Personalized E-commerce 2021

Actief

Deze expertgroep, onder leiding van Spotler en Redkiwi, gaat aan de slag met de onderzoeksvraag: Hoe ver kun, mag en moet je gaan met personalisatie in e-commerce?

Mede mogelijk gemaakt door:

Onderzoeksvraag

Hoe ver kun, mag en moet je gaan met personalisatie in e-commerce?

Toelichting onderzoek

De expertgroep gaat aan de slag met de volgende deelvragen: 

  • Welke technieken maken personalisatie mogelijk en waar zitten de grenzen?
  • Welke data heb je tot je beschikking en hoe kun je die inzetten?
  • Hoe ver mag je gaan volgens huidige wet- en regelgeving?
  • Welke wet- en regelgeving kunnen we verwachten? 
  • Wanneer houdt een gerechtvaardigd belang op? 
  • Hoe succesvol is personalized e-commerce?
  • Wanneer wordt personalisatie als onprettig ervaren? 
  • Moet je ook het ongepersonaliseerde verrassingseffect meenemen om nog betere resultaten te halen bij je klanten, prospects, abonnees en ontvangers?

Mede mogelijk gemaakt door:

Personen in deze expertgroep

Voorzitters

Host

  • Benno Lokhorst

    Benno Lokhorst

    CCO, Redkiwi

Alle 31 experts

  • Pascal Bergevoet

    Pascal Bergevoet

    Customer Value Manager, Makro Nederland

  • Maarten Bos

    Maarten Bos

    E-commerce Manager, My Jewellery

  • Paul Deckers

    Paul Deckers

    Senior Digital Marketeer, SPAR Holding B.V.

  • Filip DeClerck

    Filip DeClerck

    Eastpak Sr Manager eCommerce & Marketplaces, VF Europe BVBA

  • Joey Engelen

    Joey Engelen

    Marketing & Pricing Manager, Klium

  • Emiel Fokker

    Emiel Fokker

    Founder, ippies.nl

  • Irene Fransen

    Irene Fransen

    E-mailmarketeer, Ziengs Schoenen B.V.

  • Sander Goedhart

    Sander Goedhart

    Manager Omnichannel, The Stone

  • Michael de Groot

    Manager E-commerce, Kooyman

  • Tim Hoefnagel

    Tim Hoefnagel

    Founder & MD, Squeezely B.V.

  • Wouter Hoolwerf

    Wouter Hoolwerf

    E-commerce manager / Mede-eigenaar, TIM'S BV

  • Linda Klus

    Linda Klus

    Conversion Lead, HEMA BV

  • Sander Kuiper

    Sander Kuiper

    Teamlead E-commerce, Babboe B.V.

  • Jesler Laansma

    Jesler Laansma

    E-commerce & Marketplace Manager Meyco, B-Boo Baby & Lifestyle GmbH

  • Sara Mosch

    Sara Mosch

    Legal Counsel, DDMA

  • Peter Nederstigt

    Peter Nederstigt

    E-commerce manager, VVV Texel

  • Lauren Pilon

    Lauren Pilon

    Senior Webshop Coordinator, Hunkemöller B.V.

  • Kimberley Prenger

    Kimberley Prenger

    Persuasion marketeer, Shopping Minds

  • Wouter Rusius

    Wouter Rusius

    Manager E-commerce Bricks & Clicks, FrieslandCampina Nederland B.V.

  • Serdal Sayar

    Serdal Sayar

    Head Of Partnership, Flowbox

  • Linda Schulting

    Linda Schulting

    E-mail marketing specialist / Online marketeer, Studystore B.V.

  • Janneke Strebus

    Janneke Strebus

    Senior Marktmanager, PostNL Pakketten Benelux BV

  • Renske Strik

    Renske Strik

    Shopmanager E-commerce, Jumbo Supermarkten BV

  • Annechien Tiggelaar

    Annechien Tiggelaar

    Online Marketeer, Libbey

  • Britt Timmerman

    Britt Timmerman

    Customer Journey Expert, ING bank

  • Mark Verbeek

    Mark Verbeek

    Product owner CRO, e-luscious Nederland B.V.

  • Marianne Wesselink

    E-commerce manager, Pinkcube

  • Ferry Willeijns

    E-mail / CRM marketeer & Co-owner, Funnelboost

  • Tanja Wilming

    Tanja Wilming

    Marketing Lead Feestdagen, bol.com

  • Saartje de Wit

    Saartje de Wit

    CRM, Loyalty & E-mailmarketing Specialist, Emailhuis

  • Arjen Woortman

    Arjen Woortman

    E-Commerce Manager, Nespresso Nederland B.V.

Nieuws

  • Wil jij als eerste weten wanneer de nieuwste bluepapers online komen?
    • Algemeen
    • 14-09-2021

    De 22 ShoppingTomorrow-expertgroepen zijn momenteel druk bezig met een onderzoek of vraagstuk en schrijven een zogenaamde bluepaper over de resultaten en inzichten die zij hebben opgedaan in de expertgroepsessies....
  • Talkshow Shopping Time
    • Nieuwsbericht
    • 07-09-2021

    Vorige week was Shopping Time, het derde event in het programmajaar van ShoppingTomorrow met het thema: MAKE NOW MATTER. Hierin presenteerden we de resultaten van het GfK consumentenonderzoek als sneak-preview...
  • Vijf tips om technologie en data beter te organiseren
    • Nieuwsbericht
    • 07-09-2021

    Technologie wordt steeds meer onderdeel van het primaire product en dienst. Data zorgt voor een slimmere afhandeling in processen of een uniekere klantbeleving. Hoog tijd om je tech en data slimmer te...

Meer nieuws

ShoppingTomorrow maakt gebruik van cookies en vergelijkbare technieken. Met cookies volgen wij en derde partijen jouw internetgedrag binnen onze website. Hiermee kunnen we advertenties tonen op basis van jouw interesse en kun je informatie delen via social media. Als je verdergaat op onze website gaan we ervan uit dat je hiermee akkoord bent. Meer informatie is te vinden in de Privacyverklaring

Bestand downloaden

Laat je gegevens achter om bestanden te kunnen downloaden. Dit hoeft maar één keer.

Bij het klikken op ‘downloaden’ geef je toestemming dat jouw gegevens worden verstrekt aan de partner/auteur van het document (met wie dit document in samenwerking tot stand is gekomen) en dat je benaderd kunt worden door de partner/auteur, binnen 3 maanden na het downloaden. Meer informatie over hoe ShoppingTomorrow omgaat met je gegevens is te vinden in het privacy statement.