De expertgroep Game-changing Customer Journeys, met Webhelp en Netino by Webhelp als voorzitter en Conversation24 als host, gaat aan de slag met de onderzoeksvraag: Hoe creëer je een game-changing customer journey met behulp van klantconversaties, die ervoor zorgt dat je klanten aan je bindt?

Mede mogelijk gemaakt door:

Onderzoeksvraag

Hoe creëer je een game-changing customer journey met behulp van klantconversaties, die ervoor zorgt dat je klanten aan je bindt?

Hoe WhatsApp dé Game-Changer is voor de online customer journey
Hoe WhatsApp dé Game-Changer is voor de online customer journey - https://www.youtube.com/watch?v=UTrwaJKRmsM

Toelichting onderzoek

De volgende deelvragen zijn opgesteld:

  • Wat zijn de elementen die belangrijk zijn in een goede customer journey en wat levert het op?
  • Wat zijn best practices in andere industrieën en wat leren wij daarvan?
  • Hoe ziet een game changing beleving op het gebied van sales eruit?
  • Hoe ziet een game changing beleving op het gebied van service eruit?
  • Wat ga je zelf toepassen in je organisatie en hoe organiseer je het?

Mede mogelijk gemaakt door:

Personen in deze expertgroep

Voorzitter

  • Nanda Kempen

    Nanda Kempen

    Business Development Manager, Webhelp

Host

  • Nick Blom

    Nick Blom

    CEO, Conversation24

Alle 12 experts

  • Reinier Eibergen

    Reinier Eibergen

    Online Channel Manager Western Europe bij BSH, BSH Huishoudapparaten

  • Carolien Kars

    Carolien Kars

    Digital Merchandising Manager, Mars

  • Marianne Keijsers-Dijkstra

    Marianne Keijsers-Dijkstra

    Marketing & E-Commerce Manager, Shoesme International B.V.

  • Elodie Koopman - Janse

    Elodie Koopman - Janse

    Manager HR, OMODA

  • Suzanne van Kuijen

    Suzanne van Kuijen

    Directeur Badkamerwinkel.nl, IGM Online B.V.

  • Ronald Kupsch

    Ronald Kupsch

    Director Consumer Services EMEA, Nike

  • Jolien Mars

    Jolien Mars

    Customer Experience Specialist Cortina fietsen, Kruitbosch Zwolle B.V.

  • Christian Vergunst

    Christian Vergunst

    CRM Manager, TBAuctions Netherlands B.V.

  • Annette Verhoeven

    Annette Verhoeven

    Lead Site Manager, ZEEMAN textielSupers B.V.

  • Ilona Voogt

    Ilona Voogt

    Service Propositie Lead E-commerce, HEMA BV

  • Richard Voorburg

    Richard Voorburg

    Manager Digital Customer Engagement, Swiss Sense

  • Sandy Zwanepol Klinkmeijer

    Sandy Zwanepol Klinkmeijer

    Head of Customer Experience, Sunweb Group Netherlands B.V.

Nieuws

  • Samen versnellen met AI – expertgroep zet ideeën om in actie
    • Blog
    • 16-05-2025

    AI ontwikkelt zich razendsnel en biedt volop kansen voor e-commercebedrijven. Maar hoe zorg je dat je als organisatie niet blijft hangen in inspiratie, maar daadwerkelijk bouwt aan iets dat werkt? Binnen...
  • Pinterest: van inspiratie naar actie
    • Nieuwsbericht
    • 06-05-2025

    Pinterest, de visuele ontdekkingstool die miljoenen mensen helpt om een leven te creëren dat ze liefhebben, is meer dan alleen een inspiratieplatform. Het is een krachtige drijfveer achter hedendaagse...
  • ShoppingTomorrow – Kick-Off: nieuwe programmajaar is begonnen
    • Algemeen
    • 24-03-2025

    Dit jaar opende Marieke Vink, programmamanager van Thuiswinkel - ShoppingTomorrow en Thuiswinkel e-Academy, de Kick-Off in een zaal vol enthousiaste voorzitters, hosts en experts. We hebben er weer een...

Meer nieuws

ShoppingTomorrow maakt gebruik van cookies en vergelijkbare technieken. Met cookies volgen wij en derde partijen jouw internetgedrag binnen onze website. Hiermee kunnen we advertenties tonen op basis van jouw interesse en kun je informatie delen via social media. Als je verdergaat op onze website gaan we ervan uit dat je hiermee akkoord bent. Meer informatie is te vinden in de Privacyverklaring

Bestand downloaden

Laat je gegevens achter om bestanden te kunnen downloaden. Dit hoeft maar één keer.

Wij gaan zorgvuldig met jouw gegevens om. Meer informatie hierover is te vinden in de Privacyverklaring.