten waar de experts zich samen in hebben verdiept zodat jij, binnen je eigen onderneming (startup of een grote organisatie), een handleiding hebt in de vorm van het ShoppingTomorrow-boek. (2019-2020)

Jill Boonstra

Jill Boonstra

Manager International Growth, OMODA

Nieuws

  • “Niet de grootste bedrijven overleven, ook niet de slimste bedrijven, maar de meest wendbare en veerkrachtige organisaties”
    • Longread
    • 25-02-2021

    Chaos biedt kansen, dat zien we in de huidige wereld dat gedomineerd wordt door het coronavirus. Maar dit is niet de eerste crisis van de wereld en we kunnen hiervan leren. We zien dat het oude niet meer...
  • Guus van de Mond: “Artificial Intelligence wordt in rap tempo beschikbaar voor iedereen”
    • Nieuwsbericht
    • 12-02-2021

    De mogelijkheden met Artificial Intelligence (AI) voor e-commerce zijn eindeloos. Met AI realiseer je bijvoorbeeld een gepersonaliseerd aanbod, suggesties op basis van beeldherkenning en 24/7 klantenservice...
  • Marlene ten Ham nieuwe directeur Thuiswinkel.org
    • Persbericht
    • 04-02-2021

    Op 10 mei verwelkomt de belangenvereniging voor webwinkeliers Marlene ten Ham als opvolger van Wijnand Jongen. Marlene ten Ham is zeven jaar directeur geweest van de Europese koepelorganisatie Ecommerce...

Meer nieuws

Komende events

Meer events

Trots onderdeel van ShoppingTomorrow

ShoppingTomorrow maakt gebruik van cookies en vergelijkbare technieken. Met cookies volgen wij en derde partijen jouw internetgedrag binnen onze website. Hiermee kunnen we advertenties tonen op basis van jouw interesse en kun je informatie delen via social media. Als je verdergaat op onze website gaan we ervan uit dat je hiermee akkoord bent. Meer informatie is te vinden in de Privacyverklaring

Bestand downloaden

Laat je gegevens achter om bestanden te kunnen downloaden. Dit hoeft maar één keer.

Bij het klikken op ‘downloaden’ geef je toestemming dat jouw gegevens worden verstrekt aan de partner/auteur van het document (met wie dit document in samenwerking tot stand is gekomen) en dat je benaderd kunt worden door de partner/auteur, binnen 3 maanden na het downloaden. Meer informatie over hoe ShoppingTomorrow omgaat met je gegevens is te vinden in het privacy statement.