Van waste of time, naar time well spent

Terwijl je het internet afstruint naar die ene, mooie spijkerbroek, word je steeds afgeleid door verschillende pop-ups met boeken. Irritant natuurlijk, maar eigenlijk ook wel weer handig aangezien je het boek dat op je nachtkastje ligt al bijna uit hebt. Online advertising wordt door consumenten nog vaak gezien als een noodzakelijk kwaad of afleiding van wat zij daadwerkelijk online komen doen. En merken en publishers voegen vaak juist meer dan minder prikkels (en dus afleiding) toe aan de gebruikerservaring.

Persoon winkelt op laptop

Keuzestress verlagen

Martijn van Geelen van Marktplaats/2dehands laat tijdens zijn sessie bij Shopping Today zien dat dit ook anders kan. Hij deelt zijn visie over de belangrijke rol die merken en marketeers kunnen spelen in het vergroten van het succes van consumenten, bijvoorbeeld door hun keuzestress te verlagen. Dit doet hij door te werken met slimme combinaties van relevante boodschappen. Op die manier brengen consumenten niet méér, maar juist minder tijd door op het platform. Goeie advertising leidt hen immers sneller naar hun doel. 

Over Martijn van Geelen

Martijn van Geelen heeft ervaring opgedaan bij verschillende technologiebedrijven. Sinds 2016 is hij werkzaam bij Marktplaats/2dehands, waar hij als commercieel directeur verantwoordelijk is voor de samenwerking met adverteerders en professionele verkopers op de populaire handelsplatformen in Nederland en België. 

Gratis ticket voor deelnemende experts

Wist je dat je als deelnemend expert van ShoppingTomorrow recht hebt op een gratis ticket voor Shopping Today? Meld je nu aan voor dit e-commerce congres vol kennis en inspiratie op 19 september!

Gerelateerde artikelen

ShoppingTomorrow maakt gebruik van cookies en vergelijkbare technieken. Met cookies volgen wij en derde partijen jouw internetgedrag binnen onze website. Hiermee kunnen we advertenties tonen op basis van jouw interesse en kun je informatie delen via social media. Als je verdergaat op onze website gaan we ervan uit dat je hiermee akkoord bent. Meer informatie is te vinden in de Privacyverklaring

Bestand downloaden

Laat je gegevens achter om bestanden te kunnen downloaden. Dit hoeft maar één keer.

Bij het klikken op ‘downloaden’ geef je toestemming dat jouw gegevens worden verstrekt aan de partner/auteur van het document (met wie dit document in samenwerking tot stand is gekomen) en dat je benaderd kunt worden door de partner/auteur, binnen 3 maanden na het downloaden. Meer informatie over hoe ShoppingTomorrow omgaat met je gegevens is te vinden in het privacy statement.