De expertgroep Cross-border E-commerce: no going back, met Salesupply als voorzitter en FedEx als host, gaat dit jaar aan de slag met de onderzoeksvraag: Hoe nieuwe klanten in verschillende landen aan te trekken en te beheren?

Mede mogelijk gemaakt door:

Onderzoeksvraag

Hoe nieuwe klanten in verschillende landen aan te trekken en te beheren?

Pitstop video 'Cross-border e-commerce: no going back 2021'
Pitstop video 'Cross-border e-commerce: no going back 2021' - https://www.youtube.com/watch?v=CIMkDbHPhfI

Mede mogelijk gemaakt door:

Personen in deze expertgroep

Voorzitters

Hosts

  • Jordie Geuyen

    Jordie Geuyen

    Business Development Manager, FedEx Cross Border

  • Patrick Stoof

    Patrick Stoof

    Content & Product specialist, FedEx Express Netherlands BV

Alle 12 experts

  • Alex Baar

    Alex Baar

    E-commerce Manager, Jolie Window Fashions B.V.

  • Timon van den Berg

    Timon van den Berg

    Global E-commerce Manager, Karhu Holding B.V.

  • Max Bisseling

    Max Bisseling

    CTO, Online Plastics Group B.V.

  • Jill Boonstra

    Jill Boonstra

    Manager International Growth, OMODA

  • Roel Linssen

    Roel Linssen

    Directeur / Eigenaar, Tomahawk Digital Marketing

  • Dennis van de Pol

    Dennis van de Pol

    CEO, Snowcountry B.V.

  • Paloma van der Put

    Paloma van der Put

    b2b marketing & business development, Thuiswinkel.org

  • Chantal Schinkels

    Chantal Schinkels

    E-commerce manager, SportShifters

  • Leander van der Stoep

    Leander van der Stoep

    Delivery Manager, YourSurprise.com

  • Machiel Tiddens

    Machiel Tiddens

    Director Digital Platform, NLinBusiness

  • Nick Vermeulen

    Nick Vermeulen

    E-commerce Specialist, Secrid B.V.

  • Paul de Vries

    Paul de Vries

    Head of E-commerce & Marketing, TheSting.com

Nieuws

  • AI-verbeterde customer journey in 2024: Wat betekent dit voor jouw bedrijf?
    • Nieuwsbericht
    • 22-08-2024

    Binnen ShoppingTomorrow’s expertgroep "AI: verbeterde Customer Journey 2024" werken toonaangevende bedrijven zoals Deloitte, Google, en AdWise als voorzitters en hosts samen om de toekomst van AI in klantreizen...
  • Toekomst van winkelen: meer focus op duurzaamheid, weinig vertrouwen in nieuwe technologieën
    • Nieuwsbericht
    • 17-07-2024

    Consumenten zijn steeds vaker bezig met duurzaamheid wanneer ze (online) aankopen doen. Zo laten ze producten vaker repareren, kopen ze meer tweedehands en controleren ze nieuwe producten door middel van...
  • De highlights van de ShoppingTomorrow – Final Sprint
    • Nieuwsbericht
    • 05-07-2024

    De ShoppingTomorrow - Final Sprint bracht een mooie opkomst van ruim 400 experts in stadion de Galgenwaard in Utrecht. Het evenement bood de gelegenheid voor de professionals om samen te komen met hun...

Meer nieuws

ShoppingTomorrow maakt gebruik van cookies en vergelijkbare technieken. Met cookies volgen wij en derde partijen jouw internetgedrag binnen onze website. Hiermee kunnen we advertenties tonen op basis van jouw interesse en kun je informatie delen via social media. Als je verdergaat op onze website gaan we ervan uit dat je hiermee akkoord bent. Meer informatie is te vinden in de Privacyverklaring

Bestand downloaden

Laat je gegevens achter om bestanden te kunnen downloaden. Dit hoeft maar één keer.

Wij gaan zorgvuldig met jouw gegevens om. Meer informatie hierover is te vinden in de Privacyverklaring.