De ontwikkelingen van het afgelopen jaar dwingen groothandels en retailers om digital first te worden. Sommige organisaties beginnen net aan die transitie, anderen zitten er midden in of hebben de eerste grote stappen al gezet. Wat zijn de grootste succesfactoren en learnings, oftewel hoe pak je zo'n digital first transitie aan? De expertgroep Transforming to a Digital First Customer Journey gaat met dit onderwerp aan de slag, onder leiding van ISM eCompany en Adobe. 

Mede mogelijk gemaakt door:

Onderzoeksvraag

De exacte onderzoeksvraag stelt de expertgroep vast tijdens de eerste expertgroepmeeting op de Kick-Off. 

Gezocht profiel van experts

Deze expertgroep is op zoek naar de volgende functies bij grote bedrijven die B2B en/of B2C verkopen, met een hoofdkantoor in Nederland:

  • E-commerce Managers 
  • Head of E-commerce
  • Marketing Managers
  • Marketing Director
  • Head of Marketing

Mede mogelijk gemaakt door:

Personen in deze expertgroep

Voorzitters

  • Sander Berlinski

    Sander Berlinski

    Team Lead Strategy, ISM eCompany

  • Collin de Boer

    Collin de Boer

    Manager Business Development, ISM eCompany

Hosts

  • Ray Bogman

    Ray Bogman

    Senior Business Solutions Architect, Adobe

  • Rebecca Doherty

    EMEA Partner Marketing, Adobe

  • Marion Freijsen

    Marion Freijsen

    Strategic Business Advisor, Commerce Strategy, Adobe

Alle 4 experts

  • Sander Brackel

    Digital Customer Experience & Insights Manager, Action Nederland B.V.

  • Angelo Ridderhof

    Hoofd Marketing & E-Commerce, Primera.nl

  • Norbert Roelofs

    Norbert Roelofs

    Service Experience Manager, IKEA

  • Annette Verhoeven

    Annette Verhoeven

    Lead Site Manager, ZEEMAN textielSupers B.V.

Nieuws

  • Jos Schreurs over Product Information Management: "Data is het nieuwe goud"
    • Nieuwsbericht
    • 02-03-2021

    Jos Schreurs, medeoprichter en partner van Squadra, voorzitter van en samen met Onno Cleijpool expert van de e-learning Product Information Management (PIM), spreekt liever niet over een PIM systeem, maar...
  • “Niet de grootste bedrijven overleven, ook niet de slimste bedrijven, maar de meest wendbare en veerkrachtige organisaties”
    • Longread
    • 25-02-2021

    Chaos biedt kansen, dat zien we in de huidige wereld dat gedomineerd wordt door het coronavirus. Maar dit is niet de eerste crisis van de wereld en we kunnen hiervan leren. We zien dat het oude niet meer...
  • Guus van de Mond: “Artificial Intelligence wordt in rap tempo beschikbaar voor iedereen”
    • Nieuwsbericht
    • 12-02-2021

    De mogelijkheden met Artificial Intelligence (AI) voor e-commerce zijn eindeloos. Met AI realiseer je bijvoorbeeld een gepersonaliseerd aanbod, suggesties op basis van beeldherkenning en 24/7 klantenservice...

Meer nieuws

ShoppingTomorrow maakt gebruik van cookies en vergelijkbare technieken. Met cookies volgen wij en derde partijen jouw internetgedrag binnen onze website. Hiermee kunnen we advertenties tonen op basis van jouw interesse en kun je informatie delen via social media. Als je verdergaat op onze website gaan we ervan uit dat je hiermee akkoord bent. Meer informatie is te vinden in de Privacyverklaring

Bestand downloaden

Laat je gegevens achter om bestanden te kunnen downloaden. Dit hoeft maar één keer.

Bij het klikken op ‘downloaden’ geef je toestemming dat jouw gegevens worden verstrekt aan de partner/auteur van het document (met wie dit document in samenwerking tot stand is gekomen) en dat je benaderd kunt worden door de partner/auteur, binnen 3 maanden na het downloaden. Meer informatie over hoe ShoppingTomorrow omgaat met je gegevens is te vinden in het privacy statement.