Transforming to a Digital First Customer Journey 2021

Actief

De ontwikkelingen van het afgelopen jaar dwingen groothandels en retailers om digital first te worden. Sommige organisaties beginnen net aan die transitie, anderen zitten er midden in of hebben de eerste grote stappen al gezet. Wat zijn de grootste succesfactoren en learnings, oftewel hoe pak je zo'n digital first transitie aan? De expertgroep Transforming to a Digital First Customer Journey gaat met dit onderwerp aan de slag, onder leiding van ISM eCompany en Adobe. 

Mede mogelijk gemaakt door:

Onderzoeksvraag

Wat zijn de grootste kansen en uitdagingen om middels digitale toepassingen de waarde voor de klant te maximaliseren?

Gezocht profiel van experts

Deze expertgroep is op zoek naar de volgende functies bij grote bedrijven die B2B en/of B2C verkopen, met een hoofdkantoor in Nederland:

  • E-commerce Managers 
  • Head of E-commerce
  • Marketing Managers
  • Marketing Director
  • Head of Marketing

Mede mogelijk gemaakt door:

Personen in deze expertgroep

Voorzitters

  • Sander Berlinski

    Sander Berlinski

    Team Lead Strategy, ISM eCompany

  • Collin de Boer

    Collin de Boer

    Manager Business Development, ISM eCompany

Hosts

  • Ray Bogman

    Ray Bogman

    Senior Business Solutions Architect, Adobe

  • Rebecca Doherty

    EMEA Partner Marketing, Adobe

  • Marion Freijsen

    Marion Freijsen

    Strategic Business Advisor, Commerce Strategy, Adobe

Alle 20 experts

  • Sander Brackel

    Digital Customer Experience & Insights Manager, Action Nederland B.V.

  • Aldo Carta

    Aldo Carta

    E-commerce Manager, T-Mobile NL

  • Nancy Dierick

    Nancy Dierick

    Channel Strategy specialist, Proximus

  • Werner Duimel

    Werner Duimel

    Group Manager E-Business, Paardekooper verpakkingen en disposables

  • Sem Foreman

    Sem Foreman

    E-commerce Manager, Powersports Distribution Group B.V.

  • Michaël Hamelinck

    Michaël Hamelinck

    Lead CRO & Webanalyse, ANWB Retail B.V.

  • Bart Hesselmans

    Head of Global E-commerce & Digital Marketing, Upfield Europe B.V.

  • Rick van Koppen

    Rick van Koppen

    E-commerce & innovatie, The Greenery B.V.

  • Michiel Maas

    Michiel Maas

    E-commerce manager, CameraNU.nl

  • Rob Paauw

    Rob Paauw

    Manager Customer Experience, PostNL

  • Lonneke Pezie

    E-commerce consultant, Lekkerland Nederland B.V.

  • Kevin Reijnders

    Kevin Reijnders

    E-commerce Manager, Wiltec

  • Angelo Ridderhof

    Hoofd Marketing & E-Commerce, Primera.nl

  • Norbert Roelofs

    Norbert Roelofs

    Service Experience Leader, IKEA

  • Thijs Schouten

    Thijs Schouten

    Head of online trading, HEMA BV

  • Anika Siepel

    Anika Siepel

    Customer experience optimization specialist B2B, HEINEKEN Nederland

  • Anneke Uiterweerd

    Anneke Uiterweerd

    Global Manager CRM & Loyalty, Hunkemöller B.V.

  • Wesley Valstar

    Wesley Valstar

    E-commerce Manager, Onitsuka Tiger by ASICS

  • Annette Verhoeven

    Annette Verhoeven

    Lead Site Manager, ZEEMAN textielSupers B.V.

  • Cees van de Water

    Marketing Manager, Beter Bed B.V.

Agenda

Meer events

Nieuws

  • Marlene ten Ham gestart als directeur Thuiswinkel.org
    • Persbericht
    • 10-06-2021

    Vandaag is Marlene ten Ham begonnen als nieuwe directeur van Thuiswinkel.org tijdens de Algemene Ledenvergadering van de belangenvereniging voor digital commerce in Nederland. Zij geeft aan in het komende...
  • Modeketens vanaf 2023 zelf verantwoordelijk voor afgedankte kleding
    • Nieuwsbericht
    • 08-06-2021

    In 2023 wordt een uitgebreide productenverantwoordelijkheid (UPV) voor textiel ingevoerd. Dat schrijft staatssecretaris Stientje van Veldhoven (Infrastructuur & Waterstaat) eind mei aan de Tweede Kamer....
  • Hoe “LEAN” is Master Data Management in mijn organisatie?
    • Expertgroep
    • 25-05-2021

    Dit is de vraag die de deelnemers aan de Master Data Management Expertgroep zich dit jaar stellen. Om daarachter te komen, maken we gebruik van een model met acht LEAN MDM principles dat we vorig jaar...

Meer nieuws

ShoppingTomorrow maakt gebruik van cookies en vergelijkbare technieken. Met cookies volgen wij en derde partijen jouw internetgedrag binnen onze website. Hiermee kunnen we advertenties tonen op basis van jouw interesse en kun je informatie delen via social media. Als je verdergaat op onze website gaan we ervan uit dat je hiermee akkoord bent. Meer informatie is te vinden in de Privacyverklaring

Bestand downloaden

Laat je gegevens achter om bestanden te kunnen downloaden. Dit hoeft maar één keer.

Bij het klikken op ‘downloaden’ geef je toestemming dat jouw gegevens worden verstrekt aan de partner/auteur van het document (met wie dit document in samenwerking tot stand is gekomen) en dat je benaderd kunt worden door de partner/auteur, binnen 3 maanden na het downloaden. Meer informatie over hoe ShoppingTomorrow omgaat met je gegevens is te vinden in het privacy statement.