Veruit de meeste klantervaringen van nu zijn een combinatie van on- en offline processen, waarbij een klant onbewust en impliciet tussen kanalen wisselt. Voor bedrijven blijkt het lastig om hier grip op te krijgen. Het lukt nog onvoldoende om klanten een persoonlijke, relevante en flexibele ervaring aan te bieden. In deze bluepaper bespreekt de expertgroep hoe verschillende soorten bedrijven van elkaar kunnen leren om de klant écht centraal te zetten, de organisatie in te richten op innovatie en klanttevredenheid, en techniek en data op de juiste manier ondersteunend te laten zijn.

Mede mogelijk gemaakt door:

Onderzoeksvraag

Wat zijn de uitdagingen en succesfactoren in het Omnichannel Commerce landschap van 2025?

Mede mogelijk gemaakt door:

Personen in deze expertgroep

Voorzitters

  • Tu Ngo

    Tu Ngo

    Manager - Design | Experience | Innovation, Accenture Interactive

  • Mehmet Olmez

    Mehmet Olmez

    Managing Director Accenture Interactive, Accenture Interactive

Host

  • Niels Goossen

    Niels Goossen

    Business Development & Strategy, Oracle Nederland B.V.

Alle 16 experts

  • Sarah Bouwmeister

    Sarah Bouwmeister

    E-commerce Manager, SPAR Holding B.V.

  • Lex Burgerhout

    Lex Burgerhout

    E-commerce Manager Retail, Heineken Nederland

  • Manuel Buskop

    Manuel Buskop

    Commercieel Directeur, BCC

  • Gert Kiks

    Gert Kiks

    Purchase manager, MegaTyre

  • Marnick Kilsdonk

    Marnick Kilsdonk

    Sr. Presales Consultant CX, Oracle Nederland B.V.

  • Merijn Koelewijn

    Merijn Koelewijn

    Director Ecommerce, Unilever

  • Wieteke Lankhaar

    Wieteke Lankhaar

    Online marketing manager, Bidfood B.V.

  • Joost Lebens

    Joost Lebens

    Sales Director NL, Jacobs Douwe Egberts

  • Robert Mende

    Robert Mende

    Operationeel Manager E-commerce, ANWB BV

  • Arno Pont

    Arno Pont

    Digital Consultant, Accenture

  • Vikash Sital

    Vikash Sital

    Business Solutions Lead, Oracle Nederland B.V.

  • Maarten Timmerman-Zubani

    Maarten Timmerman-Zubani

    Interim director omnichannel, Woensdagmiddag Management

  • Ronald van Drunen

    Ronald van Drunen

    Director E-commerce, Bugaboo International B.V.

  • Jasper van Orden

    Jasper van Orden

    Marketing Directeur, praxis.nl

  • Eefje Vogels

    Eefje Vogels

    E-commerce Manager, Swinkels Family Brewers

  • Maggie Wong

    Operations Manager E-commerce, G-Star Raw C.V.

Nieuws

  • 5 redenen waarom je Shopping Today niet wilt missen
    • Nieuwsbericht

    Hoe blijf jij bij in de razendsnel ontwikkelende e-commercebranche? En wat zijn de gevolgen voor jouw organisatie? Ga je mee met de laatste ontwikkelingen of kies je een ander pad? We kijken tijdens Shopping...
  • Hoe ziet de klantreis in de slaapwereld eruit?
    • Nieuwsbericht

    Op deze vraag geeft Joey Janssen, Customer Strategy Manager bij Swiss Sense, je tijdens De Kick-Off van ShoppingTomorrow antwoord. Ook zal hij vertellen welke technologieën Swiss Sense inzet om die reis...

Meer nieuws

ShoppingTomorrow maakt gebruik van cookies en vergelijkbare technieken. Met cookies volgen wij en derde partijen jouw internetgedrag binnen onze website. Hiermee kunnen we advertenties tonen op basis van jouw interesse en kun je informatie delen via social media. Als je verdergaat op onze website gaan we ervan uit dat je hiermee akkoord bent. Meer informatie is te vinden in de Privacyverklaring

Bestand downloaden

Laat je gegevens achter om bestanden te kunnen downloaden. Dit hoeft maar één keer.

Bij het klikken op ‘downloaden’ geef je toestemming dat jouw gegevens worden verstrekt aan de partner/auteur van het document (met wie dit document in samenwerking tot stand is gekomen) en dat je benaderd kunt worden door de partner/auteur, binnen 3 maanden na het downloaden. Meer informatie over hoe ShoppingTomorrow omgaat met je gegevens is te vinden in het privacy statement.