2B Food 2019-2020

Actief

Welke grote ontwikkeling zijn er in food-commerce en welke impact gaan deze hebben? Wat wordt de impact van e-commerce, marketplaces, nieuwe logistieke oplossingen en de blurring van foodretail en foodservice voor de sector en klanten? Hoe kun je het netwerk voor voorraad en bezorging optimaal inrichten? Hoe gaat de rolverdeling in de keten verschuiven? Dit zijn vragen waar de expertgroep 2B Food zich in het onderzoeksjaar van 2019 mee bezig gaat houden.

Mede mogelijk gemaakt door:

Onderzoeksvraag

Wat zijn de belangrijkste, toekomstige food-commerce ontwikkelingen en hoe richt je daar een optimaal netwerk voor in?

Planning onderzoeksjaar

april
2019
februari
2020

Mede mogelijk gemaakt door:

Personen in deze expertgroep

Voorzitter

Host

  • Sandra Bosma

    Sandra Bosma

    Strategic business development manager Food, PostNL

Alle 17 experts

  • Rob Besseling

    Rob Besseling

    Commercieel Directeur, Vitam

  • Henk Beukers

    Henk Beukers

    Business Innovator Omnichannel, ALDI Belgium

  • René Bink

    René Bink

    Founder/Directeur, Crisp

  • Chiel de Bruijne

    Chiel de Bruijne

    Directeur Value Chain Development, BFG Warehousing

  • Paul van Brussel

    Paul van Brussel

    Webshop Manager, Bavaria N.V.

  • Sven Dirkzwager

    Sven Dirkzwager

    Managing Director, WOW - Wines-On-Web

  • Erik de Jonge

    Erik de Jonge

    Market intelligence manager, Vanderlande

  • Mary-Grace van Leeuwen

    Mary-Grace van Leeuwen

    Digital Brand Communicator, The Greenery B.V.

  • Fabienne Linschoten

    Fabienne Linschoten

    Head of Digital, Makro Nederland

  • Lot Meijer

    Lot Meijer

    Projectleider Klant & Implementatie Food, PostNL

  • Dirk Mulder

    Dirk Mulder

    Sectormanager Food, Retail & Groothandel Consument, ING bank

  • Daniel Peters

    Daniel Peters

    Head of eCommerce, Pepsico

  • James Rowell

    James Rowell

    Route to Market Projects, Coca-Cola European Partners Nederland B.V.

  • Ruud Slenter

    Ruud Slenter

    Accountmanager E-commerce Omnichannel & Pure Play, Unilever Nederland BV

  • Marien Velderman

    Marien Velderman

    Logistiek manager, Vitakraft Nederland B.V.

  • Joost van der Wal

    Joost van der Wal

    Architect Applicaties & Data analytics, Detailresult Groep

  • Arjan Wiertz

    Arjan Wiertz

    Associate Director Route to Market Strategy, Coca-Cola European Partners Nederland B.V.

Agenda

Nieuws

Meer nieuws

ShoppingTomorrow maakt gebruik van cookies en vergelijkbare technieken. Met cookies volgen wij en derde partijen jouw internetgedrag binnen onze website. Hiermee kunnen we advertenties tonen op basis van jouw interesse en kun je informatie delen via social media. Als je verdergaat op onze website gaan we ervan uit dat je hiermee akkoord bent. Meer informatie is te vinden in de Privacyverklaring

Bestand downloaden

Laat je gegevens achter om bestanden te kunnen downloaden. Dit hoeft maar één keer.

Bij het klikken op ‘downloaden’ geef je toestemming dat jouw gegevens worden verstrekt aan de partner/auteur van het document (met wie dit document in samenwerking tot stand is gekomen) en dat je benaderd kunt worden door de partner/auteur, binnen 3 maanden na het downloaden. Meer informatie over hoe ShoppingTomorrow omgaat met je gegevens is te vinden in het privacy statement.