Trends in food-commerce

Wat zijn de belangrijkste, toekomstige food-commerce ontwikkelingen en hoe richt je daar een optimaal netwerk voor in? Het is de vraag die expertgroep 2B Food van ShoppingTomorrow bezighoudt. Tijdens een paneldiscussie op Shopping Today onder leiding van Martin van Dam wordt er alvast een tipje van de sluier opgelicht.

Mand met fruit en groenten

Wat staat de sector te wachten?

Al eerder deed de 2B Food-expertgroep onderzoek voor ShoppingTomorrow. Er werd gekeken naar het ideale bezorgmodel in 2B Food waarbij een toekomstbestendig model bedacht werd voor het bestellen en bezorgen van voeding en dranken aan professionele gebruikers. Naast deze ontwikkeling zijn er meer trends die food-commerce bezighouden. Welke zijn dat en wat brengen ze teweeg? Wat wordt de impact van e-commerce, marketplaces en nieuwe logistieke oplossingen? En die van blurring binnen foodretail en foodservice? Ook worden vraagstukken over hoe je het netwerk voor voorraad en bezorging optimaal kunt inrichten en hoe de rolverdeling in de keten verschuift besproken. Martin van Dam, directeur bij GROUP7, leidt de paneldiscussie met Arjan Wiertz van Coca Cola en Fabienne Linschoten van Makro, waarin antwoorden gezocht wordt op deze vragen.

Gratis ticket voor deelnemende experts

Wist je dat je als deelnemend expert van ShoppingTomorrow recht hebt op een gratis ticket voor Shopping Today? Meld je nu aan voor dit e-commerce congres vol kennis en inspiratie op 19 september!

Gerelateerde artikelen

ShoppingTomorrow maakt gebruik van cookies en vergelijkbare technieken. Met cookies volgen wij en derde partijen jouw internetgedrag binnen onze website. Hiermee kunnen we advertenties tonen op basis van jouw interesse en kun je informatie delen via social media. Als je verdergaat op onze website gaan we ervan uit dat je hiermee akkoord bent. Meer informatie is te vinden in de Privacyverklaring

Bestand downloaden

Laat je gegevens achter om bestanden te kunnen downloaden. Dit hoeft maar één keer.

Bij het klikken op ‘downloaden’ geef je toestemming dat jouw gegevens worden verstrekt aan de partner/auteur van het document (met wie dit document in samenwerking tot stand is gekomen) en dat je benaderd kunt worden door de partner/auteur, binnen 3 maanden na het downloaden. Meer informatie over hoe ShoppingTomorrow omgaat met je gegevens is te vinden in het privacy statement.