Het goed verpakken van online goederen is belangrijk voor de logistiek van de retailer, maar ook voor de beleving van de klant. Waarom is verpakken belangrijk voor de beleving van de klant? Wat zijn de trends in verpakken? Hoe kiest u de beste verpakkingsleverancier en verpakkingsmateriaal? Hoe richt u het proces van verpakken het beste in? Dit zijn slechts een aantal vragen waar de expertgroep Verpakken zich op heeft gericht. Het resultaat lees je in de bluepaper.

Mede mogelijk gemaakt door:

Onderzoeksvraag

Hoe kun je het verpakkingsproces het beste inrichten en waar moet je rekening mee houden?

Mede mogelijk gemaakt door:

Personen in deze expertgroep

Voorzitter

  • Michael Nieuwesteeg

    Michael Nieuwesteeg

    Directeur, NVC

Host

  • Brigitte van den Boogaard

    Brigitte van den Boogaard

    Project Manager E-commerce, Bunzl Retail & Industry

Alle 13 experts

  • Jorij Abraham

    Jorij Abraham

    Programmamanager, Thuiswinkel.org

  • Ralph Bronkhorst

    Ralph Bronkhorst

    Senior Account Manager, Bunzl Retail & Industry

  • Jeroen de Graaf

    Jeroen de Graaf

    E-commerce manager, Vomar Voordeelmarkt

  • Peter de Martines

    Peter de Martines

    Eigenaar, Cretech BV

  • Ad de Wit

    Ad de Wit

    Eigenaar, Ad de Wit Logistic Services

  • Jan Gramsma

    Jan Gramsma

    General & Sales Manager Industrial companies, Vereniging golfkarton

  • John Huissteden

    John Huissteden

    Verpakkingsdeskundige, HEMA b.v

  • Kevin Reijnders

    Kevin Reijnders

    Stagiair Research & Advice, Thuiswinkel.org

  • Dirk Stachowitz

    Dirk Stachowitz

    Eigenaar, Logistore

  • Huub van der Horst

    Huub van der Horst

    eCommerce manager, Boni Supermarkten

  • Philippine van der Putten

    Philippine van der Putten

    Business Unit Manager, Bunzl Retail & Industry

  • Tom van Duyn

    Tom van Duyn

    Assistent Manager Service, Paradigit

  • Mike Zuurbier

    Mike Zuurbier

    Project Manager Verpakkingen, PostNL

Agenda

Meer events

Nieuws

  • ShoppingTime: Data, veiligheid en personalisatie
    • Nieuwsbericht

    Op 14 november was het op een na laatste congres van ShoppingTomorrow 2018: ShoppingTime. Tijdens dit werkcongres hebben de expertgroepen aan hun bluepapers gewerkt, werden ze geïnspireerd door drie keynotes...
  • CEO Greetz spreker tijdens ShoppingTime
    • Nieuwsbericht

    Eén van de sprekers tijdens ShoppingTime is Niek Veendrick, CEO van Greetz. Greetz is in 2004 begonnen als de eerste online wenskaartenservice van Nederland. Na verschillende samenwerkingen met Hallmark...

Meer nieuws

Bestand downloaden

Laat je gegevens achter om bestanden te kunnen downloaden. Dit hoeft maar één keer.

Bij het klikken op ‘downloaden’ geef je toestemming dat jouw gegevens worden verstrekt aan de partner/auteur van het document (met wie dit document in samenwerking tot stand is gekomen) en dat je benaderd kunt worden door de partner/auteur, binnen 3 maanden na het downloaden. Meer informatie over hoe ShoppingTomorrow omgaat met je gegevens is te vinden in het privacy statement.