De ontwikkelingen van het afgelopen jaar dwingen groothandels en retailers om digital first te worden. Sommige organisaties beginnen net aan die transitie, anderen zitten er midden in of hebben de eerste grote stappen al gezet. Wat zijn de grootste succesfactoren en learnings, oftewel hoe pak je zo'n digital first transitie aan? De expertgroep Transforming to a Digital First Customer Journey gaat met dit onderwerp aan de slag, onder leiding van ISM eCompany en Adobe. 

Mede mogelijk gemaakt door:

Onderzoeksvraag

Wat zijn de grootste kansen en uitdagingen om middels digitale toepassingen de waarde voor de klant te maximaliseren?

Pitstop video 'transforming to a first digital customer journey'
Pitstop video 'transforming to a first digital customer journey' - https://www.youtube.com/watch?v=X_dJwdg9qEw

Mede mogelijk gemaakt door:

Personen in deze expertgroep

Voorzitters

  • Sander Berlinski

    Sander Berlinski

    Team Lead Strategy, ISM eCompany B.V.

  • Collin de Boer

    Collin de Boer

    Head of Business Development, ISM eCompany B.V.

Hosts

  • Ray Bogman

    Ray Bogman

    Magento Senior Business Solutions Architect, Adobe

  • Rebecca Doherty

    Rebecca Doherty

    EMEA Partner Marketing, Adobe

  • Marion Freijsen

    Marion Freijsen

    Strategic Business Advisor, Commerce Strategy, Adobe

Alle 19 experts

  • Sander Brackel

    Sander Brackel

    Digital Customer Experience & Insights Manager, Action Nederland B.V.

  • Aldo Carta

    Aldo Carta

    E-commerce Manager, T-Mobile NL

  • Nancy Dierick

    Nancy Dierick

    Channel Strategy, Proximus

  • Werner Duimel

    Werner Duimel

    Group Manager E-Business, Paardekooper verpakkingen en disposables

  • Sem Foreman

    Sem Foreman

    E-commerce Manager, Powersports Distribution Group B.V.

  • Michaël Hamelinck

    Michaël Hamelinck

    Lead CRO & Webanalyse, ANWB

  • Bart Hesselmans

    Bart Hesselmans

    Head of Global E-commerce & Digital Marketing, Upfield Europe B.V.

  • Michiel Maas

    Michiel Maas

    E-commerce manager, CameraNU.nl

  • Rob Paauw

    Rob Paauw

    Manager Customer Experience, PostNL

  • Lonneke Pezie

    Lonneke Pezie

    E-commerce consultant, Lekkerland Nederland B.V.

  • Kevin Reijnders

    Kevin Reijnders

    E-commerce Manager, Wiltec

  • Angelo Ridderhof

    Angelo Ridderhof

    Manager Marketing & Digital, Primera.nl

  • Norbert Roelofs

    Norbert Roelofs

    Service Experience Leader, IKEA

  • Thijs Schouten

    Thijs Schouten

    Head of Online Trading, HEMA BV

  • Anika Siepel

    Anika Siepel

    Acceleration Manager E-commerce, Arla Foods B.V.

  • Anneke Uiterweerd

    Anneke Uiterweerd

    Global Manager CRM & Loyalty, Hunkemöller B.V.

  • Wesley Valstar

    Wesley Valstar

    E-commerce Manager, Onitsuka Tiger by ASICS

  • Annette Verhoeven

    Annette Verhoeven

    Lead Site Manager, ZEEMAN textielSupers B.V.

  • Cees van de Water

    Cees van de Water

    Marketing Manager, Beter Bed B.V.

Nieuws

  • De metaverse is hier! Ben jij er klaar voor?
    • Nieuwsbericht
    • 18-01-2022

    Er is niet echt een keiharde definitie voor het tech hype woord van dit moment: metaverse. Het is deels Web3.0, VR, AR, Crypto, platform en e-commerce ineen. Het is een pure internetwereld waarin je loopt,...
  • Het einde van third party cookies
    • Nieuwsbericht
    • 18-01-2022

    Nu privacybescherming steeds belangrijker wordt, heeft Google bekendgemaakt in 2023 afstand te doen van third party cookies. Vorig jaar stopten browsers Safari en Firefox hier al mee en nam ook Apple maatregelen...
  • We stoppen met het verkopen van messen aan jongeren
    • Nieuwsbericht
    • 18-01-2022

    De jeugdcriminaliteit daalt, maar niet in de categorie ernstige geweldsdelicten. Er is in de politiestatistieken sprake van een stijging van het aantal jongeren onder de 18 jaar die verdacht wordt van...

Meer nieuws

ShoppingTomorrow maakt gebruik van cookies en vergelijkbare technieken. Met cookies volgen wij en derde partijen jouw internetgedrag binnen onze website. Hiermee kunnen we advertenties tonen op basis van jouw interesse en kun je informatie delen via social media. Als je verdergaat op onze website gaan we ervan uit dat je hiermee akkoord bent. Meer informatie is te vinden in de Privacyverklaring

Bestand downloaden

Laat je gegevens achter om bestanden te kunnen downloaden. Dit hoeft maar één keer.

Bij het klikken op ‘downloaden’ geef je toestemming dat jouw gegevens worden verstrekt aan de partner/auteur van het document (met wie dit document in samenwerking tot stand is gekomen) en dat je benaderd kunt worden door de partner/auteur, binnen 3 maanden na het downloaden. Meer informatie over hoe ShoppingTomorrow omgaat met je gegevens is te vinden in het Privacyverklaring.