Personalized E-commerce 2021

Actief

Deze expertgroep, onder leiding van Spotler en Redkiwi, gaat aan de slag met de onderzoeksvraag: Hoe ver kun, mag en moet je gaan met personalisatie in e-commerce?

Mede mogelijk gemaakt door:

Onderzoeksvraag

Hoe ver kun, mag en moet je gaan met personalisatie in e-commerce?

Toelichting onderzoek

De expertgroep gaat aan de slag met de volgende deelvragen: 

  • Welke technieken maken personalisatie mogelijk en waar zitten de grenzen?
  • Welke data heb je tot je beschikking en hoe kun je die inzetten?
  • Hoe ver mag je gaan volgens huidige wet- en regelgeving?
  • Welke wet- en regelgeving kunnen we verwachten? 
  • Wanneer houdt een gerechtvaardigd belang op? 
  • Hoe succesvol is personalized e-commerce?
  • Wanneer wordt personalisatie als onprettig ervaren? 
  • Moet je ook het ongepersonaliseerde verrassingseffect meenemen om nog betere resultaten te halen bij je klanten, prospects, abonnees en ontvangers?

Mede mogelijk gemaakt door:

Personen in deze expertgroep

Voorzitters

Host

  • Benno Lokhorst

    Benno Lokhorst

    CCO, Redkiwi

Alle 31 experts

  • Pascal Bergevoet

    Pascal Bergevoet

    Customer Value Manager, Makro Nederland

  • Maarten Bos

    Maarten Bos

    Digital Manager, Prominent

  • Paul Deckers

    Online Marketeer, SPAR Holding B.V.

  • Filip DeClerck

    Filip DeClerck

    Eastpak Sr Manager eCommerce & Marketplaces, VF Europe BVBA

  • Joey Engelen

    Joey Engelen

    Klium MarCom & Pricing Manager, Dexis

  • Emiel Fokker

    Emiel Fokker

    Founder, ippies.nl

  • Irene Fransen

    Irene Fransen

    E-mail marketeer, Ziengs.nl

  • Sander Goedhart

    Sander Goedhart

    Manager Omnichannel, The Stone

  • Michael de Groot

    Michael de Groot

    Digital Commerce Manager, Intergamma B.V.

  • Tim Hoefnagel

    Tim Hoefnagel

    Founder & MD, Squeezely B.V.

  • Wouter Hoolwerf

    Wouter Hoolwerf

    E-commerce manager / Mede-eigenaar, TIM'S BV

  • Linda Klus

    Linda Klus

    Conversion Lead, HEMA BV

  • Sander Kuiper

    Sander Kuiper

    Senior Online Marketeer, Babboe.nl

  • Jesler Laansma

    Jesler Laansma

    E-commerce & Marketplace Manager Meyco, B-Boo Baby & Lifestyle GmbH

  • Sara Mosch

    Sara Mosch

    Legal counsel privacy, DDMA

  • Peter Nederstigt

    Peter Nederstigt

    E-commerce manager, VVV Texel

  • Lauren Pilon

    Lauren Pilon

    Senior Webshop Coordinator, Hunkemöller B.V.

  • Kimberley Prenger

    Kimberley Prenger

    Persuasion marketeer, Shopping Minds

  • Wouter Rusius

    Wouter Rusius

    Manager E-commerce bricks & clicks, FrieslandCampina Nederland B.V.

  • Serdal Sayar

    Serdal Sayar

    Head Of Partnership, Flowbox

  • Linda Schulting

    Linda Schulting

    E-mail marketing specialist / Online marketeer, Studystore B.V.

  • Janneke Strebus

    Marktmanager Pakketten, PostNL Pakketten Benelux BV

  • Renske Strik

    Renske Strik

    Shopmanager E-commerce, Jumbo Supermarkten BV

  • Annechien Tiggelaar

    Annechien Tiggelaar

    Online Marketeer, Libbey

  • Britt Timmerman

    Britt Timmerman

    Customer Journey Expert, ING bank

  • Mark Verbeek

    Mark Verbeek

    Product owner CRO, e-luscious Nederland B.V.

  • Marianne Wesselink

    E-commerce manager, Pinkcube

  • Ferry Willeijns

    E-mail / CRM marketeer & Co-owner, Funnelboost

  • Tanja Wilming

    Tanja Wilming

    Retail Media Consultant, bol.com

  • Saartje de Wit

    Saartje de Wit

    CRM, loyalty en e-mailmarketing specialist, Emailhuis

  • Arjen Woortman

    Arjen Woortman

    E-Commerce Manager, Nespresso Nederland B.V.

Agenda

Meer events

Nieuws

  • Dit heb je gemist tijdens de paneldiscussies van ShoppingTomorrow – Pitstop
    • Algemeen
    • 08-07-2021

    Op 23 juni vond de ShoppingTomorrow – Pitstop plaats. Onderdeel van het programma waren vijf paneldiscussies over vijf verschillende topics: future business models, channel innovation, digital transformation,...
  • In hoeverre gaan duurzaamheid en AI het shopgedrag beïnvloeden in 2030?
    • Algemeen
    • 08-07-2021

    Het scenarioteam 2030 van ShoppingTomorrow is achter de schermen druk bezig met scenarioplanning voor het shopklimaat in 2030. Prof. Dr. Ir. Kitty Koelemeijer is expert in deze groep en vertelde tijdens...
  • Anne Fréderique Biewinga: ruim 20 jaar strategische digital & e-commerce ervaring
    • Nieuwsbericht
    • 24-06-2021

    Ze draait al ruim 20 jaar mee in de e-commercesector en heeft bij verschillende bedrijven proposities gelanceerd en markten opengebroken. We spreken met Anne Fréderique Biewinga, Group Product Director...

Meer nieuws

ShoppingTomorrow maakt gebruik van cookies en vergelijkbare technieken. Met cookies volgen wij en derde partijen jouw internetgedrag binnen onze website. Hiermee kunnen we advertenties tonen op basis van jouw interesse en kun je informatie delen via social media. Als je verdergaat op onze website gaan we ervan uit dat je hiermee akkoord bent. Meer informatie is te vinden in de Privacyverklaring

Bestand downloaden

Laat je gegevens achter om bestanden te kunnen downloaden. Dit hoeft maar één keer.

Bij het klikken op ‘downloaden’ geef je toestemming dat jouw gegevens worden verstrekt aan de partner/auteur van het document (met wie dit document in samenwerking tot stand is gekomen) en dat je benaderd kunt worden door de partner/auteur, binnen 3 maanden na het downloaden. Meer informatie over hoe ShoppingTomorrow omgaat met je gegevens is te vinden in het privacy statement.