Transforming to a Digital First Customer Journey 2021

Actief

De ontwikkelingen van het afgelopen jaar dwingen groothandels en retailers om digital first te worden. Sommige organisaties beginnen net aan die transitie, anderen zitten er midden in of hebben de eerste grote stappen al gezet. Wat zijn de grootste succesfactoren en learnings, oftewel hoe pak je zo'n digital first transitie aan? De expertgroep Transforming to a Digital First Customer Journey gaat met dit onderwerp aan de slag, onder leiding van ISM eCompany en Adobe. 

Mede mogelijk gemaakt door:

Onderzoeksvraag

Wat zijn de grootste kansen en uitdagingen om middels digitale toepassingen de waarde voor de klant te maximaliseren?

Gezocht profiel van experts

Deze expertgroep is op zoek naar de volgende functies bij grote bedrijven die B2B en/of B2C verkopen, met een hoofdkantoor in Nederland:

  • E-commerce Managers 
  • Head of E-commerce
  • Marketing Managers
  • Marketing Director
  • Head of Marketing

Mede mogelijk gemaakt door:

Personen in deze expertgroep

Voorzitters

  • Sander Berlinski

    Sander Berlinski

    Team Lead Strategy, ISM eCompany

  • Collin de Boer

    Collin de Boer

    Manager Business Development, ISM eCompany

Hosts

  • Ray Bogman

    Ray Bogman

    Senior Business Solutions Architect, Adobe

  • Rebecca Doherty

    EMEA Partner Marketing, Adobe

  • Marion Freijsen

    Marion Freijsen

    Strategic Business Advisor, Commerce Strategy, Adobe

Alle 20 experts

  • Sander Brackel

    Digital Customer Experience & Insights Manager, Action Nederland B.V.

  • Aldo Carta

    Aldo Carta

    E-commerce Manager, T-Mobile NL

  • Nancy Dierick

    Nancy Dierick

    Channel Strategy specialist, Proximus

  • Werner Duimel

    Werner Duimel

    Group Manager E-Business, Paardekooper verpakkingen en disposables

  • Sem Foreman

    Sem Foreman

    E-commerce Manager, Powersports Distribution Group B.V.

  • Michaël Hamelinck

    Michaël Hamelinck

    Lead CRO & Webanalyse, ANWB Retail B.V.

  • Bart Hesselmans

    Head of Global E-commerce & Digital Marketing, Upfield Europe B.V.

  • Rick van Koppen

    Rick van Koppen

    E-commerce & innovatie, The Greenery B.V.

  • Michiel Maas

    Michiel Maas

    E-commerce manager, CameraNU.nl

  • Rob Paauw

    Rob Paauw

    Manager Customer Experience, PostNL

  • Lonneke Pezie

    E-commerce consultant, Lekkerland Nederland B.V.

  • Kevin Reijnders

    Kevin Reijnders

    E-commerce Manager, Wiltec

  • Angelo Ridderhof

    Hoofd Marketing & E-Commerce, Primera.nl

  • Norbert Roelofs

    Norbert Roelofs

    Service Experience Leader, IKEA

  • Thijs Schouten

    Thijs Schouten

    Head of online trading, HEMA BV

  • Anika Siepel

    Anika Siepel

    Customer experience optimization specialist B2B, HEINEKEN Nederland

  • Anneke Uiterweerd

    Anneke Uiterweerd

    Global Manager CRM & Loyalty, Hunkemöller B.V.

  • Wesley Valstar

    Wesley Valstar

    E-commerce Manager, Onitsuka Tiger by ASICS

  • Annette Verhoeven

    Annette Verhoeven

    Lead Site Manager, ZEEMAN textielSupers B.V.

  • Cees van de Water

    Marketing Manager, Beter Bed B.V.

Agenda

Meer events

Nieuws

  • Voldoet je privacyverklaring aan de gestelde eisen?
    • Nieuwsbericht
    • 26-04-2021

    Privacyverklaringen bestaan er in allerlei soorten en maten en ook de scope kan verschillen. Van bondig tot uitgebreid en van algemeen tot specifiek. Beschikt je website wel over een privacyverklaring?...
  • Het ShoppingTomorrow-onderzoeksjaar door de ogen van Thijs Vermeulen
    • Nieuwsbericht
    • 26-04-2021

    Tijdens de Kick-Off 31 maart sprak Inge Demoed met Thijs Vermeulen, Director E-commerce EMEA bij Pacific Market International (PMI). Thijs is al meerdere jaren expert binnen de Marketplaces expertgroep...
  • Topsector Logistiek blikt vooruit naar stadslogistiek in 2030
    • Nieuwsbericht
    • 26-04-2021

    De Topsector Logistiek publiceerde onlangs de Outlook City Logistics van 2020. Het rapport blikt vooruit naar stadslogistiek in 2030 en welke ontwikkelingen hierin te verwachten zijn, niet in de laatste...

Meer nieuws

ShoppingTomorrow maakt gebruik van cookies en vergelijkbare technieken. Met cookies volgen wij en derde partijen jouw internetgedrag binnen onze website. Hiermee kunnen we advertenties tonen op basis van jouw interesse en kun je informatie delen via social media. Als je verdergaat op onze website gaan we ervan uit dat je hiermee akkoord bent. Meer informatie is te vinden in de Privacyverklaring

Bestand downloaden

Laat je gegevens achter om bestanden te kunnen downloaden. Dit hoeft maar één keer.

Bij het klikken op ‘downloaden’ geef je toestemming dat jouw gegevens worden verstrekt aan de partner/auteur van het document (met wie dit document in samenwerking tot stand is gekomen) en dat je benaderd kunt worden door de partner/auteur, binnen 3 maanden na het downloaden. Meer informatie over hoe ShoppingTomorrow omgaat met je gegevens is te vinden in het privacy statement.