De expertgroep Selling Successfully on Marketplaces met 10XCREW als voorzitter en bol.com en Channel Engine als hosts, gaat aan de slag met de onderzoeksvraag: Wat is er voor nodig om als merk succesvol te verkopen via marketplaces zoals Amazon en bol.com?

Mede mogelijk gemaakt door:

Onderzoeksvraag

Wat is er voor nodig om als merk succesvol te verkopen via marketplaces zoals Amazon en bol.com?

Toelichting onderzoek

De volgende deelvragen zijn opgesteld: 

  • Cross-Border scaling: Wat is er nodig om uw merk Cross-Border en op meerdere marktplaatsen te schalen?
  • Data driven optimization: Wat is een goede datastrategie en hoe voer je datagedreven optimalisatie uit binnen je marketplace team?
  • Automation: Hoe automatiseer je je marktplaatsactiviteiten? 
  • How to build your brand on a marketplace? Welke tools zijn er en wat zijn de do's and don'ts?

Gezocht profiel

Deze expertgroep is voornamelijk op zoek naar experts in de volgende functieprofielen:

  • Ecommerce Manager / Director
  • Marketplace Manager / Director
  • Digital Marketing Manager / Director
  • Online Sales Manager / Director
  • Commercial Director

Focus op brands en B2C

 

Mede mogelijk gemaakt door:

Personen in deze expertgroep

Voorzitter

  • Emile Valkestijn

    Emile Valkestijn

    Chief Commercial Officer, 10XCREW

Hosts

  • Sophie Nijhout

    Sophie Nijhout

    Head of API Support & Partner Ecosystem Developmen, bol.com

  • Jorrit Steinz

    Jorrit Steinz

    CEO, Channel Engine

Alle 4 experts

  • Job Janssen

    Job Janssen

    Partner Manager EMEA, Sonos Europe BV

  • Albert Kamphuis

    Albert Kamphuis

    E-commerce Director, VONROC B.V.

  • Marly van de Ven-Brons

    Marly van de Ven-Brons

    E-commerce Development Manager, Bolsius Nederland B.V.

  • Thijs Vermeulen

    Thijs Vermeulen

    Director, Ecommerce EMEA, PMI Worldwide

Nieuws

  • De metaverse is hier! Ben jij er klaar voor?
    • Nieuwsbericht
    • 18-01-2022

    Er is niet echt een keiharde definitie voor het tech hype woord van dit moment: metaverse. Het is deels Web3.0, VR, AR, Crypto, platform en e-commerce ineen. Het is een pure internetwereld waarin je loopt,...
  • Het einde van third party cookies
    • Nieuwsbericht
    • 18-01-2022

    Nu privacybescherming steeds belangrijker wordt, heeft Google bekendgemaakt in 2023 afstand te doen van third party cookies. Vorig jaar stopten browsers Safari en Firefox hier al mee en nam ook Apple maatregelen...
  • We stoppen met het verkopen van messen aan jongeren
    • Nieuwsbericht
    • 18-01-2022

    De jeugdcriminaliteit daalt, maar niet in de categorie ernstige geweldsdelicten. Er is in de politiestatistieken sprake van een stijging van het aantal jongeren onder de 18 jaar die verdacht wordt van...

Meer nieuws

ShoppingTomorrow maakt gebruik van cookies en vergelijkbare technieken. Met cookies volgen wij en derde partijen jouw internetgedrag binnen onze website. Hiermee kunnen we advertenties tonen op basis van jouw interesse en kun je informatie delen via social media. Als je verdergaat op onze website gaan we ervan uit dat je hiermee akkoord bent. Meer informatie is te vinden in de Privacyverklaring

Bestand downloaden

Laat je gegevens achter om bestanden te kunnen downloaden. Dit hoeft maar één keer.

Bij het klikken op ‘downloaden’ geef je toestemming dat jouw gegevens worden verstrekt aan de partner/auteur van het document (met wie dit document in samenwerking tot stand is gekomen) en dat je benaderd kunt worden door de partner/auteur, binnen 3 maanden na het downloaden. Meer informatie over hoe ShoppingTomorrow omgaat met je gegevens is te vinden in het Privacyverklaring.