Deze expertgroep, onder leiding van Webhelp en Conversation24, gaat aan de slag met de volgende onderzoeksvraag: Wat is Conversational Commerce en hoe zorg je voor hogere mate van impact/effectiviteit bij het toepassen van dit "nieuwe" concept? Wat zijn de succesfactoren en valkuilen wanneer je hier mee aan de slag gaat?

Mede mogelijk gemaakt door:

Onderzoeksvraag

Wat is Conversational Commerce en hoe zorg je voor hogere mate van impact/effectiviteit bij het toepassen van dit "nieuwe" concept? Wat zijn de succesfactoren en valkuilen wanneer je hier mee aan de slag gaat?

Toelichting onderzoek

Deelvragen:

  • Wat is Conversational Commerce?
  • Welke verwachtingen leven er bij de consument of klant?
  • Welke eisen stelt dit aan de techniek? (PSP, ERP, Channels,etc.)
  • Welke eisen stelt dit aan het contact? (bezetting, chatbot, stijl)
  • Kickstart Conversational Commerce: MVP’s and best practises?

Gezocht profiel van experts

  • B2B en B2C
  • E-commerce bedrijven
  • Tech vendors (PSP, Channels, Ecom platforms, internet marketing, etc.)
  • Customer contact (Callcenters, coaching, planning)
  • Customer survey en research platforms

Mede mogelijk gemaakt door:

Personen in deze expertgroep

Voorzitters

  • Nanda Kempen

    Nanda Kempen

    Consultant Digital Transformation, Webhelp Nederland B.V.

  • Jeroen Mahler

    Director International Partnerships, Conversation24

Hosts

  • Thomas Blankvoort

    CCO, Webhelp Nederland BV

  • Nick Blom

    CEO, Conversation24

Agenda

Meer events

Nieuws

  • “Niet de grootste bedrijven overleven, ook niet de slimste bedrijven, maar de meest wendbare en veerkrachtige organisaties”
    • Longread
    • 25-02-2021

    Chaos biedt kansen, dat zien we in de huidige wereld dat gedomineerd wordt door het coronavirus. Maar dit is niet de eerste crisis van de wereld en we kunnen hiervan leren. We zien dat het oude niet meer...
  • Guus van de Mond: “Artificial Intelligence wordt in rap tempo beschikbaar voor iedereen”
    • Nieuwsbericht
    • 12-02-2021

    De mogelijkheden met Artificial Intelligence (AI) voor e-commerce zijn eindeloos. Met AI realiseer je bijvoorbeeld een gepersonaliseerd aanbod, suggesties op basis van beeldherkenning en 24/7 klantenservice...
  • Marlene ten Ham nieuwe directeur Thuiswinkel.org
    • Persbericht
    • 04-02-2021

    Op 10 mei verwelkomt de belangenvereniging voor webwinkeliers Marlene ten Ham als opvolger van Wijnand Jongen. Marlene ten Ham is zeven jaar directeur geweest van de Europese koepelorganisatie Ecommerce...

Meer nieuws

ShoppingTomorrow maakt gebruik van cookies en vergelijkbare technieken. Met cookies volgen wij en derde partijen jouw internetgedrag binnen onze website. Hiermee kunnen we advertenties tonen op basis van jouw interesse en kun je informatie delen via social media. Als je verdergaat op onze website gaan we ervan uit dat je hiermee akkoord bent. Meer informatie is te vinden in de Privacyverklaring

Bestand downloaden

Laat je gegevens achter om bestanden te kunnen downloaden. Dit hoeft maar één keer.

Bij het klikken op ‘downloaden’ geef je toestemming dat jouw gegevens worden verstrekt aan de partner/auteur van het document (met wie dit document in samenwerking tot stand is gekomen) en dat je benaderd kunt worden door de partner/auteur, binnen 3 maanden na het downloaden. Meer informatie over hoe ShoppingTomorrow omgaat met je gegevens is te vinden in het privacy statement.