The start of true Conversational Commerce 2021

Actief

Deze expertgroep, onder leiding van Webhelp en Conversation24, gaat aan de slag met de volgende onderzoeksvraag: Wat is Conversational Commerce en hoe zorg je voor hogere mate van impact/effectiviteit bij het toepassen van dit "nieuwe" concept? Wat zijn de succesfactoren en valkuilen wanneer je hier mee aan de slag gaat?

Mede mogelijk gemaakt door:

Onderzoeksvraag

Wat is Conversational Commerce en hoe zorg je voor hogere mate van impact/effectiviteit bij het toepassen van dit "nieuwe" concept? Wat zijn de succesfactoren en valkuilen wanneer je hier mee aan de slag gaat?

Toelichting onderzoek

Deelvragen:

  • Wat is Conversational Commerce?
  • Welke verwachtingen leven er bij de consument of klant?
  • Welke eisen stelt dit aan de techniek? (PSP, ERP, Channels,etc.)
  • Welke eisen stelt dit aan het contact? (bezetting, chatbot, stijl)
  • Kickstart Conversational Commerce: MVP’s and best practises?

Mede mogelijk gemaakt door:

Personen in deze expertgroep

Voorzitters

  • Nanda Kempen

    Nanda Kempen

    Consultant Digital Transformation, Webhelp Nederland B.V.

  • Jeroen Mahler

    Jeroen Mahler

    Director International Partnerships, Conversation24

Hosts

  • Thomas Blankvoort

    CCO, Webhelp Nederland B.V.

  • Nick Blom

    CEO, Conversation24

Alle 15 experts

  • Marcia van den Berg

    Marcia van den Berg

    Head of Service Center, Jumbo Supermarkten BV

  • Martijn Bults

    Martijn Bults

    CRO specialist, FBTO

  • Rianne van Dijken

    Rianne van Dijken

    Lead Customer Care, Wehkamp B.V.

  • Martijn Donkersloot

    Manager, Digital Customer Experience, DTN

  • Sander Harryvan

    Sander Harryvan

    Head of Marketing, Building Blocks

  • Simon Kuipers

    CS Manager, Basic-Fit

  • Ronald Kupsch

    Ronald Kupsch

    Director Consumer Services EMEA, Nike

  • Jürgen Marti

    CS Manager, vidaXL

  • Marco Merkx

    Marco Merkx

    Global CRM & Loyalty Leader, IKEA

  • Richard Padt

    Manager Klantenservice, Blokker B.V.

  • Mayella Plomp

    Mayella Plomp

    Manager Customer Service, Kamera Express

  • Richard Simmelink

    Richard Simmelink

    Manager Klanttevredenheid, CameraNU.nl

  • Ay May Sinnett

    Ay May Sinnett

    Head of Digital Product, Independer.nl

  • Ankie Straathof

    Manager Customer Care & Sales, de Bijenkorf

  • Ruben Teunissen

    Ruben Teunissen

    CRO Specialist Conversational, Centraal Beheer

Agenda

Meer events

Nieuws

  • Wil jij als eerste weten wanneer de nieuwste bluepapers online komen?
    • Algemeen
    • 14-09-2021

    De 22 ShoppingTomorrow-expertgroepen zijn momenteel druk bezig met een onderzoek of vraagstuk en schrijven een zogenaamde bluepaper over de resultaten en inzichten die zij hebben opgedaan in de expertgroepsessies....
  • Talkshow Shopping Time
    • Nieuwsbericht
    • 07-09-2021

    Vorige week was Shopping Time, het derde event in het programmajaar van ShoppingTomorrow met het thema: MAKE NOW MATTER. Hierin presenteerden we de resultaten van het GfK consumentenonderzoek als sneak-preview...
  • Vijf tips om technologie en data beter te organiseren
    • Nieuwsbericht
    • 07-09-2021

    Technologie wordt steeds meer onderdeel van het primaire product en dienst. Data zorgt voor een slimmere afhandeling in processen of een uniekere klantbeleving. Hoog tijd om je tech en data slimmer te...

Meer nieuws

ShoppingTomorrow maakt gebruik van cookies en vergelijkbare technieken. Met cookies volgen wij en derde partijen jouw internetgedrag binnen onze website. Hiermee kunnen we advertenties tonen op basis van jouw interesse en kun je informatie delen via social media. Als je verdergaat op onze website gaan we ervan uit dat je hiermee akkoord bent. Meer informatie is te vinden in de Privacyverklaring

Bestand downloaden

Laat je gegevens achter om bestanden te kunnen downloaden. Dit hoeft maar één keer.

Bij het klikken op ‘downloaden’ geef je toestemming dat jouw gegevens worden verstrekt aan de partner/auteur van het document (met wie dit document in samenwerking tot stand is gekomen) en dat je benaderd kunt worden door de partner/auteur, binnen 3 maanden na het downloaden. Meer informatie over hoe ShoppingTomorrow omgaat met je gegevens is te vinden in het privacy statement.