Veruit de meeste klantervaringen van nu zijn een combinatie van on- en offline processen, waarbij een klant onbewust en impliciet tussen kanalen wisselt. Voor bedrijven blijkt het lastig om hier grip op te krijgen. Het lukt nog onvoldoende om klanten een persoonlijke, relevante en flexibele ervaring aan te bieden. In deze bluepaper bespreekt de expertgroep hoe verschillende soorten bedrijven van elkaar kunnen leren om de klant écht centraal te zetten, de organisatie in te richten op innovatie en klanttevredenheid, en techniek en data op de juiste manier ondersteunend te laten zijn.

Mede mogelijk gemaakt door:

Onderzoeksvraag

Wat zijn de uitdagingen en succesfactoren in het Omnichannel Commerce landschap van 2025?

Mede mogelijk gemaakt door:

Personen in deze expertgroep

Voorzitters

  • Tu Ngo

    Tu Ngo

    Manager - Design | Experience | Innovation, Accenture Interactive

  • Mehmet Olmez

    Mehmet Olmez

    Managing Director Accenture Interactive, Accenture Interactive

Host

  • Niels Goossen

    Niels Goossen

    Business Development & Strategy, Oracle Nederland B.V.

Alle 16 experts

  • Sarah Bouwmeister

    Sarah Bouwmeister

    E-commerce Manager, SPAR Holding B.V.

  • Lex Burgerhout

    Lex Burgerhout

    E-commerce Manager Retail, Heineken Nederland

  • Manuel Buskop

    Manuel Buskop

    Commercieel Directeur, BCC

  • Gert Kiks

    Gert Kiks

    Purchase manager, MegaTyre

  • Marnick Kilsdonk

    Marnick Kilsdonk

    Sr. Presales Consultant CX, Oracle Nederland B.V.

  • Merijn Koelewijn

    Merijn Koelewijn

    Director Ecommerce, Unilever

  • Wieteke Lankhaar

    Wieteke Lankhaar

    Online marketing manager, Bidfood B.V.

  • Joost Lebens

    Joost Lebens

    Sales Director NL, Jacobs Douwe Egberts

  • Robert Mende

    Robert Mende

    Operationeel Manager E-commerce, ANWB BV

  • Arno Pont

    Arno Pont

    Digital Consultant, Accenture

  • Vikash Sital

    Vikash Sital

    Business Solutions Lead, Oracle Nederland B.V.

  • Maarten Timmerman-Zubani

    Maarten Timmerman-Zubani

    Interim director omnichannel, Woensdagmiddag Management

  • Ronald van Drunen

    Ronald van Drunen

    Director E-commerce, Bugaboo International B.V.

  • Jasper van Orden

    Jasper van Orden

    Marketing Directeur, praxis.nl

  • Eefje Vogels

    Eefje Vogels

    E-commerce Manager, Swinkels Family Brewers

  • Maggie Wong

    Operations Manager E-commerce, G-Star Raw C.V.

Nieuws

  • Vijf tips om invloed uit te oefenen op besluitvorming
    • Nieuwsbericht
    • 18-05-2022

    Om een waardevolle business partner te kunnen zijn en impact te maken, heb jij als leider er baat bij de dynamiek in de boardroom te begrijpen en te weten met welke uitdagingen leden van een boardroom...
  • Wat de opkomst van Generatie Z en hybride winkelen ons kan vertellen over de toekomst van de stenen winkel
    • Nieuwsbericht
    • 18-05-2022

    E-commerce groeit al jaren en is inmiddels niet meer weg te denken uit de retailsector. De constant groeiende mogelijkheden tot online shopping en digitale mode worden hierbij vaak als bedreiging voor...
  • Wil jij als eerste horen wanneer de Pitstop gelanceerd is?
    • Algemeen
    • 21-04-2022

    De ShoppingTomorrow - Kick-Off is geweest en alle 25 expertgroepen zijn inmiddels volop bezig met onderzoeken. Op dinsdag 31 mei nemen we alweer de volgende stap in het onderzoeksjaar met de lancering...

Meer nieuws

ShoppingTomorrow maakt gebruik van cookies en vergelijkbare technieken. Met cookies volgen wij en derde partijen jouw internetgedrag binnen onze website. Hiermee kunnen we advertenties tonen op basis van jouw interesse en kun je informatie delen via social media. Als je verdergaat op onze website gaan we ervan uit dat je hiermee akkoord bent. Meer informatie is te vinden in de Privacyverklaring

Bestand downloaden

Laat je gegevens achter om bestanden te kunnen downloaden. Dit hoeft maar één keer.

Bij het klikken op ‘downloaden’ geef je toestemming dat jouw gegevens worden verstrekt aan de partner/auteur van het document (met wie dit document in samenwerking tot stand is gekomen) en dat je benaderd kunt worden door de partner/auteur, binnen 3 maanden na het downloaden. Meer informatie over hoe ShoppingTomorrow omgaat met je gegevens is te vinden in het Privacyverklaring.