Veruit de meeste klantervaringen van nu zijn een combinatie van on- en offline processen, waarbij een klant onbewust en impliciet tussen kanalen wisselt. Voor bedrijven blijkt het lastig om hier grip op te krijgen. Het lukt nog onvoldoende om klanten een persoonlijke, relevante en flexibele ervaring aan te bieden. In deze bluepaper bespreekt de expertgroep hoe verschillende soorten bedrijven van elkaar kunnen leren om de klant écht centraal te zetten, de organisatie in te richten op innovatie en klanttevredenheid, en techniek en data op de juiste manier ondersteunend te laten zijn.

Mede mogelijk gemaakt door:

Onderzoeksvraag

Wat zijn de uitdagingen en succesfactoren in het Omnichannel Commerce landschap van 2025?

Mede mogelijk gemaakt door:

Personen in deze expertgroep

Voorzitters

  • Tu Ngo

    Tu Ngo

    Manager - Design | Experience | Innovation, Accenture Interactive

  • Mehmet Olmez

    Mehmet Olmez

    Managing Director Accenture Interactive, Accenture Interactive

Host

  • Niels Goossen

    Niels Goossen

    Business Development & Strategy, Oracle Nederland B.V.

Alle 16 experts

  • Sarah Bouwmeister

    Sarah Bouwmeister

    E-commerce Manager, SPAR Holding B.V.

  • Lex Burgerhout

    Lex Burgerhout

    E-commerce Manager Retail, Heineken Nederland

  • Manuel Buskop

    Manuel Buskop

    Commercieel Directeur, BCC

  • Gert Kiks

    Gert Kiks

    Purchase manager, MegaTyre

  • Marnick Kilsdonk

    Marnick Kilsdonk

    Sr. Presales Consultant CX, Oracle Nederland B.V.

  • Merijn Koelewijn

    Merijn Koelewijn

    Director Ecommerce, Unilever

  • Wieteke Lankhaar

    Wieteke Lankhaar

    Online marketing manager, Bidfood B.V.

  • Joost Lebens

    Joost Lebens

    Sales Director NL, Jacobs Douwe Egberts

  • Robert Mende

    Robert Mende

    Operationeel Manager E-commerce, ANWB BV

  • Arno Pont

    Arno Pont

    Digital Consultant, Accenture

  • Vikash Sital

    Vikash Sital

    Business Solutions Lead, Oracle Nederland B.V.

  • Maarten Timmerman-Zubani

    Maarten Timmerman-Zubani

    Interim director omnichannel, Woensdagmiddag Management

  • Ronald van Drunen

    Ronald van Drunen

    Director E-commerce, Bugaboo International B.V.

  • Jasper van Orden

    Jasper van Orden

    Marketing Directeur, praxis.nl

  • Eefje Vogels

    Eefje Vogels

    E-commerce Manager, Swinkels Family Brewers

  • Maggie Wong

    Operations Manager E-commerce, G-Star Raw C.V.

Nieuws

  • Op naar duurzaam succes met ShoppingTomorrow
    • Nieuwsbericht
    • 11-10-2023

    Een gigantische hoeveelheid toepasbare kennis over digital commerce is beschikbaar gekomen. Het zijn de gedeelde inzichten van ruim vijfhonderd experts van ShoppingTomorrow, in 21 bluepapers. Ze staan...
  • Dit zijn de highlights van de Final Sprint
    • Blog
    • 29-06-2023

    De ShoppingTomorrow - Final Sprint vandaag bracht een mooie opkomst van ruim 400 experts in de Rijtuigenloods in Amersfoort. Het evenement bood de gelegenheid voor de professionals om samen te komen met...
  • Consument shopt in de toekomst vaker online en duurzamer, maar niet per se in een metaverse
    • Persbericht
    • 29-06-2023

    Consumenten verwachten in de toekomst meer online te gaan besteden. Ze verwachten 37% van hun uitgaven online te besteden in 2028, 5 procentpunt meer dan het werkelijke percentage in 2022. Daarnaast gaan...

Meer nieuws

ShoppingTomorrow maakt gebruik van cookies en vergelijkbare technieken. Met cookies volgen wij en derde partijen jouw internetgedrag binnen onze website. Hiermee kunnen we advertenties tonen op basis van jouw interesse en kun je informatie delen via social media. Als je verdergaat op onze website gaan we ervan uit dat je hiermee akkoord bent. Meer informatie is te vinden in de Privacyverklaring

Bestand downloaden

Laat je gegevens achter om bestanden te kunnen downloaden. Dit hoeft maar één keer.

Wij gaan zorgvuldig met jouw gegevens om. Meer informatie hierover is te vinden in de Privacyverklaring.