Alle branches en bedrijven in Nederland bevinden zich in een situatie waarin digitale kanalen aan de bestaande kanalen worden toegevoegd om mee te kunnen blijven spelen in de strijd om de gunst van de klant. Succesvolle (r)e-tailers omarmen de principes van een omnichannel-bedieningsconcept. Ze integreren de voordelen van het fysieke retailmodel met de mogelijkheden van de informatierijke klantervaring van online winkelen. Er heerst een overall consensus dat omnichannel-retailing zorgt voor hogere klanttevredenheid, klantloyaliteit en een verbeterde merkperceptie.

Mede mogelijk gemaakt door:

Onderzoeksvraag

Hoe kun je met je organisatie een rol blijven spelen in deze omnichannel omgeving?

Het onderzoek

Het antwoord op de vraag ‘Hoe kun je met je organisatie een rol blijven spelen in deze omnichannel omgeving?’ wordt beantwoord door de expertgroep in de bluepaper. Hoe ga je als organisatie met deze transformatie om en wat zijn de stappen die je moet nemen om tot een omnichannel organisatie te komen? De omnichannel organisatie van 2020 is in staat om altijd, overal en op een zo persoonlijk mogelijk relevante manier consumenten te bedienen in alle kanalen.

Mede mogelijk gemaakt door:

Personen in deze expertgroep

Voorzitter

  • Matthijs Rosman

    Matthijs Rosman

    Associate Partner, RevelX

Host

  • Matthijs Rosman

    Matthijs Rosman

    Associate Partner, RevelX

Alle 19 experts

  • Niels Aben

    Niels Aben

    Sr. Online Marketing Manager Benelux, Philips

  • Jorij Abraham

    Jorij Abraham

    Programmamanager, Thuiswinkel.org

  • Anja Bekkema

    Anja Bekkema

    Manager Klantbeleving, Meeùs

  • Mijke Broeders

    Mijke Broeders

    Manager Digitale Strategie & Development, Efteling

  • Sebastiaan Delissen

    Sebastiaan Delissen

    Programmamanager Strategie & Propositie, Menzis

  • Ilse Harmelink

    Ilse Harmelink

    Manager Marketing Partners, Achmea

  • Mechteld Heisterkamp

    Mechteld Heisterkamp

    Strategie & Business Development, PostNL

  • Jeanine Holscher

    Jeanine Holscher

    Program Manager Omnichannel, V&D

  • Gerard Kamsteeg

    Gerard Kamsteeg

    Manager Productinformatie & eBusiness, Technische Unie

  • Lizzy Keizer

    Lizzy Keizer

    Director Corporate Marketing & Sales, Landal GreenParks

  • Jurriën Kerstholt

    Jurriën Kerstholt

    Oprichter en eigenaar, De Nieuwe Zaak

  • Marc Koster

    Marc Koster

    Directeur Omnichannel & Central Marketing, Beate Uhse AG

  • Auke Meulenbroek

    Auke Meulenbroek

    Manager Online, Maxeda DIY

  • Gert Nieuwenhuis

    Gert Nieuwenhuis

    Adviseur Business Development, Univé

  • Annemart Tielens

    Annemart Tielens

    Changemanager, Intergamma

  • Roel van den Brand

    Roel van den Brand

    Shop Management Coördinator, Docdata Commerce

  • Tessa van Nunen

    Tessa van Nunen

    e-Commerce & Marketing Manager, Duifhuizen

  • Nicole Vermeer

    Nicole Vermeer

    Directeur E-commerce, Tempo-Team

  • Angelique Wouters

    Angelique Wouters

    Chief Customer Officer, BCC

Agenda

Meer events

Nieuws

Meer nieuws

Bestand downloaden

Laat je gegevens achter om bestanden te kunnen downloaden. Dit hoeft maar één keer.

Bij het klikken op ‘downloaden’ geef je toestemming dat jouw gegevens worden verstrekt aan de partner/auteur van het document (met wie dit document in samenwerking tot stand is gekomen) en dat je benaderd kunt worden door de partner/auteur, binnen 3 maanden na het downloaden. Meer informatie over hoe ShoppingTomorrow omgaat met je gegevens is te vinden in het privacy statement.