De expertgroep Futureproof Technologies for B2X (digital) Commerce met ISM eCompany als voorzitter en Spryker als host, gaat aan de slag met de onderzoeksvraag: Welke technologieën hebben een grote invloed op Digital Commerce (de komende jaren) en hoe maak je duidelijk welke technologieën een belangrijke waarde zullen hebben voor jouw organisatie?

Mede mogelijk gemaakt door:

Onderzoeksvraag

Welke technologieën hebben een grote invloed op Digital Commerce (de komende jaren) en hoe maak je duidelijk welke technologieën een belangrijke waarde zullen hebben voor jouw organisatie?

Toelichting onderzoek

In de komende twee jaar zullen verschillende innovatieve technologien een grote impact hebben op digital commerce naarmate de mainstream adoptie van deze technologieën toeneemt, aldus de 2021 Gartner, Inc. Hype Cycle for Digital Commerce. Welke technologieën passen het best bij de strategie en volwassenheid van een bedrijf? En welke richtlijnen kan men hanteren om keuzes te maken in de digitale jungle van buzzwords?

Digital commerce is een snel veranderende markt waar door concurrentiedruk en de noodzaak om te innoveren regelmatig nieuwe technologieën opduiken. Maar hoe maak je als organisaties onderscheid tussen technologieën die een hype zijn en na verloop van tijd zullen verdwijnen, en technologieën waarvan verwacht wordt dat ze een significante zakelijke impact zullen hebben. Door de mogelijkheden en uitdagingen van elke technologie te begrijpen, kunnen ze weloverwogen beslissingen nemen over de middelen die voorhanden zijn.

Gezocht profiel

Deze expertgroep is voornamelijk op zoek naar experts in de volgende branches: 

  • B2B en B2C
  • Bedrijven met een totale omzet boven de 100 miljoen

De experts hebben de volgende functieprofielen:

  • Chief Digital Officer
  • Chief Innovation Officer
  • Chief Technical Officer
  • Chief Sales Officer
  • Strategy or Digital transformation Manager
  • Sales Manager / Director
  • Director / Head of Digital
  • Director / Head of E-Commerce
  • Director / Head of Innovation
  • Director / Head of IT
  • E-commerce managers
  • Marketing managers
  • Digital marketing manager

Mede mogelijk gemaakt door:

Personen in deze expertgroep

Voorzitters

  • Sander Berlinski

    Sander Berlinski

    Team Lead Strategy, ISM eCompany B.V.

  • Collin de Boer

    Collin de Boer

    Head of Business Development, ISM eCompany B.V.

Hosts

  • Guido Jansen

    Guido Jansen

    Global Business & Technology Evangelist, Spryker

  • Gijs Schuilingh

    Gijs Schuilingh

    Director BeNeLux, Spryker

De expert

  • Marcel Agterberg

    Marcel Agterberg

    e-Business Manager, Bunzl Verpakkingen Arnhem

Nieuws

  • De metaverse is hier! Ben jij er klaar voor?
    • Nieuwsbericht
    • 18-01-2022

    Er is niet echt een keiharde definitie voor het tech hype woord van dit moment: metaverse. Het is deels Web3.0, VR, AR, Crypto, platform en e-commerce ineen. Het is een pure internetwereld waarin je loopt,...
  • Het einde van third party cookies
    • Nieuwsbericht
    • 18-01-2022

    Nu privacybescherming steeds belangrijker wordt, heeft Google bekendgemaakt in 2023 afstand te doen van third party cookies. Vorig jaar stopten browsers Safari en Firefox hier al mee en nam ook Apple maatregelen...
  • We stoppen met het verkopen van messen aan jongeren
    • Nieuwsbericht
    • 18-01-2022

    De jeugdcriminaliteit daalt, maar niet in de categorie ernstige geweldsdelicten. Er is in de politiestatistieken sprake van een stijging van het aantal jongeren onder de 18 jaar die verdacht wordt van...

Meer nieuws

ShoppingTomorrow maakt gebruik van cookies en vergelijkbare technieken. Met cookies volgen wij en derde partijen jouw internetgedrag binnen onze website. Hiermee kunnen we advertenties tonen op basis van jouw interesse en kun je informatie delen via social media. Als je verdergaat op onze website gaan we ervan uit dat je hiermee akkoord bent. Meer informatie is te vinden in de Privacyverklaring

Bestand downloaden

Laat je gegevens achter om bestanden te kunnen downloaden. Dit hoeft maar één keer.

Bij het klikken op ‘downloaden’ geef je toestemming dat jouw gegevens worden verstrekt aan de partner/auteur van het document (met wie dit document in samenwerking tot stand is gekomen) en dat je benaderd kunt worden door de partner/auteur, binnen 3 maanden na het downloaden. Meer informatie over hoe ShoppingTomorrow omgaat met je gegevens is te vinden in het Privacyverklaring.