Het goed verpakken van online goederen is belangrijk voor de logistiek van de retailer, maar ook voor de beleving van de klant. Waarom is verpakken belangrijk voor de beleving van de klant? Wat zijn de trends in verpakken? Hoe kiest u de beste verpakkingsleverancier en verpakkingsmateriaal? Hoe richt u het proces van verpakken het beste in? Dit zijn slechts een aantal vragen waar de expertgroep Verpakken zich op heeft gericht. Het resultaat lees je in de bluepaper.

Mede mogelijk gemaakt door:

Onderzoeksvraag

Hoe kun je het verpakkingsproces het beste inrichten en waar moet je rekening mee houden?

Mede mogelijk gemaakt door:

Personen in deze expertgroep

Voorzitter

  • Michael Nieuwesteeg

    Michael Nieuwesteeg

    Directeur, NVC

Host

  • Brigitte van den Boogaard

    Brigitte van den Boogaard

    Project Manager E-commerce, Bunzl Retail & Industry

Alle 13 experts

  • Jorij Abraham

    Jorij Abraham

    Programmamanager, Thuiswinkel.org

  • Ralph Bronkhorst

    Ralph Bronkhorst

    Senior Account Manager, Bunzl Retail & Industry

  • Jeroen de Graaf

    Jeroen de Graaf

    E-commerce manager, Vomar Voordeelmarkt

  • Peter de Martines

    Peter de Martines

    Eigenaar, Cretech BV

  • Ad de Wit

    Ad de Wit

    Eigenaar, Ad de Wit Logistic Services

  • Jan Gramsma

    Jan Gramsma

    General & Sales Manager Industrial companies, Vereniging golfkarton

  • John Huissteden

    John Huissteden

    Verpakkingsdeskundige, HEMA b.v

  • Kevin Reijnders

    Kevin Reijnders

    Stagiair Research & Advice, Thuiswinkel.org

  • Dirk Stachowitz

    Dirk Stachowitz

    Eigenaar, Logistore

  • Huub van der Horst

    Huub van der Horst

    eCommerce manager, Boni Supermarkten

  • Philippine van der Putten

    Philippine van der Putten

    Business Unit Manager, Bunzl Retail & Industry

  • Tom van Duyn

    Tom van Duyn

    Assistent Manager Service, Paradigit

  • Mike Zuurbier

    Mike Zuurbier

    Project Manager Verpakkingen, PostNL

Nieuws

  • Sinterklaas geeft dit jaar € 340,9 miljoen online uit
    • Persbericht

    Omzet webwinkeliers stijgt met 28% door Sinterklaas Net als voorgaande jaren heeft Sinterklaas voor een flinke e-commerceboost gezorgd. In de vijf weken voorafgaand aan 5 december heeft de goedheiligman...
  • ShoppingTomorrow lanceert nieuwe website
    • Nieuwsbericht

    Het is zover: de nieuwe website van ShoppingTomorrow is live! De afgelopen maanden is er hard gewerkt om alle input en ideeën te vertalen naar een functionele en frisse website die past bij het onderzoeksprogramma....

Meer nieuws

ShoppingTomorrow maakt gebruik van cookies en vergelijkbare technieken. Met cookies volgen wij en derde partijen jouw internetgedrag binnen onze website. Hiermee kunnen we advertenties tonen op basis van jouw interesse en kun je informatie delen via social media. Als je verdergaat op onze website gaan we ervan uit dat je hiermee akkoord bent. Meer informatie is te vinden in de Privacyverklaring

Bestand downloaden

Laat je gegevens achter om bestanden te kunnen downloaden. Dit hoeft maar één keer.

Bij het klikken op ‘downloaden’ geef je toestemming dat jouw gegevens worden verstrekt aan de partner/auteur van het document (met wie dit document in samenwerking tot stand is gekomen) en dat je benaderd kunt worden door de partner/auteur, binnen 3 maanden na het downloaden. Meer informatie over hoe ShoppingTomorrow omgaat met je gegevens is te vinden in het privacy statement.