Talkshow Shopping Time

Vorige week was Shopping Time, het derde event in het programmajaar van ShoppingTomorrow met het thema: MAKE NOW MATTER. Hierin presenteerden we de resultaten van het GfK consumentenonderzoek als sneak-preview aan onze 21 expertgroepen. We waren deze keer te gast bij Startup Village in Amsterdam. Danny van den Burg (GfK), Floor Smits (ESSENZA HOME), Lars Haagsman (Too Good To Go) en onze programmamanager Lodi van der Mark praatten samen na over de vier onderzoeksthema's die Randy Streng (GfK) deelde naar aanleiding van het consumentenonderzoek. Benieuwd naar de talkshow en de inzichten?

shopping-time-shoppingtomorrow-talkshow

ShoppingTomorrow maakt gebruik van cookies en vergelijkbare technieken. Met cookies volgen wij en derde partijen jouw internetgedrag binnen onze website. Hiermee kunnen we advertenties tonen op basis van jouw interesse en kun je informatie delen via social media. Als je verdergaat op onze website gaan we ervan uit dat je hiermee akkoord bent. Meer informatie is te vinden in de Privacyverklaring

Bestand downloaden

Laat je gegevens achter om bestanden te kunnen downloaden. Dit hoeft maar één keer.

Wij gaan zorgvuldig met jouw gegevens om. Meer informatie hierover is te vinden in de Privacyverklaring.