Het aantal kanalen waarlangs de consument wordt beleverd, maakt een groei door. De consument verwacht over alle kanalen heen een goede service. Hiermee wordt naast de frontend (het afleveren bij de consument) ook de backend (inkomende goederen) van de supply chain een kritische succesfactor voor online succes. Omnichannel verkoop heeft een groot effect op de hele supply chain.

Het inkoopproces en de supply chain gaan er dus heel anders uitzien in 2020. Wat zijn de grootste bottlenecks en hoe kunnen veelgemaakte fouten worden voorkomen? Dit hoofdstuk bouwt voort op het rapport ‘Building the Shopping2020 Supply Chain’ van de onderzoeksfase die vooraf ging aan dit boek.
 

Mede mogelijk gemaakt door:

Onderzoeksvraag

Wat zijn de grootste bottlenecks in het supply chain proces van 2020 en hoe kunnen veelgemaakte fouten worden voorkomen?

Mede mogelijk gemaakt door:

Personen in deze expertgroep

Voorzitter

  • Charlotte Hooijdonk

    Charlotte Hooijdonk

    Senior expert purchasing & supply chain, Solvint

Host

  • Toon Vos

    Toon Vos

    Director Operations & IT, DPD Pakketservice

Alle 16 experts

  • Pieter Aarts

    Pieter Aarts

    Global Logistics Manager, Grandvision

  • Frank Balder

    Frank Balder

    Partner, Eurogroupconsulting

  • Wilma de Ruiter van der Stroet

    Wilma de Ruiter van der Stroet

    Marketing Manager, ECOstyle B.V.

  • Robert Driessen

    Robert Driessen

    Purchasing Director, Quantore Europe BV

  • Frank Huele

    Frank Huele

    Directeur, BMC

  • Roelof Jousma

    Roelof Jousma

    Interim manager / Strategy consultant, 4PiR B.V.

  • Mike Kelders

    Mike Kelders

    Stagiair, Thuiswinkel.org

  • Pascale Lourens

    Pascale Lourens

    Manager Operations E-Commerce, V&D

  • Jacco Timmerman

    Jacco Timmerman

    Senior Manager Logistiek, BCC

  • Jan-Willem van 't Hof

    Jan-Willem van 't Hof

    Retail & Omni-channel professional, JGD Management

  • Babiche van de Loo

    Babiche van de Loo

    Beleid en deelmarktsecretaris, Transport en Logistiek Nederland

  • Frits van den Bos

    Frits van den Bos

    Manager Innovatie, GS1 Nederland

  • Tom van Geemen

    Tom van Geemen

    Directeur, www.wolkyshop.com

  • Jose van Lent

    Jose van Lent

    Manager Marketing & Communication, DPD Pakketservice

  • Rick van Rath

    Rick van Rath

    Directie, Kwaliteitparket.nl

  • Oskar van Straaten

    Oskar van Straaten

    Directeur, Agradi bv

Agenda

Meer events

Nieuws

  • ShoppingTime: Data, veiligheid en personalisatie
    • Nieuwsbericht

    Op 14 november was het op een na laatste congres van ShoppingTomorrow 2018: ShoppingTime. Tijdens dit werkcongres hebben de expertgroepen aan hun bluepapers gewerkt, werden ze geïnspireerd door drie keynotes...
  • CEO Greetz spreker tijdens ShoppingTime
    • Nieuwsbericht

    Eén van de sprekers tijdens ShoppingTime is Niek Veendrick, CEO van Greetz. Greetz is in 2004 begonnen als de eerste online wenskaartenservice van Nederland. Na verschillende samenwerkingen met Hallmark...

Meer nieuws

Bestand downloaden

Laat je gegevens achter om bestanden te kunnen downloaden. Dit hoeft maar één keer.

Bij het klikken op ‘downloaden’ geef je toestemming dat jouw gegevens worden verstrekt aan de partner/auteur van het document (met wie dit document in samenwerking tot stand is gekomen) en dat je benaderd kunt worden door de partner/auteur, binnen 3 maanden na het downloaden. Meer informatie over hoe ShoppingTomorrow omgaat met je gegevens is te vinden in het privacy statement.