Deze expertgroep, onder leiding van Spotler en Redkiwi, gaat aan de slag met de onderzoeksvraag: Hoe ver kun, mag en moet je gaan met personalisatie in e-commerce?

Mede mogelijk gemaakt door:

Onderzoeksvraag

Hoe ver kun, mag en moet je gaan met personalisatie in e-commerce?

Toelichting onderzoek

De expertgroep gaat aan de slag met de volgende deelvragen: 

  • Welke technieken maken personalisatie mogelijk en waar zitten de grenzen?
  • Welke data heb je tot je beschikking en hoe kun je die inzetten?
  • Hoe ver mag je gaan volgens huidige wet- en regelgeving?
  • Welke wet- en regelgeving kunnen we verwachten? 
  • Wanneer houdt een gerechtvaardigd belang op? 
  • Hoe succesvol is personalized e-commerce?
  • Wanneer wordt personalisatie als onprettig ervaren? 
  • Moet je ook het ongepersonaliseerde verrassingseffect meenemen om nog betere resultaten te halen bij je klanten, prospects, abonnees en ontvangers?

Gezocht profiel van experts

Deze expertgroep zoekt experts in de volgende functies:

  • E-commerce Managers
  • Digital Marketeers
  • Data-analisten
  • Onafhankelijke juridische (privacy) experts 
  • AI experts

Mede mogelijk gemaakt door:

Personen in deze expertgroep

Voorzitters

Host

  • Benno Lokhorst

    Benno Lokhorst

    CCO, Redkiwi

Alle 24 experts

  • Pascal Bergevoet

    Pascal Bergevoet

    Customer Value Manager, Makro Nederland

  • Maarten Bos

    Maarten Bos

    Digital Manager, Prominent

  • Paul Deckers

    Online Marketeer, SPAR Holding B.V.

  • Joey Engelen

    Joey Engelen

    Klium MarCom & Pricing Manager, Dexis

  • Emiel Fokker

    Emiel Fokker

    Founder, ippies.nl

  • Irene Fransen

    Irene Fransen

    E-mail marketeer, Ziengs.nl

  • Sander Goedhart

    Manager Omnichannel, Vi-Brand B.V.

  • Michael de Groot

    Michael de Groot

    Digital Commerce Manager, Intergamma B.V.

  • Tim Hoefnagel

    Tim Hoefnagel

    Founder & MD, Squeezely B.V.

  • Femke van der Hoeven

    Country Manager, PARSHIP.nl

  • Wouter Hoolwerf

    Wouter Hoolwerf

    E-commerce manager / Mede-eigenaar, TIM'S BV

  • Linda Klus

    Linda Klus

    Conversion Lead, HEMA BV

  • Sander Kuiper

    Sander Kuiper

    Senior Online Marketeer, Babboe.nl

  • Jesler Laansma

    Jesler Laansma

    E-commerce & Marketplace Manager Meyco, B-Boo Baby & Lifestyle GmbH

  • Sara Mosch

    Sara Mosch

    Legal counsel privacy, DDMA

  • Peter Nederstigt

    Peter Nederstigt

    E-commerce manager, VVV Texel

  • Kimberley Prenger

    Kimberley Prenger

    Persuasion marketeer, Shopping Minds

  • Linda Schulting

    Linda Schulting

    E-mail marketing specialist / Online marketeer, Studystore B.V.

  • Janneke Strebus

    Marktmanager Pakketten, PostNL Pakketten Benelux BV

  • Renske Strik

    Renske Strik

    Shopmanager E-commerce, Jumbo Supermarkten BV

  • Britt Timmerman

    Britt Timmerman

    Customer Journey Expert, ING bank

  • Marianne Wesselink

    E-commerce manager, Pinkcube

  • Ferry Willeijns

    E-mail / CRM marketeer & Co-owner, Funnelboost

  • Saartje de Wit

    Saartje de Wit

    CRM, loyalty en e-mailmarketing specialist, Emailhuis

Agenda

Meer events

Nieuws

  • Jos Schreurs over Product Information Management: "Data is het nieuwe goud"
    • Nieuwsbericht
    • 02-03-2021

    Jos Schreurs, medeoprichter en partner van Squadra, voorzitter van en samen met Onno Cleijpool expert van de e-learning Product Information Management (PIM), spreekt liever niet over een PIM systeem, maar...
  • “Niet de grootste bedrijven overleven, ook niet de slimste bedrijven, maar de meest wendbare en veerkrachtige organisaties”
    • Longread
    • 25-02-2021

    Chaos biedt kansen, dat zien we in de huidige wereld dat gedomineerd wordt door het coronavirus. Maar dit is niet de eerste crisis van de wereld en we kunnen hiervan leren. We zien dat het oude niet meer...
  • Guus van de Mond: “Artificial Intelligence wordt in rap tempo beschikbaar voor iedereen”
    • Nieuwsbericht
    • 12-02-2021

    De mogelijkheden met Artificial Intelligence (AI) voor e-commerce zijn eindeloos. Met AI realiseer je bijvoorbeeld een gepersonaliseerd aanbod, suggesties op basis van beeldherkenning en 24/7 klantenservice...

Meer nieuws

ShoppingTomorrow maakt gebruik van cookies en vergelijkbare technieken. Met cookies volgen wij en derde partijen jouw internetgedrag binnen onze website. Hiermee kunnen we advertenties tonen op basis van jouw interesse en kun je informatie delen via social media. Als je verdergaat op onze website gaan we ervan uit dat je hiermee akkoord bent. Meer informatie is te vinden in de Privacyverklaring

Bestand downloaden

Laat je gegevens achter om bestanden te kunnen downloaden. Dit hoeft maar één keer.

Bij het klikken op ‘downloaden’ geef je toestemming dat jouw gegevens worden verstrekt aan de partner/auteur van het document (met wie dit document in samenwerking tot stand is gekomen) en dat je benaderd kunt worden door de partner/auteur, binnen 3 maanden na het downloaden. Meer informatie over hoe ShoppingTomorrow omgaat met je gegevens is te vinden in het privacy statement.