Mobile as the new Storefront 2018-2019

Actief

Mobiel zorgt voor identificatie over alle contactpunten met de klant en fungeert als de 'omnichannel identiteitskaart'

  • Mobiel verkleint de wrijving tussen verschillende kanalen
  • Wat is de rol van mobiel voor de 'online storefront'?
  • Wat is de rol van mobiel voor de offline storefront'?

Mede mogelijk gemaakt door:

Onderzoeksvraag

De ‘Mobile storefront’ stelt retailers in staat om de ervaring (en interactie) door de hele klantreis te optimaliseren. 

Subvraag

Retailers zijn in staat een echte persoonlijke ervaring te bieden doordat ze in staat zijn klanten in alle kanalen te herkennen (via mobiel)

Mede mogelijk gemaakt door:

Personen in deze expertgroep

Voorzitter

  • Niels Nuyens

    Niels Nuyens

    Senior Manager, Deloitte Digital

Hosts

  • Olav Lijnbach

    Olav Lijnbach

    Marketing Science Lead Benelux, Facebook

  • Wouter van den Berg

    Wouter van den Berg

    Client Director, Facebook

Alle 15 experts

  • Tim Akkerman

    Tim Akkerman

    Sr. Product Owner, bol.com

  • Moris Boermann

    Moris Boermann

    Digital Strategy Consultant, Deloitte Digital

  • Michael de Groot

    Michael de Groot

    Category Manager E-commerce, Intergamma B.V.

  • Sophie Duijts

    Sophie Duijts

    Webshop Manager, Shoeby Franchise

  • Daniel Dunk

    Daniel Dunk

    Manager e-Commerce, Prénatal Moeder & Kind B.V.

  • Robin Fellinger

    Robin Fellinger

    channel manager, Newcraft

  • Nike Festen

    Digital Capabilities Manager, Unilever Nederland BV

  • Tom Houtgraaf

    Tom Houtgraaf

    Online marketeer, Ajaxshop.nl

  • Robin Huisma

    Robin Huisma

    Chief Storyteller, Orange BOB B.V.

  • Jurjaan Kuiper

    Jurjaan Kuiper

    Consultant Digital Strategy, Deloitte Digital

  • Jolter Metz

    Jolter Metz

    Consultant, Deloitte Digital

  • Sebastiaan Popma

    Sebastiaan Popma

    Product Owner, Greetz B.V.

  • Wil Salden

    Wil Salden

    Functieomschrijving Invullen, Obelink Vrijetijdsmarkt B.V.

  • Hans Stommels

    Insights & CX Manager, Achmea

  • Rutger van den Brule

    Rutger van den Brule

    E-commerce (shop)manager, Vingino

Agenda

Meer events

Nieuws

  • ShoppingTime: Data, veiligheid en personalisatie
    • Nieuwsbericht

    Op 14 november was het op een na laatste congres van ShoppingTomorrow 2018: ShoppingTime. Tijdens dit werkcongres hebben de expertgroepen aan hun bluepapers gewerkt, werden ze geïnspireerd door drie keynotes...
  • CEO Greetz spreker tijdens ShoppingTime
    • Nieuwsbericht

    Eén van de sprekers tijdens ShoppingTime is Niek Veendrick, CEO van Greetz. Greetz is in 2004 begonnen als de eerste online wenskaartenservice van Nederland. Na verschillende samenwerkingen met Hallmark...

Meer nieuws

Bestand downloaden

Laat je gegevens achter om bestanden te kunnen downloaden. Dit hoeft maar één keer.

Bij het klikken op ‘downloaden’ geef je toestemming dat jouw gegevens worden verstrekt aan de partner/auteur van het document (met wie dit document in samenwerking tot stand is gekomen) en dat je benaderd kunt worden door de partner/auteur, binnen 3 maanden na het downloaden. Meer informatie over hoe ShoppingTomorrow omgaat met je gegevens is te vinden in het privacy statement.