Driving Conversion through Payments 2021

Actief

De expertgroep Driving Conversion Through Payments, onder leiding van Worldline en PaymentGenes, gaat aan de slag met de onderzoeksvraag: Hoe kan het afrekenproces worden geoptimaliseerd, de analyse van betalingsgegevens effectief worden gebruikt en oplossingen van bigtech, betalingsmethoden en PSP’s worden ingezet?

Mede mogelijk gemaakt door:

Onderzoeksvraag

Toonaangevende e-commercebedrijven profiteren van de naadloze customer journey die wordt geboden. Wat kunnen Nederlandse handelaren leren van (inter)nationale best practices. Hoe kan het afrekenproces worden geoptimaliseerd, de analyse van betalingsgegevens effectief worden gebruikt en oplossingen van bigtech, betalingsmethoden en PSP’s worden ingezet?

Toelichting onderzoeksvraag

De 4 bijeenkomsten van de expertgroep worden gebruikt om informatie te delen en te verzamelen over:

  1. Het optimaliseren van de checkout: mechanismen voor opnieuw proberen, slimme routering, verlaging van afwijzings- en fraudepercentages, inzichten verzamelen, analyses gebruiken en gegevens verzilveren.
  2. Probleemloos betalen
  3. Welke beschikbare services handelaren kunnen benutten?
  4. Het uitvoeren van een zelfevaluatie versus de beschikbare best practices en services

Ad 1) Presentatie over strategische betalingsgegevensanalyses van internationale topverkopers, de orkestratielaag en PSP's
Ad 2) Pitches door verschillende aanbieders van betalingsregelingen gevolgd door een interactieve sessie en het verzamelen van best practices
Ad 3) Pitches van Worldline, een bigtech-bedrijf en een bedrijf dat fraude in kaart brengt. Gevolgd door een interactieve sessie en het verzamelen van best practices
Ad 4) Alles samenbrengen in een best practice en een zelfevaluatie voor verkopers maken

Mede mogelijk gemaakt door:

Personen in deze expertgroep

Voorzitters

  • Ward Hagenaar

    Ward Hagenaar

    Principal Consultant & co-founder, PaymentGenes Consultancy

  • Diederik Klopper

    Payments Consultant & Podcast host, PaymentGenes Consultancy

Hosts

  • Hans den Adel

    Hans den Adel

    Head of sales & marketing, Worldline N.V.

  • Stephan Hoevenaar

    Stephan Hoevenaar

    Head of Digital Sales, Marketing and Go2Market, Worldline N.V.

Alle 20 experts

  • Jelmer Borst

    Jelmer Borst

    Product Owner Payments, Picnic B.V.

  • Moritz Cremer

    Moritz Cremer

    Head of Product and Marketing & Mgmt Board Member, Tinka

  • Jasper Fortuijn

    Lead Product Owner Digital Payments, IKEA

  • Friedo van Gelder

    Director Business Development, MasterCard Europe SA, Dutch Branch

  • Rob Green

    Pre Sales Consultant, UL

  • Jules Harms

    Jules Harms

    Director New Business, Toshiba

  • Bart Hendriksz

    Bart Hendriksz

    Head of Business Development Enterprise, Piggy

  • Rik van 't Hof

    Rik van 't Hof

    Director of Product Management Front-end, Ingenico ePayments

  • Monique van der Horst - Millenaar

    Monique van der Horst - Millenaar

    Product Consultant iDEAL, Currence Ideal B.V.

  • Amos Kater

    Amos Kater

    Head of Currence, Currence Ideal B.V.

  • Michel Mulder

    Manager Strategic Accounts, UL

  • Winish Oedit Doebe

    Consultant Finance Delivery Solution, Ahold Delhaize

  • Rosalie Reitsma

    Rosalie Reitsma

    Lead Payments, bol.com

  • Maarten Rood

    Maarten Rood

    Product Manager Strategic Initiatives, Just Eat Takeaway.com

  • Sjaak Scheffer

    Payment/identity consultant, KPN B.V

  • Chiel Slinkman

    Chiel Slinkman

    Finance Project Lead, Print.com

  • Randy Soet

    Randy Soet

    Manager Betalingsverkeer, Achmea

  • Han Verhallen

    PO Buy, Decathlon.nl

  • Bob Vinke

    Bob Vinke

    Business Consultant Sales, Payment en Ticketing, NS Internationaal

  • Jasper Voorn

    Jasper Voorn

    Payment/Fraud Product Manager, transavia.com

Agenda

Meer events

Nieuws

  • Dit heb je gemist tijdens de paneldiscussies van ShoppingTomorrow – Pitstop
    • Algemeen
    • 08-07-2021

    Op 23 juni vond de ShoppingTomorrow – Pitstop plaats. Onderdeel van het programma waren vijf paneldiscussies over vijf verschillende topics: future business models, channel innovation, digital transformation,...
  • In hoeverre gaan duurzaamheid en AI het shopgedrag beïnvloeden in 2030?
    • Algemeen
    • 08-07-2021

    Het scenarioteam 2030 van ShoppingTomorrow is achter de schermen druk bezig met scenarioplanning voor het shopklimaat in 2030. Prof. Dr. Ir. Kitty Koelemeijer is expert in deze groep en vertelde tijdens...
  • Anne Fréderique Biewinga: ruim 20 jaar strategische digital & e-commerce ervaring
    • Nieuwsbericht
    • 24-06-2021

    Ze draait al ruim 20 jaar mee in de e-commercesector en heeft bij verschillende bedrijven proposities gelanceerd en markten opengebroken. We spreken met Anne Fréderique Biewinga, Group Product Director...

Meer nieuws

ShoppingTomorrow maakt gebruik van cookies en vergelijkbare technieken. Met cookies volgen wij en derde partijen jouw internetgedrag binnen onze website. Hiermee kunnen we advertenties tonen op basis van jouw interesse en kun je informatie delen via social media. Als je verdergaat op onze website gaan we ervan uit dat je hiermee akkoord bent. Meer informatie is te vinden in de Privacyverklaring

Bestand downloaden

Laat je gegevens achter om bestanden te kunnen downloaden. Dit hoeft maar één keer.

Bij het klikken op ‘downloaden’ geef je toestemming dat jouw gegevens worden verstrekt aan de partner/auteur van het document (met wie dit document in samenwerking tot stand is gekomen) en dat je benaderd kunt worden door de partner/auteur, binnen 3 maanden na het downloaden. Meer informatie over hoe ShoppingTomorrow omgaat met je gegevens is te vinden in het privacy statement.