De expertgroep Social Services laat zien hoe een retailer zo goed mogelijk kan inspelen op de nieuwe media richting het jaar 2020. Dit door bijvoorbeeld een fundament neer te zetten, zodat Social Media als een rode draad door de gehele organisatie loopt. Hierdoor ontstaat er een optimale service naar de klant en andere belanghebbenden toe.

Mede mogelijk gemaakt door:

Onderzoeksvraag

Hoe organiseer je social media en web monitoring om de dialoog aan te gaan met stakeholders?

Het onderzoek

Hoe kun je de organisatie nu het beste klaarstomen voor de toekomst? De bluepaper begint met het formuleren een goede basis; het fundament van de organisatie. Alle systemen, tools en vooral mensen moeten klaar zijn voor Social Media. Als dit ingebed wordt, zal de nadruk verschuiven naar de dialoog aangaan met de klanten en belanghebbenden. Het bedrijf moet niet alleen zenden, maar vooral ook goed luisteren. Hoe organiseer je deze processen om de dialoog te verkrijgen bij de stakeholders? Dit alles en meer lees je in de bluepaper.

Mede mogelijk gemaakt door:

Personen in deze expertgroep

Voorzitter

  • Marco Derksen

    Marco Derksen

    Directeur, Upstream

Host

  • Hans Reuver

    Hans Reuver

    Chief Commercial Officer, Teleperformance

Alle 12 experts

  • Willemien Botermans

    Willemien Botermans

    Eigenaar, Catchthebluefish.com

  • Charlotte de Rooij

    Charlotte de Rooij

    Brand Manager, Bluetribe

  • Edwin Douma

    Edwin Douma

    architect smarter commerce Benelux, IBM

  • Arjen Douwes

    Arjen Douwes

    eCommerce Business Consultant, Intergamma

  • Elmar Duiveman

    Elmar Duiveman

    Digital lead / Online Reputation Manager, Achmea

  • Patricia Holwerda-Pasman

    Patricia Holwerda-Pasman

    Marketeer, Delta Lloyd Groep – OHRA NV

  • Danielle Janssen

    Danielle Janssen

    Consultant, Buzzcapture

  • Mike Kelders

    Mike Kelders

    Stagiair, Thuiswinkel.org

  • Tessa Reef

    Tessa Reef

    Industry manager, Google

  • Jeroen Sitskoorn

    Jeroen Sitskoorn

    Manager Social Marketing & Inspiratie, Bol.com

  • Patricia van Bergeijk

    Patricia van Bergeijk

    Sales Support Coördinator, Teleperformance

  • Maartje Verbakel

    Maartje Verbakel

    Marketing manager, Coosto

Agenda

Meer events

Nieuws

  • ShoppingTime: Data, veiligheid en personalisatie
    • Nieuwsbericht

    Op 14 november was het op een na laatste congres van ShoppingTomorrow 2018: ShoppingTime. Tijdens dit werkcongres hebben de expertgroepen aan hun bluepapers gewerkt, werden ze geïnspireerd door drie keynotes...
  • CEO Greetz spreker tijdens ShoppingTime
    • Nieuwsbericht

    Eén van de sprekers tijdens ShoppingTime is Niek Veendrick, CEO van Greetz. Greetz is in 2004 begonnen als de eerste online wenskaartenservice van Nederland. Na verschillende samenwerkingen met Hallmark...

Meer nieuws

Bestand downloaden

Laat je gegevens achter om bestanden te kunnen downloaden. Dit hoeft maar één keer.

Bij het klikken op ‘downloaden’ geef je toestemming dat jouw gegevens worden verstrekt aan de partner/auteur van het document (met wie dit document in samenwerking tot stand is gekomen) en dat je benaderd kunt worden door de partner/auteur, binnen 3 maanden na het downloaden. Meer informatie over hoe ShoppingTomorrow omgaat met je gegevens is te vinden in het privacy statement.