Transforming to a Digital First Customer Journey 2021
OpenDe ontwikkelingen van het afgelopen jaar dwingen groothandels en retailers om digital first te worden. Sommige organisaties beginnen net aan die transitie, anderen zitten er midden in of hebben de eerste grote stappen al gezet. Wat zijn de grootste succesfactoren en learnings, oftewel hoe pak je zo'n digital first transitie aan? De expertgroep Transforming to a Digital First Customer Journey gaat met dit onderwerp aan de slag, onder leiding van ISM eCompany en Adobe.
Onderzoeksvraag
De exacte onderzoeksvraag stelt de expertgroep vast tijdens de eerste expertgroepmeeting op de Kick-Off.
Gezocht profiel van experts
Deze expertgroep is op zoek naar de volgende functies bij grote bedrijven die B2B en/of B2C verkopen, met een hoofdkantoor in Nederland:
- E-commerce Managers
- Head of E-commerce
- Marketing Managers
- Marketing Director
- Head of Marketing
Personen in deze expertgroep
Voorzitters
-
Sander Berlinski
Team Lead Strategy, ISM eCompany
-
Collin de Boer
Manager Business Development, ISM eCompany
Hosts
-
Ray Bogman
Senior Business Solutions Architect, Adobe
-
Rebecca Doherty
EMEA Partner Marketing, Adobe
-
Marion Freijsen
Strategic Business Advisor, Commerce Strategy, Adobe
Alle 4 experts
-
Sander Brackel
Digital Customer Experience & Insights Manager, Action Nederland B.V.
-
Angelo Ridderhof
Hoofd Marketing & E-Commerce, Primera.nl
-
Norbert Roelofs
Service Experience Manager, IKEA
-
Annette Verhoeven
Lead Site Manager, ZEEMAN textielSupers B.V.