De expertgroep Driving Conversion Through Payments, onder leiding van Worldline en PaymentGenes, gaat aan de slag met de onderzoeksvraag: Hoe kan het afrekenproces worden geoptimaliseerd, de analyse van betalingsgegevens effectief worden gebruikt en oplossingen van bigtech, betalingsmethoden en PSP’s worden ingezet?

Mede mogelijk gemaakt door:

Onderzoeksvraag

Toonaangevende e-commercebedrijven profiteren van de naadloze customer journey die wordt geboden. Wat kunnen Nederlandse handelaren leren van (inter)nationale best practices. Hoe kan het afrekenproces worden geoptimaliseerd, de analyse van betalingsgegevens effectief worden gebruikt en oplossingen van bigtech, betalingsmethoden en PSP’s worden ingezet?

Toelichting onderzoeksvraag

De 4 bijeenkomsten van de expertgroep worden gebruikt om informatie te delen en te verzamelen over:

  1. Het optimaliseren van de checkout: mechanismen voor opnieuw proberen, slimme routering, verlaging van afwijzings- en fraudepercentages, inzichten verzamelen, analyses gebruiken en gegevens verzilveren.
  2. Probleemloos betalen
  3. Welke beschikbare services handelaren kunnen benutten?
  4. Het uitvoeren van een zelfevaluatie versus de beschikbare best practices en services

Ad 1) Presentatie over strategische betalingsgegevensanalyses van internationale topverkopers, de orkestratielaag en PSP's
Ad 2) Pitches door verschillende aanbieders van betalingsregelingen gevolgd door een interactieve sessie en het verzamelen van best practices
Ad 3) Pitches van Worldline, een bigtech-bedrijf en een bedrijf dat fraude in kaart brengt. Gevolgd door een interactieve sessie en het verzamelen van best practices
Ad 4) Alles samenbrengen in een best practice en een zelfevaluatie voor verkopers maken

Gezocht profiel van experts

De expertgroep is op zoek naar Payment Managers van high end merchants die bereid zijn om inzichten en oplossingen te delen.

Mede mogelijk gemaakt door:

Personen in deze expertgroep

Voorzitter

  • Ward Hagenaar

    Ward Hagenaar

    Principal Consultant & co-founder, PaymentGenes Consultancy

Host

  • Hans den Adel

    Hans den Adel

    Head of sales & marketing, Worldline

Alle 16 experts

  • Moritz Cremer

    Moritz Cremer

    Head of Product and Marketing & Mgmt Board Member, Tinka

  • Jasper Fortuijn

    Lead Product Owner Digital Payments, IKEA

  • Friedo van Gelder

    Director Business Development, MasterCard Europe SA, Dutch Branch

  • Danny Groenenboom

    Digital Retail Lead, SportCity

  • Jules Harms

    Jules Harms

    Director New Business, Toshiba

  • Bart Hendriksz

    Head of Business Development Enterprise, Piggy

  • Rik van 't Hof

    Rik van 't Hof

    Director of Product Management Front-end, Ingenico ePayments

  • Monique van der Horst - Millenaar

    Monique van der Horst - Millenaar

    Product Consultant iDEAL, Currence Ideal B.V.

  • Amos Kater

    Amos Kater

    Head of Currence, Currence Ideal B.V.

  • Diederik Klopper

    Diederik Klopper

    Payments Consultant & Podcast host, PaymentGenes Consultancy

  • Wesley Nitikromo

    Wesley Nitikromo

    Principal Consultant & co-founder PG Consultancy, PaymentGenes Consultancy

  • Rosalie Reitsma

    Rosalie Reitsma

    Lead Payments, bol.com

  • Maarten Rood

    Maarten Rood

    Product Manager Strategic Initiatives, Just Eat Takeaway.com

  • Chiel Slinkman

    Chiel Slinkman

    Finance Project Lead, Print.com

  • Bob Vinke

    Bob Vinke

    Business Consultant Sales, Payment en Ticketing, NS Internationaal

  • Jasper Voorn

    Payment/Fraud Product Manager, transavia.com

Agenda

Meer events

Nieuws

  • “Niet de grootste bedrijven overleven, ook niet de slimste bedrijven, maar de meest wendbare en veerkrachtige organisaties”
    • Longread
    • 25-02-2021

    Chaos biedt kansen, dat zien we in de huidige wereld dat gedomineerd wordt door het coronavirus. Maar dit is niet de eerste crisis van de wereld en we kunnen hiervan leren. We zien dat het oude niet meer...
  • Guus van de Mond: “Artificial Intelligence wordt in rap tempo beschikbaar voor iedereen”
    • Nieuwsbericht
    • 12-02-2021

    De mogelijkheden met Artificial Intelligence (AI) voor e-commerce zijn eindeloos. Met AI realiseer je bijvoorbeeld een gepersonaliseerd aanbod, suggesties op basis van beeldherkenning en 24/7 klantenservice...
  • Marlene ten Ham nieuwe directeur Thuiswinkel.org
    • Persbericht
    • 04-02-2021

    Op 10 mei verwelkomt de belangenvereniging voor webwinkeliers Marlene ten Ham als opvolger van Wijnand Jongen. Marlene ten Ham is zeven jaar directeur geweest van de Europese koepelorganisatie Ecommerce...

Meer nieuws

ShoppingTomorrow maakt gebruik van cookies en vergelijkbare technieken. Met cookies volgen wij en derde partijen jouw internetgedrag binnen onze website. Hiermee kunnen we advertenties tonen op basis van jouw interesse en kun je informatie delen via social media. Als je verdergaat op onze website gaan we ervan uit dat je hiermee akkoord bent. Meer informatie is te vinden in de Privacyverklaring

Bestand downloaden

Laat je gegevens achter om bestanden te kunnen downloaden. Dit hoeft maar één keer.

Bij het klikken op ‘downloaden’ geef je toestemming dat jouw gegevens worden verstrekt aan de partner/auteur van het document (met wie dit document in samenwerking tot stand is gekomen) en dat je benaderd kunt worden door de partner/auteur, binnen 3 maanden na het downloaden. Meer informatie over hoe ShoppingTomorrow omgaat met je gegevens is te vinden in het privacy statement.