The start of true Conversational Commerce 2021
AfgerondDeze expertgroep, onder leiding van Webhelp en Conversation24, gaat aan de slag met de volgende onderzoeksvraag: Wat is Conversational Commerce en hoe zorg je voor hogere mate van impact/effectiviteit bij het toepassen van dit "nieuwe" concept? Wat zijn de succesfactoren en valkuilen wanneer je hier mee aan de slag gaat?
Onderzoeksvraag
Wat is Conversational Commerce en hoe zorg je voor hogere mate van impact/effectiviteit bij het toepassen van dit "nieuwe" concept? Wat zijn de succesfactoren en valkuilen wanneer je hier mee aan de slag gaat?

Toelichting onderzoek
Deelvragen:
- Wat is Conversational Commerce?
- Welke verwachtingen leven er bij de consument of klant?
- Welke eisen stelt dit aan de techniek? (PSP, ERP, Channels,etc.)
- Welke eisen stelt dit aan het contact? (bezetting, chatbot, stijl)
- Kickstart Conversational Commerce: MVP’s and best practises?
Personen in deze expertgroep
Voorzitter
-
Jeroen Mahler
Director International Partnerships, Conversation24
Host
-
Nick Blom
CEO, Conversation24
Alle 12 experts
-
Marcia van den Berg
Hoofd Jumbo Service Center, Jumbo Supermarkten BV
-
Martijn Bults
CRO specialist, FBTO
-
Martijn Donkersloot
Manager, Digital Customer Experience, DTN
-
Sander Harryvan
Head of Marketing, Building Blocks
-
Ronald Kupsch
Director Consumer Services EMEA, Nike
-
Jürgen Marti
CS Manager, vidaXL
-
Richard Padt
Head of Service Center, Blokker B.V.
-
Mayella Plomp
Manager Customer Service, Kamera Express
-
Richard Simmelink
Manager Klanttevredenheid, CameraNU.nl
-
Ay May Sinnett
Head of Digital Product, Independer.nl
-
Ankie Straathof
Manager Customer Care & Sales, de Bijenkorf
-
Ruben Teunissen
CRO Specialist Conversational, Centraal Beheer