De expertgroep Driving Conversion Through Payments, onder leiding van Worldline en PaymentGenes, gaat aan de slag met de onderzoeksvraag: Hoe kan het afrekenproces worden geoptimaliseerd, de analyse van betalingsgegevens effectief worden gebruikt en oplossingen van bigtech, betalingsmethoden en PSP’s worden ingezet?

Mede mogelijk gemaakt door:

Onderzoeksvraag

Toonaangevende e-commercebedrijven profiteren van de naadloze customer journey die wordt geboden. Wat kunnen Nederlandse handelaren leren van (inter)nationale best practices. Hoe kan het afrekenproces worden geoptimaliseerd, de analyse van betalingsgegevens effectief worden gebruikt en oplossingen van bigtech, betalingsmethoden en PSP’s worden ingezet?

Pitstop video Driving Conversion through Payments 2021
Pitstop video Driving Conversion through Payments 2021 - https://www.youtube.com/watch?v=6X3Y9F-fyRQ

Toelichting onderzoeksvraag

De 4 bijeenkomsten van de expertgroep worden gebruikt om informatie te delen en te verzamelen over:

  1. Het optimaliseren van de checkout: mechanismen voor opnieuw proberen, slimme routering, verlaging van afwijzings- en fraudepercentages, inzichten verzamelen, analyses gebruiken en gegevens verzilveren.
  2. Probleemloos betalen
  3. Welke beschikbare services handelaren kunnen benutten?
  4. Het uitvoeren van een zelfevaluatie versus de beschikbare best practices en services

Ad 1) Presentatie over strategische betalingsgegevensanalyses van internationale topverkopers, de orkestratielaag en PSP's
Ad 2) Pitches door verschillende aanbieders van betalingsregelingen gevolgd door een interactieve sessie en het verzamelen van best practices
Ad 3) Pitches van Worldline, een bigtech-bedrijf en een bedrijf dat fraude in kaart brengt. Gevolgd door een interactieve sessie en het verzamelen van best practices
Ad 4) Alles samenbrengen in een best practice en een zelfevaluatie voor verkopers maken

Mede mogelijk gemaakt door:

Personen in deze expertgroep

Voorzitters

  • Ward Hagenaar

    Ward Hagenaar

    Principal Consultant & co-founder, PaymentGenes Consultancy

  • Diederik Klopper

    Diederik Klopper

    Payments Consultant & Podcast host, PaymentGenes Consultancy

Host

  • Hans den Adel

    Hans den Adel

    Head of sales & marketing, Worldline N.V.

Alle 20 experts

  • Jelmer Borst

    Jelmer Borst

    Product Owner Payments, Picnic B.V.

  • Moritz Cremer

    Moritz Cremer

    Head of Product and Marketing & Mgmt Board Member, Tinka Holding B.V.

  • Jasper Fortuijn

    Jasper Fortuijn

    Group Product Manager, IKEA

  • Friedo van Gelder

    Friedo van Gelder

    Director Business Development, MasterCard Europe SA, Dutch Branch

  • Rob Green

    Rob Green

    Pre Sales Consultant, UL

  • Jules Harms

    Jules Harms

    Director New Business, Toshiba

  • Bart Hendriksz

    Bart Hendriksz

    Head of Business Development Enterprise, Piggy Loyalty

  • Rik van 't Hof

    Rik van 't Hof

    Director of Product Management Front-end, Ingenico ePayments

  • Monique van der Horst - Millenaar

    Monique van der Horst - Millenaar

    Product Consultant iDEAL, Currence

  • Amos Kater

    Amos Kater

    Head of Products, Currence

  • Michel Mulder

    Michel Mulder

    Manager Strategic Accounts, UL

  • Winish Oedit Doebe

    Consultant Finance Delivery Solution, Ahold Delhaize

  • Rosalie Reitsma

    Rosalie Reitsma

    Product Manager Payments, bol

  • Maarten Rood

    Maarten Rood

    Product Manager Strategic Initiatives, Just Eat Takeaway.com

  • Sjaak Scheffer

    Sjaak Scheffer

    Payment/identity consultant, KPN B.V

  • Chiel Slinkman

    Chiel Slinkman

    Finance Manager, NovoServe B.V.

  • Randy Soet

    Randy Soet

    Manager Betalingsverkeer, Achmea

  • Menno Verschuur

    Menno Verschuur

    Business Development Manager, Tenner

  • Bob Vinke

    Bob Vinke

    Ticketing specialist, NS Internationaal

  • Arco Zaanen

    Arco Zaanen

    Director of Products | Data engineer, Tenner

Nieuws

  • AI-verbeterde customer journey in 2024: Wat betekent dit voor jouw bedrijf?
    • Nieuwsbericht
    • 22-08-2024

    Binnen ShoppingTomorrow’s expertgroep "AI: verbeterde Customer Journey 2024" werken toonaangevende bedrijven zoals Deloitte, Google, en AdWise als voorzitters en hosts samen om de toekomst van AI in klantreizen...
  • Toekomst van winkelen: meer focus op duurzaamheid, weinig vertrouwen in nieuwe technologieën
    • Nieuwsbericht
    • 17-07-2024

    Consumenten zijn steeds vaker bezig met duurzaamheid wanneer ze (online) aankopen doen. Zo laten ze producten vaker repareren, kopen ze meer tweedehands en controleren ze nieuwe producten door middel van...
  • De highlights van de ShoppingTomorrow – Final Sprint
    • Nieuwsbericht
    • 05-07-2024

    De ShoppingTomorrow - Final Sprint bracht een mooie opkomst van ruim 400 experts in stadion de Galgenwaard in Utrecht. Het evenement bood de gelegenheid voor de professionals om samen te komen met hun...

Meer nieuws

ShoppingTomorrow maakt gebruik van cookies en vergelijkbare technieken. Met cookies volgen wij en derde partijen jouw internetgedrag binnen onze website. Hiermee kunnen we advertenties tonen op basis van jouw interesse en kun je informatie delen via social media. Als je verdergaat op onze website gaan we ervan uit dat je hiermee akkoord bent. Meer informatie is te vinden in de Privacyverklaring

Bestand downloaden

Laat je gegevens achter om bestanden te kunnen downloaden. Dit hoeft maar één keer.

Wij gaan zorgvuldig met jouw gegevens om. Meer informatie hierover is te vinden in de Privacyverklaring.