Creating Personalized Ecommerce 2022

Actief

De expertgroep Creating Personalized Ecommerce met SPARQUE Spotler en Netprofiler als voorzitters en hosts, gaat aan de slag met de onderzoeksvraag: Hoe kan ik als e-commerce organisatie personalisatie succesvol inzetten in mijn marketingaanpak om mijn omzet te maximaliseren?

Mede mogelijk gemaakt door:

Onderzoeksvraag

Hoe kan ik als e-commerce organisatie personalisatie succesvol inzetten in mijn marketingaanpak om mijn omzet te maximaliseren?

Toelichting onderzoek

Er zijn vele mogelijkheden om personalisatie in te zetten. Veel e-commerceorganisaties willen personalisatie opnemen in hun aanpak, maar hoe zet je personalisatie nu echt succesvol in? Van eerste kennismaking met jouw merk, het zorgen van een goede ervaring op je platform, het doen van de transactie en het zorgen voor zoveel mogelijk herhaalaankopen. Waar kan je gedurende de customer journey personalisatie inzetten en welke mogelijkheden zijn er om je aanpak datagedreven te personaliseren? Welke niveaus van personalisatie (maturity) zijn er en hoe kan je als organisatie hier een duidelijk stappenplan in ontwikkelen? 

Mede mogelijk gemaakt door:

Personen in deze expertgroep

Voorzitters

Alle 32 experts

  • Pjotr van Amelsfoort

    Pjotr van Amelsfoort

    Lead Digital, Avéro Achmea, Achmea

  • Loek Balvers

    Marketing Sales and Partner Manager, SPARQUE

  • Philip Bodar

    Philip Bodar

    Digital Marketing Manager, Cavallaro Retail b.v.

  • Iris Diepeveen

    Iris Diepeveen

    Creative Director, Prins Petfoods

  • Pascal Dooms

    CX Manager, Eastpak

  • Lydia Edel

    Online Marketeer, Kamera Express

  • Nikki Eijpen

    Nikki Eijpen

    International E-commerce Manager, Koninklijke De Kuyper

  • Joey Engelen

    Joey Engelen

    Marketing & Pricing Manager, Klium

  • Emiel Fokker

    Emiel Fokker

    Founder, ippies.nl

  • Michelle de Gier

    Campagne marketeer, Jumbo Supermarkten BV

  • Karel van den Heuvel

    Global Business Development Manager, Bakeronline

  • Martijn Houweling

    Martijn Houweling

    CRO Manager, TBAuctions Netherlands B.V.

  • Joeri ten Hoven

    Manager E-commerce, HANOS

  • Linda Klus

    Linda Klus

    Conversion Lead, HEMA BV

  • Eva Koppers

    E-commerce en marketing manager, Tumble 'N Dry E-comm B.V

  • Sander Kuiper

    Sander Kuiper

    Teamlead E-commerce, Babboe B.V.

  • Pascal Kwakman

    Pascal Kwakman

    Manager Personalisatie, e-luscious Nederland B.V.

  • Karin van Leeuwen

    Karin van Leeuwen

    Head of Business to Consumer, BSH Huishoudapparaten

  • Kitty de Louw

    Kitty de Louw

    Senior Category Manager, Bakker.com

  • Michiel Maas

    Michiel Maas

    E-commerce manager, CameraNU.nl

  • Rosalinda Moritz

    Rosalinda Moritz

    Online en Trade Marketeer, Cakesupplies

  • Jan-Joost Oudshoorn

    Jan-Joost Oudshoorn

    Online Performance Marketeer, New York Pizza

  • Dennie Post

    Dennie Post

    Online Advertising Specialist, bol.com

  • Jos Rust

    Jos Rust

    E-commerce manager, WASCO

  • Koos Schepens

    Koos Schepens

    Manager Marketing Automation, Sligro Food Group

  • Marcel Schouten

    Conversie specialist, Plus Retail B.V.

  • Annechien Tiggelaar

    Annechien Tiggelaar

    Online Marketeer, Libbey

  • Britt Timmerman

    Britt Timmerman

    Customer Journey Expert, ING bank

  • Joris Torbijn

    Joris Torbijn

    Customer experience & loyalty, Onlinepets B.V.

  • Constantijn Viezee

    Constantijn Viezee

    Global Marketing Manager, The Schippers Group

  • Marianne Wesselink

    Marianne Wesselink

    E-commerce manager, Pinkcube

  • Saartje de Wit

    Saartje de Wit

    CRM, Loyalty & E-mailmarketing Specialist, Emailhuis

Agenda

    • 01-06-2022 13:00

    BSH - Taurusavenue 36 - 0, Hoofddorp

    • 22-06-2022 14:00

    Bol.com - Papendorpseweg 100, 3528 BJ Utrecht

    • 05-07-2022 09:15

    Spant!, Doctor Abraham Kuyperlaan 3, 1402 SB Bussum

Meer events

Nieuws

  • Vijf tips om invloed uit te oefenen op besluitvorming
    • Nieuwsbericht
    • 18-05-2022

    Om een waardevolle business partner te kunnen zijn en impact te maken, heb jij als leider er baat bij de dynamiek in de boardroom te begrijpen en te weten met welke uitdagingen leden van een boardroom...
  • Wat de opkomst van Generatie Z en hybride winkelen ons kan vertellen over de toekomst van de stenen winkel
    • Nieuwsbericht
    • 18-05-2022

    E-commerce groeit al jaren en is inmiddels niet meer weg te denken uit de retailsector. De constant groeiende mogelijkheden tot online shopping en digitale mode worden hierbij vaak als bedreiging voor...
  • Wil jij als eerste horen wanneer de Pitstop gelanceerd is?
    • Algemeen
    • 21-04-2022

    De ShoppingTomorrow - Kick-Off is geweest en alle 25 expertgroepen zijn inmiddels volop bezig met onderzoeken. Op dinsdag 31 mei nemen we alweer de volgende stap in het onderzoeksjaar met de lancering...

Meer nieuws

ShoppingTomorrow maakt gebruik van cookies en vergelijkbare technieken. Met cookies volgen wij en derde partijen jouw internetgedrag binnen onze website. Hiermee kunnen we advertenties tonen op basis van jouw interesse en kun je informatie delen via social media. Als je verdergaat op onze website gaan we ervan uit dat je hiermee akkoord bent. Meer informatie is te vinden in de Privacyverklaring

Bestand downloaden

Laat je gegevens achter om bestanden te kunnen downloaden. Dit hoeft maar één keer.

Bij het klikken op ‘downloaden’ geef je toestemming dat jouw gegevens worden verstrekt aan de partner/auteur van het document (met wie dit document in samenwerking tot stand is gekomen) en dat je benaderd kunt worden door de partner/auteur, binnen 3 maanden na het downloaden. Meer informatie over hoe ShoppingTomorrow omgaat met je gegevens is te vinden in het Privacyverklaring.