De expertgroep A Futureproof Formula wil met elkaar richting geven aan de voorwaarden voor een succesvolle transitie naar een toekomstig bestendige formule. Hierbij willen we aandacht geven aan onder andere de propositie ontwikkeling en positionering, verandering van consumentengedrag en de rol van communicatie- en verkoopkanalen, nieuwe technologie en business modellen, human capital development.

Mede mogelijk gemaakt door:

Onderzoeksvraag

Welke ingrediënten bepalen in de toekomst het succes van formules?

Expertgroepmeetings

We gaan vijf bijeenkomsten organiseren, waarbij we onderstaande thema’s met elkaar bespreken:

  1. Toekomst van de Retail
    a. Wat zijn de belangrijkste retailshifts?
    b. Wat betekent dit voor jouw formule?
  2. Formule 2030
    a. De rol van technologie
    b. Assessment en aanscherping van bestaande formuledefinitie en -bouwstenen
  3. Ontwikkeling nieuw formule model
    a. Dominante formule clusters o.b.v. de nieuwe bouwstenen
    b. Impact op eigen organisatie
  4. Transitieproces
    a. Change Management
    b. Lessons learned uit cases
  5. Afsluiting
    a. Recap inhoud
    b. Formule Index 2030 en paper afronden

    Elke bijeenkomst zal plaatsvinden op een inspirerende locatie met rondleiding en/of relevante spreker.

Planning onderzoeksjaar

april
2019
februari
2020

Mede mogelijk gemaakt door:

Personen in deze expertgroep

Voorzitter

Hosts

  • Jasper van Santen

    Jasper van Santen

    Marketing Specialist, Centric

  • Joost Vugts

    International Business Development Executive, Centric

Alle 21 experts

  • Martijn Boone

    Marketing Manager, FFC Franchise B.V. (Kwalitaria & Delifrance)

  • Lennart Broere

    Manager Inkoop, Prénatal Moeder & Kind B.V.

  • Arthur van Diemen

    Omnichannel Development Manager, Intertoys.nl

  • Arthur van Diemen

    Omnichannel Development Manager, Nextail

  • Bas van Eekelen

    Senior Business Associate, Gwynt

  • Bart Fischer

    Owner, 7BFT B.V.

  • Chadli Hachani

    Marketing & Formule Manager, Topparken Holding B.V.

  • Dennis van Hattem

    Business Principal, Gwynt

  • Martijn van der Hoeven

    Formule Manager, SPAR Holding B.V.

  • Rik Klercq

    Director Omnichannel, Euretco Omni Channel

  • Tim Koorn

    Sr. Formulmanager, KPN B.V

  • Richard Lems

    Director Format & Design, Rituals Cosmetics enterprise B.V.

  • Lorette van der Meij

    Sr. Formule Manager a.i., HBC Netherlands B.V.

  • Lorette van der Meij

    Retail en Concept Development, Amsterdam Airport Schiphol Consumers

  • Ruud van Munster

    Directeur Commercie, Nederlandse Drogisterij Service B.V.

  • Patrick Nathoenie

    Formulemanager, De IJsvogel Groep B.V.

  • Nicole Opreij

    Marketing Director, HBC Netherlands B.V.

  • Paul Schnitker

    Formule Manager, Technische Unie

  • Rodger Schoester

    Head of Marketing Netherlands & Nordics, Subway Nordics Support Centre

  • Michiel Sieben

    Marketing Director, Shoetime Retail B.V.

  • Gino Thuij

    Docent Commerciële Economie en Communicatie, HZ / HZ University of Applied Sciences

Nieuws

Meer nieuws

ShoppingTomorrow maakt gebruik van cookies en vergelijkbare technieken. Met cookies volgen wij en derde partijen jouw internetgedrag binnen onze website. Hiermee kunnen we advertenties tonen op basis van jouw interesse en kun je informatie delen via social media. Als je verdergaat op onze website gaan we ervan uit dat je hiermee akkoord bent. Meer informatie is te vinden in de Privacyverklaring

Bestand downloaden

Laat je gegevens achter om bestanden te kunnen downloaden. Dit hoeft maar één keer.

Bij het klikken op ‘downloaden’ geef je toestemming dat jouw gegevens worden verstrekt aan de partner/auteur van het document (met wie dit document in samenwerking tot stand is gekomen) en dat je benaderd kunt worden door de partner/auteur, binnen 3 maanden na het downloaden. Meer informatie over hoe ShoppingTomorrow omgaat met je gegevens is te vinden in het privacy statement.