Hoe ziet de klantreis in de slaapwereld eruit?

Op deze vraag geeft Joey Janssen, Customer Strategy Manager bij Swiss Sense, je tijdens De Kick-Off van ShoppingTomorrow antwoord. Ook zal hij vertellen welke technologieën Swiss Sense inzet om die reis steeds beter te maken én wat auto's met slapen te maken hebben. Wil jouw bedrijf van een productgerichte naar een klantgerichte organisatie? Bezoek dan De Kick-Off op woensdag 29 mei bij Nyenrode Business Universiteit in Breukelen. Bekijk hier alvast de sneak preview van de presentatie van Joey. Ben jij erbij? 

Kick-off 2019: sneak preview Swiss Sense
Kick-off 2019: sneak preview Swiss Sense - https://www.youtube.com/watch?v=1_-omJS59n8

Benieuwd naar het verhaal van Joey?

Meld je direct aan voor ShoppingTomorrow - De Kick-Off op woensdag 29 mei bij Nyenrode Business Universiteit in Breukelen. Dit evenement is gratis toegankelijk voor deelnemers van het ShoppingTomorrow-programma.

ShoppingTomorrow maakt gebruik van cookies en vergelijkbare technieken. Met cookies volgen wij en derde partijen jouw internetgedrag binnen onze website. Hiermee kunnen we advertenties tonen op basis van jouw interesse en kun je informatie delen via social media. Als je verdergaat op onze website gaan we ervan uit dat je hiermee akkoord bent. Meer informatie is te vinden in de Privacyverklaring

Bestand downloaden

Laat je gegevens achter om bestanden te kunnen downloaden. Dit hoeft maar één keer.

Bij het klikken op ‘downloaden’ geef je toestemming dat jouw gegevens worden verstrekt aan de partner/auteur van het document (met wie dit document in samenwerking tot stand is gekomen) en dat je benaderd kunt worden door de partner/auteur, binnen 3 maanden na het downloaden. Meer informatie over hoe ShoppingTomorrow omgaat met je gegevens is te vinden in het privacy statement.