De expertgroep Hoe richt je je retailorganisatie in voor Omnichannel Succes, met Simac en Boer & Croon als voorzitters en Google en Merkle als host, gaat aan de slag met de onderzoeksvraag: Hoe kunnen retailers hun organisatie optimaal inrichten en hun verschillende kanalen het beste integreren om de omnichannel resultaten te optimaliseren?

Mede mogelijk gemaakt door:

Onderzoeksvraag

Hoe kunnen retailers hun organisatie optimaal inrichten en hun verschillende kanalen het beste integreren om de omnichannel resultaten te optimaliseren?

Toelichting onderzoek

Veel bedrijven opereren nog altijd in silo’s met aparte ecommerce (web & app) en store afdelingen elk met hun eigen doelstellingen en KPIs. Dit staat een ‘excellence customer experience’ nog te vaak in de weg. Maar hoe kunnen retailers deze barriere overkomen en wat is er nu écht voor nodig om deze excellente omnichannel ervaring te realiseren? In deze expertgroep zullen wij leren van de best-in-class omnichannel retailers maar daarbij ook de ‘lessons learned’ en ‘best practices’ ophalen vanuit de organisaties van de deelnemende experts. Met elkaar werken wij zo toe naar een TOM (Target Operating Model) om de optimale omnichannel ervaring te faciliteren en mogelijk te maken. Hierbij zullen wij onder andere stilstaan bij de organisatorische inrichting en de aspecten ‘people, proces, technology en data’ met als doel deze zo te ontwikkelen dat we de klant een optimale omnichannel ervaring kunnen bieden.

Gezocht profiel

Voor deze expertgroep zijn we op zoek naar de volgende functies: 

B2C bedrijven die zowel een online als offline kanaal hebben en waarbij beide kanalen niet meer in de kinderschoenen staan. Geen pure players.

Expertises: marketing, operations, customer excellence, IT / Data, BI, branding & formule en finance. 

Mede mogelijk gemaakt door:

Personen in deze expertgroep

Voorzitters

  • Jonathan van Raaij

    Jonathan van Raaij

    Product Marketing Manager, Simac

  • Sanne Sibbald

    Sanne Sibbald

    Young Executive, Boer & Croon

Hosts

  • Benjamin Mulder

    Benjamin Mulder

    Digital Strategist, Merkle Nederland

  • Barry Zuidgeest

    Barry Zuidgeest

    Industry Manager Omnichannel Retail, Google Netherlands B.V.

Alle 19 experts

  • Ariadne Braakenburg

    Ariadne Braakenburg

    E-commerce Manager a.i., Petrol Industries

  • Brandon van Deelen

    Interim E-Commerce Manager, PadelShop BV

  • Suzanne Goossen

    Head of Retail, TUI Nederland N.V

  • Erik de Koning

    Erik de Koning

    E-commerce manager, Van Dal mannenmode B.V.

  • Michiel Maas

    Michiel Maas

    E-commerce manager, CameraNU.nl

  • Christian Markwat

    Christian Markwat

    Country E-commerce Integration Manager, IKEA

  • Martijn Moerkerk

    Partner Strategy & Execution, BoerCroon

  • Hans Nieuwland

    Head of Partners & Partnerships, Decathlon

  • Ruben van Noorloos

    Ruben van Noorloos

    Business Developer Omnichannel, Plus Retail B.V.

  • Jessica Ozturk

    Jessica Ozturk

    Marketing Manager, A.S. Watson BV

  • Robin Schuijt-Hoogeveen

    Marketing Manager, Deka Supermarkten B.V.

  • Edward Sleijffers

    Edward Sleijffers

    Owner, Flash interim management

  • Anjo van der Spek

    Anjo van der Spek

    CIO, De Mandemakers Groep

  • Mischa Tan

    Manager Zonnebrillen, GrandVision Benelux

  • Martijn Verkerk

    Omnichannel Procesmanager, Welkoop Retail B.V.

  • Arnold Vlaander

    Media Effectiveness Specialist, Rituals Cosmetics Enterprise B.V.

  • Stijn Voet

    Stijn Voet

    Head of Commerce, Intergamma B.V.

  • Cees van de Water

    Cees van de Water

    Marketing Manager, Beter Bed B.V.

  • Melanie Wijnolst

    Director Ombichannel Products, PVH

Agenda

Meer events

Nieuws

  • Expertgroep zoekt merken voor een Marketplaces case
    • Expertgroep
    • 15-03-2023

    Het nieuwe programmajaar is nu officieel begonnen. Met een succesvolle Kick-Off achter de rug gaan de expertgroepen met veel enthousiasme aan de slag. Één van deze expertgroepen is Succesvol je merk bouwen...
  • ShoppingTomorrow – Kick-Off: start van het programmajaar 2023
    • Blog
    • 09-03-2023

    Dit jaar opende Marieke Vink, programmamanager van ShoppingTomorrow, de Kick-Off in een zaal vol enthousiaste voorzitters, hosts en experts. We hebben er weer een grote groep nieuwe experts bij, die veel...
  • ShoppingTomorrow - Kick-Off: Circulaire modellen bij Decathlon
    • Nieuwsbericht
    • 28-02-2023

    Op donderdag 9 maart gaat het nieuwe programmajaar van ShoppingTomorrow van start tijdens de ShoppingTomorrow - Kick-Off. Dit event is alleen toegankelijk voor de hosts, voorzitters en deelnemende experts...

Meer nieuws

ShoppingTomorrow maakt gebruik van cookies en vergelijkbare technieken. Met cookies volgen wij en derde partijen jouw internetgedrag binnen onze website. Hiermee kunnen we advertenties tonen op basis van jouw interesse en kun je informatie delen via social media. Als je verdergaat op onze website gaan we ervan uit dat je hiermee akkoord bent. Meer informatie is te vinden in de Privacyverklaring

Bestand downloaden

Laat je gegevens achter om bestanden te kunnen downloaden. Dit hoeft maar één keer.

Bij het klikken op ‘downloaden’ geef je toestemming dat jouw gegevens worden verstrekt aan de partner/auteur van het document (met wie dit document in samenwerking tot stand is gekomen) en dat je benaderd kunt worden door de partner/auteur, binnen 3 maanden na het downloaden. Meer informatie over hoe ShoppingTomorrow omgaat met je gegevens is te vinden in het Privacyverklaring.